Через війну ринок реклами в Україні скоротився на понад 70%
18 июл, 13:15
Міністр культури та інфорполітики Олександр Ткаченко заявив, що через повномасштабну війну рекламний ринок в Україні впав на понад 70%.
Про це він сказав в телемарафону, передає Укрінформ.
"Рекламний ринок упав на понад 70%", — сказав глава МКІП.
Раніше повідомлялось, що у травні з метою пожвавлення української економіки в умовах війни оператор зовнішньої реклами Prime Group вирішив надавати бізнесу безкоштовні рекламні площі з комерційними повідомленнями терміном на один місяць.
Пізніше оператор зовнішньої реклами Prime Group вирішив продовжити на два місяці - до кінця серпня - прийом заявок від бізнесу на безкоштовне надання рекламних площ з комерційними повідомленнями.
Інф. delo.ua
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/263292.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua