В Україні змінились правила подання відомостей про трудову діяльність в електронній формі

23 июл, 12:00

Набули чинності оновлені правила подання відомостей про трудову діяльність застрахованих осіб в електронній формі.

Як повідомляють у пресслужбі ПФУ, вони затверджені постановою правління Пенсійного фонду від 01.06.2022 № 8-3 «Про порядок та черговість подання відомостей для створення електронних трудових книжок».

«15 липня 2022 року, набули чинності оновлені правила подання відомостей про трудову діяльність застрахованих осіб в електронній формі, затверджені постановою правління Пенсійного фонду від 1 червня 2022 року № 8-3 „Про порядок та черговість подання відомостей для створення електронних трудових книжок“», — сказано в повідомленні.

Що передбачають нові правила
Зокрема, вони передбачають можливість подання страхувальником або уповноваженим представником відомостей про місце роботи, кваліфікацію, заохочення, припинення трудових відносин, відсутніх в реєстрі застрахованих осіб.

Документом визначено структуру xml-файлу, у вигляді якого подаються відомості.

Відомості про трудову діяльність працівника подаються одноразово. Необхідність подавати відомості повторно є лише у разі виправлення раніше поданих неточних даних.

Для створення електронних трудових книжок подаються відомості — особисто чи через уповноваженого представника:
у вигляді копій документів, виготовлених шляхом сканування;
в оцифрованому вигляді — шляхом створення відповідного електронного запису в електронному кабінеті страхувальника або застрахованої особи на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України, до якого додаються скановані копії документів, на підставі яких створено запис.

Інф. finance.ua


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/263313.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua