Сервіси «Пульс», «Урядова гаряча лінія 1545» та «Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА» – ефективна взаємодія з платниками

05 авг, 10:33

Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) організовано якісний та своєчасний розгляд інформації, яка надходить засобами спеціалізованої автоматизованої системи – сервіс «Пульс» від Контакт –  центру ДПС України.
Всього у січні – липні 2022 року до сервісу «Пульс»  на розгляд надійшло 149 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі –  звернення).
У порівнянні з аналогічним періодом 2021 року загальна кількість звернень платників податків на «Пульс»  у 2022 році зменшилась на 301 одиницю. (січень – липень 2021 року – 450 карток).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 66 (44,3 %);
щодо роботи  структурних підрозділів ГУ ДПС – 41 звернень (27,5 %);
щодо роботи центрів обслуговування платників – 9 звернень (6 %);
щодо якості надання адміністративних послуг – 8 (5,4 %).
Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДПС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог норм діючого законодавства.
Також у січні – липні 2022 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 125 звернень, які надійшли на розгляд від державного спеціалізованого сервісу «Урядова гаряча лінія 1545» і 9 звернень, що надійшли від сервісу «Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА».
За відповідний період 2021 року на «Урядову гарячу лінію 1545» надійшло 382 звернення, а на сервіс «Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА» – 41 звернення.


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/263928.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua