Дніпропетровщина: організація роботи ЦОПів щодо надання послуг платникам

09 авг, 10:26

В Головному управлінні ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) станом на 01.08.2022 функціонують 35 центрів обслуговування платників (ЦОП) при державних податкових інспекціях (ДПІ) ГУ ДПС та мобільний ЦОП.
ГУ ДПС забезпечує належну організацію роботи ЦОПів та відповідну координацію роботи структурних підрозділів ГУ ДПС, задіяних у наданні адміністративних та інших послуг.
Адміністративні послуги надаються у 34 ДПІ, мобільному ЦОПі та ГУ ДПС
У зв’язку із введенням в Україні воєнного стану відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», від 17 травня 2022 року № 341/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» станом на теперішній час Нікопольська ДПІ ГУ ДПС не працює та знаходяться в простої до закінчення дії обставин, які створюють загрозу життю та здоров'ю працівників.
Інші центри обслуговування платників при ДПІ ГУ ДПС здійснюють сервісне обслуговування платників податків (платників єдиного внеску), зокрема надають адміністративні послуги, інші функції сервісного обслуговування платників податків незалежно від місця обліку платника податків.
Сервісне обслуговування платників податків м. Нікополя, надання адміністративних послуг здійснюють інші ЦОПи Нікопольського регіону незалежно від місяця обліку платника податків, а саме:
► Марганецька ДПІ ГУ ДПС за адресою: 53400, Дніпропетровська обл., м. Марганець, вул. Травнева, 11;
► ДПІ у м. Покрові ГУ ДПС за адресою: 53300, Дніпропетровська область, м. Покров, вул. Горького, буд. 7;
► Томаківська ДПІ ГУ ДПС за адресою: 53500, Дніпропетровська обл., смт Томаківка, вул. Лесі Українки, 41.
Платники податків можуть отримати широкий спектр послуг: інформаційних, консультативних та адміністративних.
ЦОПами забезпечується надання 79 адміністративних послуг, 53 з яких надається безкоштовно.
Так, протягом січня – липня 2022 року до ЦОПів Дніпропетровської області надійшло 149 299 звернень у сфері надання адміністративних та інших послуг, що на 27 944 звернення менше у порівнянні з січнем – липнем 2021 року. В т.ч. в електронному вигляді надійшло 65 261 звернення, або 43,7 відс. від загальної кількості, та на 13 191 звернення більше у порівнянні з відповідним періодом минулого року, що становить 20,2 відсотка.
Платниками податків отримано 144 511 адміністративних послуг, що на 23 236 послуг менше ніж у відповідний період минулого року. В т.ч. в електронному вигляді суб’єктами звернень отримано 60 628 адміністративних послуг, або 41,9 відс. від загальної кількості отриманих адміністративних послуг, та на 13 163 послуги більше у порівнянні з січнем – липнем минулого року, що становить 21,7 відсотків.


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/264023.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua