12 сен, 10:16
Організація якісного та своєчасного розгляду інформації, яка надходить засобами спеціалізованої автоматизованої системи – сервіс «Пульс» від Контакт – центру ДПС – важливий напрямок роботи Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС).
У січні – серпні 2022 року до сервісу «Пульс» на розгляд надійшло всього 176 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі – звернення).
У порівнянні з аналогічним періодом 2021 року загальна кількість звернень платників податків на «Пульс» у 2022 році зменшилась на 324 одиницю (січень – серпень 2021 року – 500 карток).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
щодо роботи структурних підрозділів ГУ ДПС – 54 звернень (30,7%);
щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 73 (41,5%);
щодо якості надання адміністративних послуг – 11 (6,3%);
щодо роботи центрів обслуговування платників – 10 звернень (5,7%).
Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДПС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог норм діючого законодавства.
Протягом січня – серпня 2022 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 141 звернення, що надійшли на розгляд від державного спеціалізованого сервісу «Урядова гаряча лінія 1545» і 9 звернень, що надійшли від сервісу «Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА». За відповідний період 2021 року на «Урядову гарячу лінію 1545» надійшло 418 звернень, а на сервіс «Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА» – 42 звернення.
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/265168.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua