30 сен, 11:12
Криворізькою північною ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – Криворізька ДПІ) з метою забезпечення зручних та доступних умов для отримання послуг і сервісів фізичним та юридичним особам, розширення кола суб’єктів, які мають можливість звернутись до мобільного Центру обслуговування платників (ЦОП) Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС), днями проведено виїзд до Прозорого офісу соціальних послуг Тернівської районної у місті Кривий Ріг ради.
Виїзд здійснено відповідно до затвердженого Положення про мобільний центр обслуговування платників Головного управління ДПС у Дніпропетровській області за адресою: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Тернівський район, вул. Ухтомського, 23.
Роботу мобільного ЦОПу забезпечили начальник Криворізької північної ДПІ Ганна Познякова, заступник начальника Криворізької північної ДПІ Ігор Тимченко, а також старші державні інспектори податкової інспекції Інна Оніщенко та Юлія Полякова, яка виконувала функції модератора.
Під час роботи мобільного ЦОПу, представники податкової інспекції надали консультації з питань сфери оподаткування щодо змін, внесених Законом України від 12 травня 2022 року № 2260-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану» (далі – Закон № 2260). Норми чинного законодавства передбачають усі випадки виконання платниками податкових обов’язків без застосування фінансових санкцій за умови дотримання вимог Закону № 2260. Значна увага приділена Порядку підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов’язків, визначених у підпункті 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України (далі – Порядок), та перелікам документів на таке підтвердження, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 29.07.2022 № 225, який набрав чинності 06.09.2022 .
Ганна Познякова наголосила, що Порядком визначено коло платників, на яких поширюється його дія; визначено процедуру підтвердження платниками податків можливості чи неможливості своєчасного виконання податкового обов’язку щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої п. 46.2 ст. 46 Податкового кодексу України, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо. У разі неможливості виконання платником податків податкового обов’язку, він подає до контролюючого органу не пізніше 30 вересня 2022 року заяву про відсутність такої можливості разом з вичерпним переліком документів.
Ігор Тимченко проінформував платників, що тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України, санкції за порушення вимог Закону України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» з змінами не застосовуються, крім санкцій за порушення порядку здійснення розрахункових операцій при продажу підакцизних товарів.
Модератор Юлія Полякова акцентувала увагу відвідувачів на перевагах дистанційного спілкування з податковими органами, зокрема, шляхом застосуванням широких можливостей Електронного кабінету та інших електронних сервісів ДПС України, інформація про роботу яких розміщена на вебсайті ДПС України та субсайті «Головне управління ДПС у Дніпропетровській області». Крім того, було зауважено, що платники мають можливість отримати послуги кваліфікованого електронного підпису не лише через АЦСК ІДД ДПС, але і у будь-якому іншому кваліфікованому надавачу електронних довірчих послуг.
Інна Оніщенко зосередила увагу присутніх, що під час дії воєнного стану в Україні платники податків, у тому числі місцем реєстрації яких є окуповані території, мають можливість у режимі онлайн переглянути інформацію щодо стану розрахунків з бюджетом та цільовими фондами за допомогою меню «стан розрахунків з бюджетом» приватної частини Електронного кабінету.
За результатами роботи мобільного ЦОПу співробітниками податкової інспекції здійснено обслуговування 52 фізичних осіб, з яких 28 – надано адміністративні послуги (прийнято від фізичних осіб 17 заяв за формою № 5ДР, 11 заяв за формою № 1ДР), прийнято 4 податкові декларації про майновий стан і доходи з метою реалізації права на податкову знижку за наслідками звітного податкового року (здобуття освіти у вітчизняних закладах навчання). Інші відвідувачі отримали усні консультації з питань сфери оподаткування. Відвідувачі мобільного ЦОПу також отримали друковану продукцію за актуальною тематикою.
Більшість відвідувачів мобільного ЦОПу, які звернулись до співробітників податкової служби, – внутрішньо переміщені особи, переважно з Дніпропетровської, Херсонської, Донецької, Миколаївської та Запорізької областей.
Робота мобільного ЦОПу пройшла конструктивно та в атмосфері доброзичливості.
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/265684.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua