13 ноя, 10:00
Американці з більшим бажанням стали витрачати кошти на подорожі, водночас скорочуючи витрати на купівлю товарів, пише CNBC.
Проблеми ритейлерів
Подібна тенденція говорить про те, що на ритейлерів чекає найнапруженіша боротьба за споживачів з періоду до початку пандемії коронавірусу. При цьому вони вже зіткнулися зі зниженням попиту на фоні високої інфляції в країні.
Крім того, рітейлери намагаються вирішити ще низку проблем, включаючи необхідність розпродати надлишкові запаси продукції, залучити тих покупців, які вже придбали товари про запас у період пандемії, а також розворушити споживачів, які звикли більше економити.
Деякі ритейлери вже почали попереджати про майбутні труднощі. Так, найбільший у світі інтернет-рітейлер Amazon.com Inc. наприкінці минулого місяця здивував інвесторів слабшим, ніж очікувалося, прогнозом фінансових показників на кінець року на тлі уповільнення зростання електронної торгівлі, а також оголосив про зупинення пошуку нового персоналу.
Водночас компанії зі сфери туризму, включаючи авіакомпанії та послуги з бронювання номерів, а також оператори концертних залів, кінотеатрів та стадіонів відзначають зростання попиту з боку споживачів.
«Тренд на витрачання коштів на враження зберігається», — заявив головний виконавчий директор Mastercard Inc. Майкл Майбах під час телефонної конференції з інвесторами після публікації квартальних результатів компанії у жовтні.
«Ми бачимо помітну стійкість витрат на послуги авіакомпаній, розміщення та походи до ресторанів — і відмову від витрат на такі категорії, як меблі та товари для дому», — зазначив він.
У вересні продажі авіаквитків у США підскочили більш ніж на 56% у річному вираженні та зросли на 10,9% порівняно з аналогічним місяцем у 2019 році, свідчать дані Mastercard Spending Pulse.
Попит на розміщення у готелях зріс більш ніж на 38% у річному вираженні та на 42% порівняно з вереснем 2019 року.
Інф. minfin.com.ua
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/266897.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua