Як бізнес відреагував на звільнення правобережної Херсонщини

17 ноя, 10:00

Після офіційного повідомлення про деокупацію правобережної Херсонщини низька бізнесів змінила свої логотипи.

11 листопада Збройні сили України в ході активного контрнаступу на півдні звільнили ряд населених пунктів та деокупували Херсон. Так, завдяки українським воїнам правобережна Херсонщіна звільнена від російських загарбників.

В цей день українці не стримували емоцій, тому публіковали старі фото з Херсону та кавуни.

Низка ЗМІ в соціальних мережах змініли логотипи додав до нього справжній символ Херсону - кавун.

Також бізнес не залишився осторонь і також додав до основного логотипу кавун.

Наприклад, мережа супермаркетів АТБ на сторінці в Facebook змінила логотип додав до основного елемент херсонскього кавуна.

Інф. delo.ua


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/267118.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua