Як бізнес відреагував на звільнення правобережної Херсонщини
17 ноя, 10:00
Після офіційного повідомлення про деокупацію правобережної Херсонщини низька бізнесів змінила свої логотипи.
11 листопада Збройні сили України в ході активного контрнаступу на півдні звільнили ряд населених пунктів та деокупували Херсон. Так, завдяки українським воїнам правобережна Херсонщіна звільнена від російських загарбників.
В цей день українці не стримували емоцій, тому публіковали старі фото з Херсону та кавуни.
Низка ЗМІ в соціальних мережах змініли логотипи додав до нього справжній символ Херсону - кавун.
Також бізнес не залишився осторонь і також додав до основного логотипу кавун.
Наприклад, мережа супермаркетів АТБ на сторінці в Facebook змінила логотип додав до основного елемент херсонскього кавуна.
Інф. delo.ua
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/267118.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua