Корпорація «Біосфера» придбала австрійський бренд Alufix та завод в Європі

21 ноя, 15:30

Виробник товарів для дому, корпорація «Біосфера», завершує угоду з придбання австрійської торговельної марки Alufix. Компанія також купує один із заводів Alufix та чотири торговельних представництва у європейських країнах. Про це Forbes повідомив СЕО та власник «Біосфери» Андрій Здесенко.

Завод, угоду з придбання якого завершує «Біосфера», розміщений у Румунії, у місті Фегераш. Виробництво займає площу 5000 кв. м, на яких розташовані лінії з випуску фольги та харчової плівки.

Кредит
Щоб профінансувати угоду, «Біосфера» залучила кредит у європейському банку. Його назву та суму кредиту Здесенко не розкриває.

«Я давно придивлявся до підприємств за кордоном, розглядав активи у Польщі та Туреччині», — заявив він.

Придбання — шанс для «Біосфери» вийти на міжнародний ринок як повноцінному гравцеві, а не виробнику власних торговельних марок для супермаркетів.

За словами власника «Біосфери», вихід на іноземний ринок як ніколи актуальний — продажі всередині країни впали. Збут підгузків, які випускає «Біосфера», обвалився в кілька разів через те, що з України виїхало багато матерів із дітьми.

Alufix
Alufix заснована в Австрії в 1964 році. Її спеціалізація — виробництво фольги та сміттєвих пакетів для домогосподарств та HoReCa. Крім цього, компанія випускає супутні товари для кухні. Зокрема алюмінієві контейнери та аксесуари для гриля.

Компанія останнім часом переживав не найкращі часи. Як писало австрійське видання Trend у березні 2022 року, Alufix постраждала від невдалої реструктуризації бізнесу та пандемії.

«Майже весь готельний, гастрономічний і ресторанний бізнес — сегмент ринку, який є особливо важливим для Alufix, — зіткнувся з масовими обмеженнями», — пише Trend.

Видання зазначало, що компанія закривається, проте профспілка вимагала у її власників, австрійських фондів Simentum Management und Beteiligungs GmbH і Drott Holding та Drott, шукати інвесторів.

Інвестиція у нове виробництво
«Біосфера» має намір серйозно інвестувати у нове виробництво. Зокрема, перевезти частину обладнання з України. В планах — збільшити випуск на заводі втричі, розгорнувши лінії з виробництва пакетів для сміття, вологих серветок та кухонних губок. Підприємство має відновити роботу у грудні 2022 року.

У випуску продукції Alufix буде задіяно й українські підприємства. Більш дешеве, ніж у ЄС, виробництво вплине на конкурентоздатність марки.

«Ми розраховуємо, що за рахунок нашого масштабу, ефекту трьох заводів в Україні та нижчої собівартості зможемо дати більш низькі ціни, ніж конкуренти», — заявив Здесенко.

Інф. minfin.com.ua


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/267228.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua