Системні оператори почали підвищувати ціни на пальне. Попит на бензин для генераторів зростає

23 ноя, 11:15

На минулому тижні(14-20 листопада) декілька системних операторів підвищили ціну на пальне. Тим часом на фоні аварійних відключень через обстріли енергетичної інфраструктури зростає попит на бензин як пальне для генераторів.

За словами аналітика профільного видання "НафтоРинок" Олександра Сіренка на минулому тижні(14-20 листопада) мережі АЗС котрі пов'язують з групою "Приват"(Авіас, ANP, "Авіас Плюс" та ін.) двічі підвищували ціну на пальне. Так, 16 листопада мережі "Привату" підвищили ціну на 1 гривню до 50 грн/л, а увечері 18 листопада "приватівці" підвищили ціни ще на 1 гривню до 51 гривні за літр.  Тим часом мережа АЗС "Укрнафта", котра раніше була афільована з "Приватом" та працювала в межах цін інших мереж АЗС "приватівців" залишила ціни без змін.

Мережа АЗС ОККО 18 листопада також підвищила ціни на бензин на 1 гривню до 52 гривень за літр.

"Я думаю найближчим часом слід очікувати підвищення цін і іншими великими операторами АЗС", - каже Сіренко.

Засновник групи "Прайм" Дмитро Льоушкін каже, що на минулому тижні в час, коли по всій країні відбувалися аварійні відключення на АЗС спостерігався значний бензин як на пальне для генераторів.

"В основному це бензин, оскільки 85% генераторів, котрі завозять в країну саме бензинові. Вони й простіше в експлуатації і дешевше. Зараз ці генератори завозять шаленими темпами. Фактично для ринку це плюс одна машина, тому попит на пальне з боку власників генераторів буде значним. Були спроби населенням набирати пальне в пластикові баклажки та перевозити ці баклажки в маршрутках. Це є порушенням техніки безпеки - через статичну електрику бензин може спалахнути та привести до загибелі людей", - каже Льоушкін.

Він також зазначає, що на фоні росту попиту в Україні на пальне для генераторів, в ЄС спостерігається скорочення пропозиції, через відмову від закупівель російської нафти.

"Нафтопереробні заводи в ЄС зараз будують нову логістику, і їм для цього потрібен час. Тому зараз в Європі спостерігається певний дефіцит. У нас раніше трейдери закуповували пальне великими танкерами, але зараз таких об'ємів просто нема. А ті, що є ми вимушені перекуповувати на європейському ринку пропонуючи вищі премії трейдерам", - каже Льоушкін.

Степан Крьока

Інф. delo.ua


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/267296.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua