01 дек, 11:00
На сьогоднішній день на українських АЗС вистачає палива, а попит не настільки великий, повідомив директор у Консалтингової групи А-95 Сергій Куюн, який провів, аби зрозуміти ситуацію, власний експеримент і об'їхав заправки на трасі Київ-Бориспіль.
"Доповідаю: всі станції, а це понад 10 об’єктів різних брендів, працюють. Половина з них були взагалі без машин, навіть на "Сокарі" біло порожньо. Як завжди, більш людно, але без черг, було на ОККО", – повідомив він.
За його словами, на стелах АЗС повний асортимент пального.
"У ринку занадто багато стимулів для нарощування постачань й це вже відбувається. Це ж справжня вдача отримати додаткові обсяги реалізації у зазвичай "мертвий" сезон!" – додав він.
Куюн визнає, що в Україні наразі прослідковується зростання закупівельної, оптової ціни, бо з метою нарощення прибутку "наші закордонні контрагенти тримають руку на пульсі й тут". Через це відбувається невелике зростання роздрібних цін, яке зумовлено також зростанням витрат на використання генераторів.
Втім, він запевняє, що для якихось трагічних коливань немає жодних підстав.
"Іронія долі в тому, що на зовнішньому ринку ціна падає, а у нас через труднощі із постачанням – зростає. Сподіваюсь, ми це зменшення відчуємо за тиждень-другий", – дав прогноз голова А-95.
Нагадаємо, нещодавно засновник групи "Прайм" Дмитро Льоушкін висловив переконання, що найближчі три тижні Україна може зіштовхнутися з гострою нестачею пального. За його словами, перебої з поставками пального в Україну можуть бути викликані через нестачу палива в Польщі, котра є одним з головних напрямків поставок для українських трейдерів.
Також трейдери не можуть купити пальне великими партіями та завезти його через дунайські порти.
Максим Беркаль
Інф. delo.ua
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/267451.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua