Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, сервісу «Пульс», державної установи «Урядовий контактний центр» та «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА»

06 дек, 22:34

Розгляд інформації, яка надходить засобами спеціалізованої автоматизованої системи – сервіс «Пульс» від Контакт – центру ДПС до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС).
Всього у січні – листопаді 2022 року до сервісу «Пульс» на розгляд надійшло 264 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі – звернення).
У порівнянні з аналогічним періодом 2021 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс» у 2022 році зменшилась на 340 одиниць. (січень – листопад 2021 року – 604 карток).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
щодо роботи  структурних підрозділів ГУ ДПС – 83 звернень (31,4%);
щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 96 (36,4%);
щодо якості надання адміністративних послуг – 16 (6,06%);
щодо роботи центрів обслуговування платників – 11 звернень (4,33%).
Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДПС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог норм діючого законодавства.
За січень – листопад 2022 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 172 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр» і 19 звернень, що надійшли на «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА».
Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр»:
питання зі сплати єдиного внеску – 38 звернень (22,1 %);
отримання чи відмова від ІНН – 30 (17,4 %);
про надання податкових консультацій (особливості оподаткування ФОП зі ставкою 2%, по ПДВ, по земельному податку (паї, оренда землі), оподаткування спадщини та інші питання –21 (12,2%);
проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО – 20 (11,6%);
несплата (ухилення) від оподаткування – 10 (5,8 %);
працевлаштування без офіційного оформлення трудових відносин – 8 (4,7 %);
припинення діяльності ФОП та юросіб – 8 (4,7 %);
щодо роботи ДПІ – 5 (2,9 %);
щодо надання звітності – 4 (2,3 %);
повернення коштів за навчання – 7 (4,1%);
інші питання – 21 (12,2 %).
Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА»:
проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 9 (47,4 %);
питання зі сплати єдиного внеску та отримання довідок – 8 звернень (42,0 %);
отримання чи відмова від ІНН – 1 (5,3 %);
на роботу ДПІ – 1 (5,3 %).
За відповідний період 2021 року до державної установи «Урядовий контактний центр» надійшло 507 звернень, на «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» – 53 звернення.


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/267625.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua