30 дек, 09:56
Шановні клієнти!
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 23 червня 2021 року № 641 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення безперервного надання кваліфікованих електронних довірчих послуг Державною податковою службою», з 23.12.2022 Кваліфікований надавач електронних довірчих послуг Державної податкової служби України (далі – Надавач) розпочав надання електронних довірчих послуг.
Також, наказом Державної податкової служби України від 21.12.2022
№ 930 «Про затвердження форм реєстраційних документів для отримання електронних довірчих послуг» затверджено Договір про надання електронних довірчих послуг та нові форми реєстраційних документів:
Реєстраційна картка для фізичної особи;
Реєстраційна картка для юридичної особи;
Додаток до Реєстраційної картки для юридичної особи;
Заява про зміну статусу кваліфікованого сертифіката відкритого ключа;
Додаток до заяви про зміну статусу кваліфікованого сертифіката відкритого ключа.
Нові форми реєстраційних документів для отримання електронних довірчих послуг необхідно використовувати з 23 грудня 2022 року.
Форми реєстраційних документів попереднього зразка будуть прийматися відокремленими пунктами реєстрації користувачів Надавача до 30 грудня 2022 року включно.
Нові форми реєстраційних документів розміщені на офіційному вебсайті https://ca.tax.gov.ua у розділі «Отримання електронних довірчих послуг, у тому числі для програмних РРО».
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/268375.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua