11 янв, 15:34
Управлінню організації роботи Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС), доручено організацію якісного та своєчасного розгляду інформації, яка надходить засобами спеціалізованої автоматизованої системи - сервіс «Пульс» від Контакт – центру ДПС.
Всього у січні – грудні 2022 року до сервісу «Пульс» на розгляд надійшло 294 інформаційні картки зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі – звернення).
У порівнянні з аналогічним періодом 2021 року загальна кількість звернень від платників податків на сервіс «Пульс» у 2022 році зменшилась на 333 одиниці (січень – грудень 2021 року – 627 карток).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 106 (36,05%);
щодо роботи структурних підрозділів ГУ ДПС – 90 звернень (30,61%);
щодо якості надання адміністративних послуг – 17 (5,78%);
щодо роботи центрів обслуговування платників – 12 звернень (4,08%).
Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДПС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог норм діючого законодавства.
За січень – грудень 2022 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 176 звернень, які надійшли від державної установи «Урядовий контактний центр» і 20 звернень, що надійшли на «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА».
Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр»:
питання зі сплати єдиного внеску – 39 звернень (22,2%);
отримання чи відмова від ІНН – 31 (17,6%);
про надання податкових консультацій (особливості оподаткування ФОП зі ставкою 2 %, по ПДВ, по земельному податку (паї, оренда землі), оподаткування спадщини та інші питання – 22 (12,4%);
проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО – 20 (11,4%);
несплата (ухилення) від оподаткування – 10 (5,7%);
працевлаштування без офіційного оформлення трудових відносин – 8 (4,6%);
припинення діяльності ФОП та юросіб – 8 (4,6%);
на работу ДПІ – 5 (2,8%);
щодо надання звітності – 4 (2,3%);
повернення коштів за навчання – 7 (4,0%);
інші питання – 22 (12,4%).
На «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» надійшло 20 звернень.
Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА»:
проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 10(50,0%);
питання зі сплати єдиного внеску та отримання довідок – 8 звернень (40,0%);
отримання чи відмова від ІНН – 1 (5,0%);
на роботу ДПІ – 1 (5,0%).
За відповідний період 2021 року до державної установи «Урядовий контактний центр» надійшло 536 звернень, на «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» – 60 звернень.
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/268690.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua