Китай може замінити російське пальне на світових ринках — Bloomberg

21 янв, 10:00

У 2022 році Євросоюз імпортував з Росії близько 220 млн барелів дизельного пального. З 5 лютого весь імпорт дизелю з РФ в Європу буде заборонено у рамках санкцій, після чого головним постачальником дизелю зможе стати Китай. Про це повідомляє Bloomberg із посиланням на дані Vortexa.

Залежність від російського дизелю
Як зазначається, європейські країни дуже залежать від російського дизелю. У 2021 році понад половини всіх морських постачань дизелю в ЄС і Великобританію йшли з Росії.

При цьому до грудня 2022 року імпорт скоротився приблизно до 40% завдяки збільшенню постачань із Саудівської Аравії й Індії.

Альтернатива
Однією з альтернатив може стати Близький Схід. Національна нафтова компанія Абу-Дабі домовилася про постачання в Німеччину. Крім того, Індія й США за останні тижні вже збільшили постачання дизелю в ЄС.

Очікується, що у січні імпорт дизельного пального й бензину в Європу з США досягне дворічного максимуму. У грудні постачання дизельного пального й бензину з США в Європу досягли 660 тис. тонн — це найвищий обсяг спрямованих у Європу вантажів із вересня 2020 року.

Останніми місяцями різко зросло постачання дизельного палива з Китаю. Попри те, що тільки невелика частина цих вантажів вирушає в Європу, Китай збільшує постачання в сусідні країни. Це може звільнити потужності інших виробників й спрямувати їх у Європу.

Постачання Китаєм дизельного пального в грудні 2022 року досягло найвищого рівня принаймні з 2016 року. Перша квота Китаю на експорт палива на 2023 рік збільшилася майже на 50% порівняно з аналогічним періодом 2022 року.

Експорт дизельного палива з Китаю може скласти від 400 до 600 тисяч барелів на добу в першій половині 2023 року. Це приблизно стільки ж, скільки зараз втрачають ЄС і Британія від морських поставок з Росії.

Інф. minfin.com.ua


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/268825.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua