Укрзалізниця отримала заключну партію вагонів з купе для людей з інвалідністю: на які маршрути їх пустять

03 мар, 12:00

"Укрзалізниця" отримала заключні 15 зі 100 нових пасажирських вагонів, замовлених Крюківському вагонобудівному заводу в 2021 році за кошти державного бюджету. Про це йдеться у повідомленні перевізника.

Нові вагони дозволяють перевезення пасажирів з інвалідністю в колісному кріслі, а деякі з них можуть використовуватися ще й як штабні, адже мають купе начальника поїзда.

У них передбачено інклюзивну вбиральню та одне безбар'єрне купе, вхід до якого є ширшим для зручного проїзду на кріслі. Там передбачено спеціальні спальні дивани зі зміною кута нахилу і фіксацією тіла, є місце для інвалідного візка та ремені для його закріплення, пульт з регулюванням освітлення, кнопкою виклику провідника, пристроєм гучномовного зв’язку з провідником.

В усіх інклюзивних вагонах встановлені рельєфні таблички зі шрифтом Брайля, нанесено контрастне маркування для людей з вадами зору, а вхідна група обладнана подовженими поручнями та складними пандусами. Кут нахилу пандуса у розрахунку застосування під низьку платформу складає не більше 15-16%.

Такі вагони регулярно курсуватимуть у складах поїздів з Києва на Кишинів, Хелм, Перемишль, Харків, Запоріжжя, Кривий Ріг, Херсон, Одесу, Львів, Івано-Франківськ, Чернівці, а також в складі поїздів за маршрутами Одеса - Львів, Дніпро - Трускавець, Харків - Трускавець, Харків - Одеса, Харків - Івано-Франківськ, Харків - Хелм та Запоріжжя - Перемишль.

В УЗ зазначають, що замовлення вагону для перевезення людей з інвалідністю можливе при оформленні квитків через сайт booking.uz.gov.ua, при оформленні квитків у касі, а також через звернення до контактного центру за номером 0-800-503-111. Детальнішу інформацію стосовно перевезення людей з інвалідністю можна дізнатись на сайті УЗ.

Інші нові пасажирські вагони, отримані в рамках замовлення, традиційно обладнано кондиціонером, кулером з питною водою, сигналізацією на кожному купе, індикатором зайнятості вбиралень та кнопкою виклику провідника.

Вагони мають збільшений обсяг багажного відділення та обладнані системами відеоспостереження в загальних зонах, вакуумними туалетами, сповивальними столиками, а також розетками та USB-портами біля кожного місця.

Загалом в рамках договору з УЗ Крюківський вагонзавод побудував та поставив 51 купейний вагон, 12 вагонів СВ та 37 купейних вагонів, обладнаних для перевезення пасажирів з інвалідністю в кріслі (з них - 17 штабних вагонів). Загальна вартість закупівлі склала 3,04 мільярда гривень, тобто вартість одного вагона - близько 30 мільйонів гривень.

Нагадаємо при цьому, що наприкінці грудня сам КВБЗ заявив, що "Укрзалізниця" не заплатила йому за жоден поставлений за час війни вагон, через що в січні він призупинить роботу. Зрештою 10 січня підприємство дійсно заявило, що призупинило виготовлення вантажних вагонів за взятими зобов’язаннями, виконання сервісного обслуговування та ремонту раніше поставленого УЗ пасажирського рухомого складу.

Тимофій Бесп'ятов

Інф. delo.ua


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/269846.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua