Шість українців потрапили в глобальний список Forbes «30 до 30. Європа»

12 мар, 14:00

Українці віком до 30 років потрапили до трьох категорій глобального Forbes: «Медіа і маркетинг», «Суспільні зміни», «Ритейл та е-комерція». Це вже восьмий рік, коли американський Forbes складає список. Цього року до списку у різних категоріях потрапило шість українців. Про це пише Forbes.

«Медіа і маркетинг»
У Варшаві українці Дмитро Самойлюк, 28, Аліна Бондаренко, 21, і Ярослав Самойлюк, 22, заснували стартап Zeely. Українці потрапили до категорії «Медіа і маркетинг» рейтингу Forbes «30 до 30. Європа».

Zeely — це інтернет-магазин і конструктор реклами на основі ШІ, який допомагає мікропідприємцям із країн, що розвиваються, продавати свої продукти і послуги з мобільних телефонів.

У стартапу вже є понад 8000 користувачів у США, Бразилії й Мексиці і йому вдалося залучити $1,3 млн інвестицій.

До цієї номінації потрапив і Діма Василенко, який заснував PR-агентство Good Advice, що зосереджується на сферах фінансів, фінтеху та банківської справи.

«Суспільні зміни»
Вадим Синжерецький на другому курсі факультету фізики заснував BUKI, маркетплейс для приватних вчителів та репетиторів. Київський стартап став одним із найбільших EdTech-маркетплейсів у Європі завдяки понад 110 000 вчителів, які пропонують свої послуги на платформі, і понад 1,2 млн замовлень від учнів. Штат стартапу налічує 130 співробітників.

«Ритейл та е-комерція»
Нік Тузенко разом із Максом Фірсау заснували у 2021 році в Амстердамі Accel Club. Їхній стартап допомагає брендам розвиватися на Amazon. За перший рік роботи партнери зібрали $170 млн інвестицій. Команда зі 110 співробітників допомагає продавцям бути більш продуктивними та ефективними за допомогою аналітики даних, маркетингу та іншого.

Нагадаємо
Цьогорічні 300 засновників і підприємців, які увійшли до рейтингу, разом залучили понад $3 млрд інвестицій, що на $1 млрд більше, ніж минулого року. Всіх учасників розподілили за 10 категоріями, серед яких «Фінтех», «Виробництво і промисловість» і «Спорт та ігри».

Для формування цього списку автори та редактори Forbes переглянули сотні онлайн-номінацій і порадилися із експертами та учасниками списків минулих років. Серед іншого враховувалися інвестиції в компанії, дохід, соціальний вплив, масштаб діяльності, інноваційність і потенціал кандидатів та їхніх дітищ.

Інф. minfin.com.ua


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/270052.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua