Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, сервісу «Пульс», державної установи «Урядовий контактний центр» та «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА»

13 мар, 10:25

Організація якісного та своєчасного розгляду інформації, яка надходить засобами спеціалізованої автоматизованої системи – сервіс «Пульс» від Контакт - центру ДПС – важливий напрямок роботи контролюючих органів Дніпропетровщини.
Всього у січні – лютому 2023 року до сервісу «Пульс» на розгляд надійшло 56 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб (далі – звернення) щодо дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС).
У порівнянні з аналогічним періодом 2022 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс» 2023 році збільшилась на 4 одиниці (січень – лютий 2022 року – 52 карток).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
щодо роботи  органів ДПС – 18 звернень (32,14%);
щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 29 (51,78%);
інші – 9 одиниць (16,07%).
Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДПС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог норм діючого законодавства.
У січні – лютому 2023 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 12 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр» і 11 звернень, що надійшли на «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА».
Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр»:
- про надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання –5 (41,7%);
- питання зі сплати єдиного внеску – 2 звернення (16,6%);
- інші питання – 5 (41,7%).
На «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» надійшло 11 звернень.
Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд  від «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА»:
- щодо виконання Постанови Дніпропетровського апеляційного суду – 2(18,18%);
- проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 1(9,09%);
- щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 1 (9,09%);
- отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків (РНОКПП) – 2 (18,18%);
- інші – 5 (45,46%).
За відповідний період 2022 року до державної установи «Урядовий контактний центр» надійшло 68 звернень, на «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» – 3 звернення.


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/270104.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua