30 мар, 10:30
Нещодавно у Головному управлінні ДПС у Дніпропетровській області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Комунікаційна податкова платформа – дієвий механізм співпраці».
На запитання відповідала начальник управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Манушак Осипова.
Питання 1: Доброго дня! У мене таке питання: хто може скористатись Комунікаційною податковою платформою?
Відповідь: Вітаю! На електронну скриньку Комунікаційної податкової платформи можуть звернутися представники бізнесу та громадськості. Вони мають змогу звернутись до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) з питаннями стосовно законодавства, контроль за виконанням якого покладено на органи ДПС, а також з пропозиціями щодо необхідності проведення певних заходів за визначеною тематикою.
Питання 2: Добрий день! Якщо в ході моєї підприємницької діяльності виникне питання, яке потребуватиме оперативного вирішення, що мені робити?
Відповідь: Вітаю! Комунікаційна податкова платформа ГУ ДПС забезпечує новий формат спілкування платників та податківців. Кожне звернення, яке надходить на адресу платформи, швидко опрацьовується та здійснюється зворотній зв’язок з заявником. Отже, для оперативного розгляду Ваших питань, які виникають під час діяльності, Ви можете звернутись на Комунікаційну податкову платформу ГУ ДПС.
Питання 3: Добрий день! Підкажіть, будь ласка, які фахівці задіяні у комунікаціях у разі звернення платника на Комунікаційну податкову платформу?
Відповідь: Добрий день! Зворотній зв’язок між платниками і податковою службою області забезпечується комунікаторами – фахівцями ГУ ДПС. Після отримання звернення комунікатор максимально швидко зв’язується з адресатом для визначення формату відповіді та, за необхідності, дати проведення зустрічі з відповідальними особами профільних структурних підрозділів ГУ ДПС.
Питання 4: Вітаю! Скажіть, будь ласка, як мені звернутись на Комунікаційну податкову платформу до податкової служби і чи є рекомендації щодо оформлення листа?
Відповідь: Добрий день! Для оперативного зв’язку з комунікаторами Ви можете написати лист на електронну скриньку Комунікаційної податкової платформи dp.ikc@tax.gov.ua. У листі рекомендуємо вказувати назву суб’єкта господарювання, код ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або РНОКПП (для фізичних осіб), ПІБ заявника, контактний номер телефону та викласти суть питання.
Долучайтеся до спілкування за допомогою Комунікаційної податкової платформи – це якісна та оперативна комунікація з платниками податків.
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/270607.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua