Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, сервісу «Пульс», державної установи «Урядовий контактний центр» та «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА»

10 апр, 10:43

Організація якісного та своєчасного розгляду інформації, яка надходить засобами спеціалізованої автоматизованої системи через сервіс «Пульс» від Контакт-центру ДПС – важливий вектор роботи Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС).
Всього у січні – березні 2023 року до сервісу «Пульс» на розгляд надійшло 83 інформаційні картки зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі – звернення).
У порівнянні з аналогічним періодом 2022 року загальна кількість звернень платників податків на «Пульс» у 2023 році збільшилась на 31 одиницю (січень – березень 2022 – 52 картки).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
щодо роботи  структурних підрозділів ГУ ДПС – 27 звернень (32,5 %);
щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 32 (38,6 %);
щодо системи електронного адміністрування реалізації пального – 7 (8,44 %);
щодо роботи центрів обслуговування платників – 5 звернень (6,02 %).
Протягом січня – березня 2023 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 26 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр» та 11 звернень, що надійшли на 2Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА».
Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр»:
про надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання –12 (46,16%);
питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 10 (38,46%);
інші питання – 4 (15,38%).
На «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» надійшло 11 звернень.
Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА»:
щодо виконання Постанови Дніпропетровського апеляційного суду – 2 (18,18 %);
проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 1 (20,0 %);
щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 1 (9,09 %);
отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 2 (18,18 %).
За відповідний період 2022 року до державної установи «Урядовий контактний центр» надійшло 81 звернення, на «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» – 3 звернення.


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/270887.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua