
12 апр, 12:40
.jpeg)
Протягом 2022 року литовська вантажна залізнична компанія LTG Cargo транзитом через територію Польщі перевезла 84 тис. тонн аграрної продукції з України до морського порту Клайпеда.
Про це в інтерв’ю ЦТС розповіла генеральна директорка LTG Cargo Еґле Шиме.
За її словами, з України через Польщу компанія транспортує зерно, соняшникову олію, кукурудзу, нафту. Зерно перевозиться контейнерами через прикордонні залізничні переходи Мостиська-2/Медика, Ягодин/Дорохуск і Тракішкі/Шяштокай до морського порту Клайпеда.
Транспортування нафти відбувається в зворотному напрямку - зі станції Моцкава до України. Для цього вже в червні минулого року компанія частково відновили роботу "дочки" LTG Cargo Ukraine, яка надає експедиційні послуги.
Шиме додала, що з Литви до України компанія транспортувала минулого року 120 тис. тонн нафти.
Окрім цього, наступного року компанія почне тестові перевезення напівпричепів за маршрутом Чорноморськ-Драугісте. У Литві вже зараз бачать зростаючу потребу в цьому. Очікується, що згодом такі перевезення стануть регулярними інтермодальними поїздами, що курсують двічі на тиждень.
Повідомляється також, що дочірнє підприємство LTG Cargo - LTG Cargo Ukraine - та польська компанія PKP Cargo підписали угоду, згідно з якою перша стала оператором залізничних вантажоперевезень між Литвою та Україною через територію Польщі.
Нагадаємо, українська зернова асоціація звернулася до уряду з ініціативою встановити спеціальні залізничні тарифи для зернових вантажів для перевалки в портах Дунаю. В УЗА впевнені, що така зміна допоможе зробити порти конкурентоздатними.
Тетяна Гойденко
Інф. delo.ua
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/270930.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua