03 май, 13:00
Підрозділ Українського дунайського пароплавства - Кілійський суднобудівельно-судноремонтний завод – відремонтував й пофарбував 4 баржі.
По це повідомила пресслужба пароплавства.
Таким чином вже відремонтовано та пофарбовано баржі SLG-009, SLG-007, С-406, С-408. Баржі С-445, SlG-008 ще в процесі. Кожна з барж проходила повний цикл ремонту, який в середньому займає 45 діб.
Завдяки комплексному підходу:
збільшується термін роботи баржі;
скорочуються простої;
зменшується ризик авральних ремонтів;
зменшується обсяг робіт та матеріалів при подальшому капітальному ремонті.
Зазначається, що повне фарбування корпусу дає більш тривалий захист від корозії: якщо зазвичай у середньому під час ремонту заміна металу складає близько 15-20 тонн, то у надалі цей показник має зменшитись до 3-4 тонн.
Процес фарбування здійснюється строго за технологією, барвники підбираються спеціальні, з урахуванням сумісності. Корпус фарбується у два шари з дотриманням термінів просушування, щоб фарба добре лягла і міцно трималась.
Усі роботи з очищення та фарбування виконує спеціально сформована бригада з 14 фахівців.
Нагадаємо, раніше віцепрем’єр-міністр розвитку громад, територій та інфраструктури України Олександр Кубраков заявив, що порти Ізмаїл, Рені, Усть-Дунайськ задіяли фактично усі наявні потужності для перевалки вантажів, але планується, що завдяки ряду заходів до кінця 2023 року перевалка дунайськими портами зросте на 25% в порівнянні з 2022 роком.
Михайло Шилін
Інф. delo.ua
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/271551.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua