04 май, 11:20
Співробітники Петриківської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – Петриківська ДПІ) нещодвно з метою забезпечення зручних та доступних умов для отримання послуг і сервісів фізичними та юридичними особами, розширення кола суб’єктів звернень, які мають можливість звернутись до мобільного Центру обслуговування платників (мобільний ЦОП), забезпечили виїзд до Лобойківського старостинського округу Петриківської селищної ради.
Під час спілкування з відвідувачами мобільного ЦОПу фахівці ДПІ зосередили їх увагу на питаннях деклараційної кампанії 2023, яка передбачає подачу податкових декларацій про майновий стан і доходи (далі – декларація) певною категорією громадян, які отримували доходи протягом звітного 2022 року, та нагадали, що виконати свій конституційний обов’язок необхідно до 01 травня 2023 року (включно). Зупинилися на питаннях реалізації права на податкову знижку за витратами 2022 року, зауваживши, що підстави для її нарахування із зазначенням конкретних сум відображаються платником податку у річній декларації, що подається по 31 грудня 2023 року (включно) наступного за звітним податкового року. З метою створення комфортних умов для платників податків – фізичних осіб та спрощення процедури подання декларації ДПС України впроваджено електронний сервіс «Податкова декларація про майновий стан і доходи» у приватній частині «Електронного кабінету».
Також, на обговорення було винесено ряд актуальних питань сьогодення, зокрема, особливості нарахування мінімального податкового зобов’язання; застосування РРО/програмних РРО у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг; виконання функцій податкового агента у разі використання праці найманих осіб; порядок та способи подання звітності до контролюючих органів; сервісне обслуговування платників, наприклад, надання адміністративних послуг та виконання інших функцій сервісного обслуговування на період воєнного стану в Україні.
Для забезпечення взаємодії платників податків та ДПС з використанням сучасних інформаційних технологій та надання можливості навіть у період дії воєнного стану реалізувати свої обов’язки та права у сфері оподаткування у режимі онлайн, акцентовано увагу відвідувачів на перевагах дистанційного спілкування з податковими органами із широким застосуванням можливостей «Електронного кабінету» та інших електронних сервісів, розміщених на вебпорталі ДПС України (далі – ДПС) та субсайті «Головне управління ДПС у Дніпропетровській області» вебпорталу ДПС.
До уваги користувачів ЦОПу також доведена інформація, що під час воєнного стану в Україні платники податків, у тому числі місцем реєстрації яких є окуповані території, мають можливість у режимі онлайн переглянути інформацію щодо стану розрахунків з бюджетом та цільовими фондами за допомогою меню «стан розрахунків з бюджетом» приватної частини «Електронного кабінету».
За результатами роботи мобільного ЦОПу співробітниками податкової інспекції здійснено обслуговування 27 фізичних осіб, з яких, 21 – надано адміністративні послуги (прийнято від фізичних осіб 13 заяв за формою № 5ДР та 8 заяв за формою № 1 ДР).
Всі учасники заходу отримали вичерпні фахові відповіді на запитання платників щодо особливостей податкового контролю та адміністрування податків, зборів та єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування під час дії воєнного стану.
Робота мобільного ЦОПу пройшла конструктивно та в атмосфері доброзичливості.
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/271631.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua