Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, сервісу «Пульс», державної установи «Урядовий контактний центр» та

10 май, 14:56

Організація якісного та своєчасного розгляду інформації, яка надходить засобами спеціалізованої автоматизованої системи сервіс «Пульс» від Контакт – центру ДПС – один із напрямків діяльності Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС).
Всього у січні – квітні 2023 року до сервісу «Пульс» на розгляд надійшло 127 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі – звернення).
У порівнянні з аналогічним періодом 2022 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс» у 2023 році збільшилась на 75 одиниць (січень – квітень 2022 – 52 картки).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
щодо роботи  структурних підрозділів ГУ ДПС – 52 звернення (40,9 %);
щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 46 звернень (36,3 %);
щодо системи електронного адміністрування реалізації пального – 9 звернень (7,1 %);
щодо роботи центрів обслуговування платників – 7 звернень (5,6 %).
У січні – квітні 2023 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 42 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр» і 13 звернень, що надійшли на «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА».
Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр»:
про надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання – 21 (50,0 %);
питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 14 (33,33 %);
інші питання – 7 (16,67 %).
На «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» надійшло 13 звернень.
Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд  від «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА»:
щодо виконання Постанови Дніпропетровського апеляційного суду – 2 (15,39 %);
проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 3 (23,07%);
щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 1 (7,69 %);
отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 2 (15,39 %),
інші питання – 5 (38,46 %).
За відповідний період 2022 року до державної установи «Урядовий контактний центр» надійшло 87 звернень, на «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» – 3 звернення.


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/271795.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua