15 май, 13:40
Чеська компанія Mero досягла домовленості з акціонерами консорціуму TAL щодо проекту розширення Трансальпійського нафтопроводу. Про це повідомило місцеве видання Novinky, посилаючись на пресконференцію прем'єр-міністр Чехії Петра Фіали.
Таким чином Чехія зможе зменшити залежність від російського нафтопроводу "Дружба".
Проєкт хочуть завершити у 2024 році, а саму угоду підпишуть до кінця травня.
Модифікація нафтопроводу дозволить збільшити поставки нафти до семи-восьми мільйонів тонн на рік. Вартість технічних модифікацій, які зроблять це можливим, оцінюється в 1,2-1,6 мільярда крон.
Трубопровід TAL розпочинається в італійському Трієсті і веде до Австрії та Німеччини. Чехія пов'язана з ним трубопроводом IKL (Інґольштадт-Кралупи-Літвінов), який починається на півдні Німеччини.
Ідею заміни купівлі російської нафти завдяки постачання нафтопроводом TAL прем’єр-міністр Чехії озвучив ще минулого року. На думку очільника уряду, це найпростіший шлях позбутися залежності від російської нафти.
"TAL вирішив би наші проблеми. Це також найпростіший варіант, тому що нам не потрібно будувати жодного додаткового управління, цього було б достатньо, щоб розширити потужності. Однак для цього потрібна готовність нарощувати потужності від країн, які беруть участь у трубопроводі TAL, тобто Італії, Австрії та Німеччини чи Баварії”, - раніше пояснював Петр Фіала.
У червні 2022 році Чехія оголосила курс на енергонезалежність від Росії.
Зазначимо, Єдина система магістральних нафтопроводів “Дружба” - найбільший у світі нафтопровід, збудований для транспортування нафти з Росії у країни Центральної та Західної Європи.
Нагадаємо, 4 серпня 2022 року Україна припинила транзит російської нафти через нафтопровід “Дружба”.
У березні польська компанія PKN Orlen заявила, що вимагатиме від росіян компенсації після того, як в кінці лютого Росія припинила постачати нафту до Польщі нафтопроводом “Дружба”.
27 лютого Росія заявила про припинення постачання нафти до Польщі після того, як нафтопровідний оператор "Транснефть" не отримав документів, необхідних для відправки нафти з країни.
Альона Чернецька
Інф. delo.ua
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/271880.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua