23 май, 10:34
У Головному управлінні ДПС у Дніпропетровській області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Єлектронні сервіси ДПС».
На запитання платників податків відповідала начальник управління податкових сервісів Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Алла Свірська.
Питання 1: Добрий день! Розкажіть, будь ласка, які переваги використання сервісу ДПС України «Предзаповнення декларації»?
Відповідь: З метою спрощення процедури декларування доходів, Державною податковою службою України запроваджено новий сервіс для платників – предзаповнення декларації про майновий стан і доходи.
Зазначений сервіс дуже зручний та надає можливість:
- отримати попередньо заповнену декларацію на підставі даних Державного реєстру та додатки до декларації, які відповідають окремому виду доходів або окремим обставинам;
- додати до декларації копії первинних документів як додатки до декларації;
- перевірити декларацію та у разі необхідності доповнити інформацію з автоматичним перерахунком податкових зобов’язань.
Питання 2: Вітаю! Підкажіть, будь ласка, як через Електронний кабінет надати згоду на отримання інформації про себе контрагентом?
Відповідь: Добрий день! Платнику податків необхідно зайти у приватну частину Електронного кабінету та обрати режим «Згода на передачу інформації контрагенту», потім в меню «Згода на передачу інформації»:
- вказати код контрагента;
- визначити вид інформації;
- надати згоду.
Контрагенту необхідно зайти у меню «Інформація про бізнес-партнера» та переглянути інформацію або сформувати витяг.
Питання 3. Вітаю! Скажіть, будь ласка, як можна повідомити Державну податкову службу про порушення податкового законодавства суб’єктом господарювання?
Відповідь: Добрий день! Повідомити ДПС про факти порушення податкового законодавства можна через сервіс для громадян – чат-бот «StopViolationBot» на базі месенджера Telegram. За допомогою зазначеного сервісу у будь-який час доби та у будь-якому місці оперативно можна проінформувати податкову службу про відомі факти порушень законодавства, зокрема, щодо:
- незастосування РРО/ПРРО, невидачу чеків;
- відмову у розрахунку банківською карткою;
- торгівлю без ліцензій, порушення порядку реалізації підакцизної продукції;
- завищення цін на продовольчі товари, лікарські засоби, пальне;
- неоформлення трудових відносин з найманими працівниками;
- здійснення господарської діяльності без державної реєстрації.
Питання 4: Мої вітання! Підкажіть, будь ласка, як самостійно можна розрахувати суму податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, та плати за землю з фізичних осіб?
Відповідь: Вітаю! Державною податковою службою України розроблено новий сервіс – «Калькулятор податку на майно».
Він надає можливість громадянам самостійно здійснювати на вебпорталі ДПС розрахунок сум податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, та плати за землю з фізичних осіб.
Крім того, новий сервіс сприяє підвищенню обізнаності громадян та якості сплати податку на нерухоме майно.
«Калькулятор податку на майно» розміщено на вебпорталі Державної податкової служби України (https://tax.gov.ua) у блоці «Е-СЕРВІСИ».
Питання 5: Добрий день! Як подати Заяву про включення до Реєстру волонтерів через Електронний кабінет?
Вітання: Добрий день! Подання заяви про включення до Реєстру волонтерів в електронній формі в Електронному кабінеті можливо у режимі «Заява до Реєстру волонтерів» у ЕК «Для громадян» або у «Введення звітності» режиму «Додатково».
Для подання заяви потрібно:
- пройти ідентифікацію,
- увійти до приватної частини кабінету,
- обрати режим «Заява до Реєстру волонтерів» у ЕК «Для громадян»
або
- заповнити форму F1308302 у «Введення звітності» з режиму «Додатково»,
- підписати та надіслати заяву до контролюючого органу.
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/272152.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua