Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, сервісу «Пульс», державної установи «Урядовий контактний центр» та «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА»

09 июн, 10:44

Якісний та своєчасний розгляд інформації, яка надходить засобами спеціалізованої автоматизованої системи – сервіс «Пульс» від Контакт-центру ДПС – пріоритетний напрямок роботи Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС).
Всього у січні – травні 2023 року до сервісу «Пульс» на розгляд надійшло 172 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі – звернення).
У порівнянні з аналогічним періодом 2022 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс»  у 2023 році збільшилась на 102 одиниці (січень – травень 2022 – 70 карток).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
щодо роботи структурних підрозділів ГУ ДПС – 80 звернення (46,5 %);
щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді  – 54 звернень  (31,4 %);
щодо системи електронного адміністрування реалізації пального – 10 звернень (5,81 %);
щодо роботи центрів обслуговування платників – 8 звернень (4,65 %).
Протягом січня – травня 2023 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 60 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр» і 14 звернень, що надійшли на «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА».
Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр»:
про надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання –23 (38,3 %);
питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 19 (31,7 %);
контрольно-перевірочна робота – 10 (16,7 %);
інші питання – 8 (13,3 %).
На «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» надійшло 14 звернень.
Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА»:
щодо виконання Постанови Дніпропетровського апеляційного суду – 2 (14,3%);
проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 4 (28,6 %);
щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 1 (7,1 %);
отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 2 (14,3 %),
інші питання – 5 (35,7 %).

За відповідний період 2022 року до державної установи «Урядовий контактний центр» надійшло 91 звернення, на «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» – 4 звернення.


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/272680.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua