Контакт-центр ДПС – оновлений сервіс з максимальною ефективністю та якістю

19 июн, 09:37

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що ДПС України на вебпорталі за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/684712.html повідомила.
Державна податкова служба України впевнено перетворюється на цифровий сервісний орган. Модернізований Контакт-центр ДПС – приклад успішної реалізації кейсів цифрової реформи Служби.
Технічне оснащення та покращення функціональних можливостей роботи Контакт-центру відбулося за підтримки проєкту EU4PFM та Європейського Союзу.
У фокусі – зміни підходів в обслуговуванні платників податків. Отримати податкові послуги – легко, доступно та швидко.
Відтепер:
- рівень доступу до послуги з першого звернення збільшився і постійно зростає;
- з’явилася можливість дізнатися про свою заборгованість;
- за допомогою інтерактивного голосового меню (IVR) озвучується номер у черзі та приблизний час до з’єднання;
- якщо очікування тривале, через IVR можна замовити зворотний дзвінок;
- випадки технічної відмови системи істотно зменшились.
Кваліфіковано та якісно фахівці Контакт-центру нададуть відповіді на всі питання платників податків, зорієнтують у пошуку необхідної інформації, проконсультують та допоможуть.
Контакт-центр ДПС: про податки – кваліфіковано та оперативно!


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/272914.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua