Британська компанія Unilever внесена до переліку міжнародних спонсорів війни

08 июл, 08:00

Британська компанія Unilever внесена до переліку міжнародних спонсорів війни, повідомляє Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК). У 2022 році близько 1,4% обороту Unilever (що становить 60,1 млрд євро) і 2% чистого прибутку компанії (8,03 млрд євро) припали на російський бізнес. Незважаючи на обіцянку припинити експорт та імпорт до і з Росії, а також зупинити медійні та рекламні витрати, Unilever Russia змогла подвоїти свій прибуток з 4,8 млрд рублів у 2021 році до понад 9,2 млрд рублів у 2022 році.

У зв'язку з цим НАЗК вирішило включити Unilever до списку міжнародних спонсорів війни, оскільки значна частина їхніх податкових внесків до бюджету Росії може фінансувати війну проти України та навіть побічно сприяти російським найманцям.

У відповідь на це рішення НАЗК, Unilever заявив, що їхня позиція стосовно ведення бізнесу в Росії не змінилася. Деякі підприємства компанії продовжують працювати в Омську, Єкатеринбурзі, Санкт-Петербурзі та Тулі, забезпечуючи наявність брендів у точках продажу.

Голова НАЗК Олександр Новіков коментував рішення, наголошуючи, що Unilever не може одночасно підтримувати воєнну машину Путіна і виступати проти війни. За його словами, компанія повинна покинути Росію або історія запам'ятає її участь у цій війні.

Це рішення НАЗК відображає зростаючу обуреність громадськості щодо компаній, які фінансово підтримують воєнні дії. Враховуючи активізацію міжнародної спільноти та санкції проти Росії, такі рухи можуть мати серйозні наслідки для британської компанії.

Українська громадськість продовжує закликати до бойкоту товарів та послуг компаній, які підтримують ворожі дії проти України. Залучення Unilever до списку міжнародних спонсорів війни може змусити компанію переглянути свою стратегію та бізнес-підходи, особливо у відносинах з Росією.


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/273176.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua