Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, сервісу «Пульс», державної установи «Урядовий контактний центр» та «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА»

11 июл, 11:30

Протягом січня – червня 2023 року до сервісу «Пульс» на розгляд надійшло 207 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів Головного управлінням ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) (далі – звернення).
У порівнянні з аналогічним періодом 2022 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс» у 2023 році збільшилась на 82 одиниці (січень – червень 2022 – 125 карток).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
щодо роботи  структурних підрозділів ГУ ДПС – 102 звернення (49,28 %);
щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді  – 62 звернень (29,95 %);
щодо системи електронного адміністрування реалізації пального –10 звернень (4,83 %);
щодо роботи центрів обслуговування платників – 8 звернень (3,87 %).
За січень – червень 2023 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 78 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр» і 16 звернень, що надійшли на «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА».
Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр»:
про надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання –25 (32,05%);
питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 20 (25,64 %);
контрольно-перевірочна робота – 19 (24,36 %);
інші питання – 9 (11,54 %);
податкова знижка – 5 (6,41%).
На «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» надійшло 16 звернень.
Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд  від «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА»:
щодо виконання Постанови Дніпропетровського апеляційного суду – 2 (12,5 %);
проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 4 (25,0 %);
щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 1 (6,25 %);
отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 2 (12,5 %),
інші питання – 7 (43,75 %).
За відповідний період 2022 року до державної установи «Урядовий контактний центр» надійшло 111 звернень, на «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» – 6 звернень.


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/273323.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua