Податківці Дніпропетровщини – з адміністративними послугами до мешканців с. Катеринівки Васильківської ТГ

26 июл, 10:45

З метою реалізації податкового сервісу щодо якісного надання платникам адміністративних та інших послуг від ДПС днями здійснено виїзд мобільного Центру обслуговування платників (ЦОП) Васильківської ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) до с. Катеринівки Богданівського старостинського округу Васильківської територіальної громади (Васильківська ТГ).
Виїзд мобільного ЦОПу організовано під керівництвом та за участі заступника начальника ГУ ДПС Леонова Валерія, начальника Васильківської ДПІ ГУ ДПС Бондаренко Маргарити, фахівців Васильківської ДПІ ГУ ДПС та Павлоградського відділу податків і зборів з фізичних осіб та проведення камеральних перевірок управління оподаткування фізичних осіб ГУ ДПС.
Мешканців с. Катеринівки, які завітали до мобільного ЦОПу, у форматі відеозв’язку привітав Леонов Валерій та акцентував увагу присутніх на послугах, що громадяни можуть отримати у мобільному ЦОПі, а також питаннях легалізації трудових відносин з найманими працівниками та своєчасній сплаті податків.
Начальник податкової інспекції ознайомила мешканців с. Катеринівки, які звернулися до мобільного ЦОПу, з документами, що необхідно надати для отримання у ЦОПі адміністративних послуг, а також з графіком роботи ЦОПу, надала інформацію про номери телефонів, за якими платники можуть отримати відповіді на запитання, та роз’яснення щодо переваг користування безкоштовними електронними сервісами ДПС України, зокрема Електронним кабінетом. Бондаренко Маргарита звернула увагу присутніх на необхідність внесення змін до адрес фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків у зв’язку зі змінами назви населених пунктів та вулиць.
Підприємці – представники малого і середнього бізнесу та працівники аграрного сектору, які відвідали мобільний ЦОП у с. Катеринівка, проінформовані з питань щодо оформлення трудових відносин з найманими працівниками та виплати заробітної праці відповідно до вимог чинного законодавства, реєстрації РРО/програмних РРО, а також отримали інформацію стосовно роботи відокремлених пунктів реєстрації КНЕДП ДПС.
Під час роботи мобільного ЦОПу податківці надали фахові відповіді платникам з питань, що їх цікавили. Це, зокрема, порядок заміни реєстраційного номеру облікової картки платника податків (далі – РНОК ПП), у т. ч. для внутрішньо переміщених осіб, отримання РНОКПП для малолітніх дітей; уточнення даних про земельні ділянки; право на пільги щодо сплати податків та порядок їх отримання; заповнення річної податкової декларації про майновий стан і доходи, порядок отримання податкової знижки; сплата земельного податку та орендної плати за землю, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки; особливості розрахунку загального мінімального податкового зобов’язання; електронні сервіси, що можна отримати через Електронний кабінет.
Працівниками, задіяними у роботі мобільного ЦОПу, прийнято 18 заяв на проведення звірки з плати за землю, 10 заяв за формою № 5ДР, 2 заяви за формою № 10ДР, а також видано 2 РНОКПП.


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/273734.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua