Податкові новини (ДПС у Дніпропетровській області) 06.10.2023

07 окт, 13:10

Щодо порядку нарахування податкових зобов’язань відповідно до п. 198.5 ст. 198 ПКУ за товарами/послугами, необоротними активами, придбаними з ПДВ до початку застосування особливостей оподаткування

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує.
Державна податкова служба України на головній сторінці вебпорталу щодо порядку нарахування податкових зобов’язань відповідно до п. 198.5 ст. 198 ПКУ за товарами/послугами, необоротними активами, придбаними з ПДВ до початку застосування особливостей оподаткування, встановлених п. 9 підрозд. 8 розд. ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України (ПКУ), та використані платником податку в періоді застосування особливостей оподаткування, встановлених п. 9 підрозд. 8 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ, за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/715576.html повідомила наступне.
Пунктом 9 підрозд. 8 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ передбачено, що тимчасово, з 01 квітня 2022 року до припинення або скасування воєнного, надзвичайного стану на території України, але не пізніше ніж до 01 серпня 2023 року, положення розд. XIV ПКУ застосовуються з урахуванням особливостей, передбачених п. 9 підрозд. 8 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ.
Згідно з п.п. 9.5 п. 9 підрозд. 8 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ операції, здійснені платником єдиного податку третьої групи, який використовує особливості оподаткування, встановлені цим пунктом (спрощена система оподаткування за ставкою 2 відс. доходу), вважаються такими, що не є об'єктом оподаткування податком на додану вартість.
Відповідно до п.п. 9.9 п. 9 підрозд. 8 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ, платники податків, які відмовилися від використання особливостей оподаткування, передбачених п. 9 підрозд. 8 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ за товарами/послугами, необоротними активами, придбаними/виготовленими з ПДВ до початку застосування особливостей оподаткування, встановлених п. 9 підрозд. 8 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ, які використані (поставлені, реалізовані) платником єдиного податку третьої групи в період застосування особливостей оподаткування, встановлених п. 9 підрозд. 8 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ, в операціях, що не є об’єктом оподаткування, платник ПДВ зобов’язаний не пізніше останнього дня звітного періоду, в якому здійснено відновлення його реєстрації платником ПДВ, нарахувати податкові зобов’язання відповідно до п. 198.5 ст. 198 ПКУ.
Разом з тим, п.п. 91.2. п. 91 підрозд. 8 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ передбачено, що платники податків, у яких була призупинена реєстрація платником ПДВ відповідно до п.п. 9.5 п. 9 підрозд. 8 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ та яким з 01 серпня 2023 року автоматично відновлено права та обов’язки, встановлені розд. V та підрозд. 2 розд. XX ПКУ, за товарами, необоротними активами, придбаними/виготовленими/ввезеними на митну територію України з ПДВ до початку застосування особливостей оподаткування, встановлених п. 9 підрозд. 8 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ, які використані (поставлені, реалізовані) в період застосування особливостей оподаткування, встановлених п. 9 підрозд. 8 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ, зобов’язані не пізніше 31 жовтня 2023 року нарахувати податкові зобов’язання відповідно до п. 198.5 ст.198 ПКУ.
Таким чином, платники податку які до 01 серпня 2023 року самостійно відмовилися від використання особливостей оподаткування, передбачених п. 9 підрозд. 8 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ, при нарахуванні податкових зобов’язань з ПДВ відповідно до п. 198.5 ст. 198 ПКУ використовують норми п.п. 9.9 п. 9 підрозд. 8 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ, а платники податку, реєстрацію яких платниками ПДВ було відновлено автоматично з 01 серпня 2023 року, при нарахуванні таких податкових зобов’язань застосовують норми п.п. 91.2. п. 91 підрозд. 8 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ.


Онлайн-лекція для студентів: особливості оподаткування волонтерського руху

Податкова служба Дніпропетровщини активно підтримує практику відкритого спілкування із майбутніми платниками податків.
Сьогодні дискурс відбувався з Криворізьким факультетом Національного університету «Одеська юридична академія».
Податківці розповіли про особливості оподаткування волонтерської діяльності фізичними особами та оподаткування благодійних організацій.
Безпосереднє спілкування із спеціалістами податкової служби – це основа для подальшого професійного зростання студентів. Освічена молодь – генератори нових ідей, потужний потенціал нашої країни та наше майбутнє.
Учасники зустрічі домовились про подальшу співпрацю та реалізацію нових спільник проєктів.
Працюємо! Крокуємо вперед – до Перемоги!


Дніпропетровщина: мобільний ЦОП – послуги, роз’яснення, практична допомога платникам. Вересень 2023 року

Мобільний ЦОП – це постійно діючий робочий орган Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС), в якому посадовими особами ГУ ДПС надаються адміністративні та інші послуги, консультації і роз’яснення.
Впродовж серпня – вересня п. р. мобільний ЦОП ГУ ДПС продовжував надавати послуги та проводити інформаційно-роз’яснювальну кампанію щодо особливостей відновлення відповідальності за порушення вимог Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі – Закон № 265) у зв’язку з прийняттям Закону України від 30 червня 2023 року № 3219-ІX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану».
Під час таких виїздів податківці надають допомогу і консультації щодо застосування та реєстрації РРО та/або ПРРО, пропонують до застосування безоплатне ПРРО від ДПС України, функціонал якого відповідає законодавчим вимогам, а придбання, оновлення та застосування не потребує витрат та спеціальних навичок користувача.
Представники структурних підрозділів ГУ ДПС звертають увагу суб’єктів господарювання, що з 01.10.2023 у разі встановлення контролюючими органами факту непроведення розрахункових операцій через РРО/ПРРО з фіскальним режимом роботи застосовуються фінансові санкції, передбачені п.1 ст. 17 Закону № 265.
Впродовж вересня 2023 року мобільний ЦОП ГУ ДПС здійснив 187 виїздів до територіальних громад та торгівельних об’єктів області, під час яких платникам регіону з роз’ясненнями та консультаціями надавались і адміністративні послуги. Роботу мобільного ЦОПу забезпечили спеціалісти усіх державних податкових інспекцій ГУ ДПС.
Так, протягом вересня найбільшу кількість виїздів мобільного ЦОПу здійснено наступними ДПІ ГУ ДПС: Жовтоводською – 14, Верхньодніпровською – 10; П’ятихатською, Павлоградською, Петропавлівською та Васильківською – по 8 виїздів, Апостолівською – 6.
У жовтні поточного року податківцями й надалі проводитимуться заходи роз’яснювального характеру, направлені на обізнаність підприємців в питаннях застосування РРО / програмного РРО, інших новаціях, спрямованих, перш за все, на захист легального бізнесу та виведення з тіньового обігу частки готівкових розрахунків та безконтрольного обігу товарів.


Реалізація громадянами конституційного права на звернення

Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є пріоритетним напрямком роботи органів державної влади, відповідальним обов’язком службових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в державі.
На виконання вимог Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» (далі – Закон № 393) та Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) забезпечено можливість реалізації громадянами конституційного права на звернення.
ГУ ДПС здійснюється розгляд звернень громадян, які надійшли, як у письмовому так і в електронному вигляді на електронні поштові скриньки, у тому числі dp.zvernennya@tax.gov.ua, безпосередньо до ГУ ДПС, за завданням ДПС України та від державної установи «Урядовий контактний центр», «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА» та сервісу «Пульс».
Так, у січні – вересні 2023 року до ГУ ДПС надійшло 345 звернень громадян, з них 345 заяв.
Загальна тематика письмових звернень:
контрольно-перевірочна робота – 78 (22,6 %);
консультації з питань податкового законодавства – 50 (14,5 %);
аграрна політика та земельні відносини – 31 (9 %);
інформування про ухилення від сплати податків – 21 (6,1 %);
податок на майно – 19 (5,5 %);
реєстрація та облік платників податків – 17 (5 %);
відмова в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків – 15 (4,3 %);
податок на доходи фізичних осіб – 11 (3,2 %);
облік у Державному реєстрі – 6 (1,7 %);
податкова звітність – 5 (1,4 %);
фінансова політика – 4 (1,2 %);
реструктуризація податкового боргу – 1 (0,3%);
 інші питання – 87 (25,2%).
У порівнянні з аналогічним періодом 2022 року загальна кількість звернень платників податків у 2023 році збільшилась на 29 одиниць (січень – вересень 2022 року – 316 звернень).
На виконання статей 22 та 23 Закону № 393 в ГУ ДПС передбачено проведення особистого прийому громадян керівниками ГУ ДПС та керівниками структурних підрозділів ГУ ДПС. Прийом громадян проводиться відповідно до затвердженого графіку, не рідше двох разів на місяць.
На період дії воєнного стану скасовано проведення особистих прийомів.4/
Протягом січня – вересня 2023 року особистих прийомів не проводилось.


Дніпропетровщина: на забезпечення соціальних виплат платниками спрямовано майже 22,9 мільярди гривень єдиного внеску

Майже 22,9 млрд грн єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (єдиний внесок) сплатили страхувальники Дніпропетровської області впродовж січня – вересня 2023 року. Про це проінформувала в. о. начальника Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Федаш Наталя та звернула увагу, що з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились на понад 3,5 млрд грн, або на 18,2 відсотки.
У вересні п. р. платники спрямували на соціальні гарантії понад 2,8 млрд грн, що на 278,8 млн грн, або на 11,0 відсотків, більше ніж за відповідний період 2022 року.
Єдиний внесок – це джерело наповнення фондів державного соціального страхування. Його збір здійснюється до системи загальнообов’язкового державного соціального страхування з метою забезпечення захисту у випадках, передбачених законодавством, прав застрахованих осіб на отримання страхових виплат (послуг) за діючими видами загальнообов’язкового державного соціального страхування.
Отже, за рахунок коштів, що надходять від сплати єдиного внеску здійснюється фінансування видатків на виплату, зокрема, пенсій, допомоги по тимчасовій втраті працездатності, допомоги по вагітності і пологах; одноразових та щомісячних страхових виплат потерпілим на виробництві, членам їх сімей.
У період воєнного стану держава виконує соціальні зобов’язання перед своїми громадянами, а для цього необхідні фінансові ресурси.
«Ми вдячні платникам за їх відповідальну позицію у частині сплати податків, зборів та платежів, що є запорукою економічної стабільності та фінансової безпеки країни. Отримані кошти спрямовуються також, як для забезпечення Збройних Сил України, так і на соціальні виплати», – зазначила очільниця податкової служби Дніпропетровщини.


Дотримуйтеся трудового законодавства – оформляйте трудові відносини з найманими працівниками!

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу платників на необхідність оформлення трудових відносин з найманими працівниками.
Офіційне працевлаштування є гарантією:
- матеріальної відповідальності працівника, праця якого передбачає обслуговування товарно-матеріальних цінностей;
- трудової дисципліни в колективі;
- можливості у судовому порядку відстоювати свої порушені права та законні інтереси.


Податковий календар на 09 жовтня 2023 року

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що 09 жовтня 2023 року, понеділок, останній день подання за вересень 2023 року:
● звіту про обсяги виробництва та реалізації спирту за формою № 1-РС;
● звіту про обсяги виробництва та реалізації алкогольних напоїв за формою № 2-РС;
● звіту про обсяги виробництва та реалізації тютюнових виробів за формою № 3-РС;
● звіту про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв у оптовій мережі за формою № 1-ОА;
● звіту про обсяги придбання та реалізації тютюнових виробів у оптовій мережі за формою № 1-ОТ.


Закон України № 3325: зміни до ПКУ у сфері організації та проведення азартних ігор

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу на наступне.
Державна податкова служба України у зв’язку з внесенням Законом України від 10 серпня 2023 року № 3325-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо підтримки діяльності з охорони людського життя на морі відповідно до міжнародних договорів України» (далі – Закон України № 3325-IX) змін до Податкового кодексу України (ПКУ), зокрема у частині окремих уточнень щодо оподаткування суб’єктів господарювання у сфері організації та проведення азартних ігор, які набрали чинності з 03 вересня 2023 року, повідомляє.
Внесені Законом № 3325-ІХ зміни полягають у приведенні формулювань щодо діяльності суб’єктів грального бізнесу у відповідність до Закону України від 14 липня 2020 року № 768-ІХ «Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор» (зі змінами) (далі – Закон № 768), який визначає правові засади здійснення державного регулювання господарської діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор.
Відповідно до частини першої ст. 1 розділу І Закону № 768 азартна гра – будь-яка гра, умовою участі в якій є внесення гравцем ставки, що дає право на отримання виграшу (призу), імовірність отримання і розмір якого повністю або частково залежать від випадковості, а також знань і майстерності гравця.
Згідно з частиною першою ст. 2 Закону № 768 на території України дозволяється організовувати та проводити виключно такі види діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор:
1) організація та проведення азартних ігор у гральних закладах казино;
2) організація та проведення азартних ігор казино в мережі Інтернет
3) організація та проведення букмекерської діяльності в букмекерських пунктах та в мережі Інтернет;
4) організація та проведення азартних ігор у залах гральних автоматів;
5) організація та проведення азартних ігор в покер в мережі Інтернет.
Частиною першою ст. 24 Закону № 768 встановлено, що організація та проведення азартних ігор в мережі Інтернет здійснюється організатором азартних ігор під брендом організатора азартних ігор на підставі відповідної ліцензії відповідно до вимог цього Закону та законодавства про азартні ігри виключно через онлайн-системи організаторів азартних ігор, що відповідають вимогам цього Закону.
Пунктом 37 частини першої ст. 1 розділу І Закону № 768 передбачено, що організатор азартних ігор – юридична особа – резидент України, яка на підставі отриманої ліцензії має право здійснювати зазначений у такій ліцензії вид діяльності з організації та проведення азартних ігор відповідно до вимог цього Закону.
Тож діяльність у сфері організації та проведення азартних ігор може здійснюватися виключно згідно з отриманою ліцензією.
Об’єкт оподаткування податком на прибуток підприємств у сфері грального бізнесу визначено п. 134.1 ст. 134 ПКУ.
Згідно з п. 134.1 ст. 134 ПКУ об’єктом оподаткування податком на прибуток підприємств, що підлягає оподаткуванню згідно з п. 141.5 ст. 141 ПКУ, зокрема, є:
- дохід організаторів азартних ігор, отриманий від діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор, крім доходу, отриманого від організації та проведення азартних ігор у залах гральних автоматів, зменшеного на суму виплачених виплат гравцю;
- дохід, отриманий від організації та проведення азартних Ігор у залах гральних автоматів.
Положеннями п.п. 141.5.1 п. 141.5 ст. 141 ПКУ встановлено, що суб’єкти, що здійснюють діяльність у сфері організації та проведення азартних ігор одночасно з податком на прибуток за ставкою, визначеною у п. 136.1 ст. 136 ПКУ, сплачують податок на дохід за ставками, визначеними у підпунктах 136.4.1, 136.4.2 п. 136.4 ст. 136 ПКУ.
Нарахований суб’єктом, що здійснює діяльність у сфері організації та проведення азартних ігор, податок на дохід за ставками, визначеними в підпунктах 136.4.1, 136.4.2 п. 136.4 ст. 136 ПКУ, не є різницею та не зменшує фінансовий результат до оподаткування такого суб’єкта.
Під час провадження діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор одночасно зі ставкою податку на прибуток, визначеною у п. 136.1 цієї статті, ставка податку на дохід встановлюється у розмірі:
- 10 відсотків від доходу, отриманого від організації та проведення азартних ігор у залах гральних автоматів (п.п. 136.4.1 п. 136.4 ст. 136 ПКУ);
- 18 відсотків від доходу, отриманого від діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор, крім доходу, отриманого від організації та проведення азартних ігор у залах гральних автоматів, зменшеного на суму виплачених виплат гравцю (п.п. 136.4.2 п. 136.4 ст. 136 ПКУ).
Відповідно до п. 136.5 ст. 136 ПКУ податок на дохід, визначений як об’єкт оподаткування у підпунктах 134.1.2, 134.1.4, 134.1.5 п. 134.1 ст. 134 ПКУ, є частиною податку на прибуток.
Отже, на суб’єктів господарювання, що на підставі відповідної ліцензії здійснюють господарську діяльність у сфері організації та проведення азартних ігор, зокрема з організації та проведення азартних ігор у мережі Інтернет, покладається обов’язок із нарахування податку на прибуток підприємств відповідно до п. 141.5 ст. 141 ПКУ, з урахуванням положень підпунктів 136.4.1, 136.4.2 п. 136.4 ст. 136 ПКУ.
Водночас дохід, отриманий від організації та проведення азартних ігор у залах гральних автоматів, оподатковується за ставкою 10 відсотків відповідно до п.п. 136.4.1 п. 136.4 ст. 136 ПКУ незалежно від того, чи знаходиться такий зал у казино або за його межами.


Наказ № 366: нова редакція форми Розрахунку частини чистого прибутку (доходу), дивідендів на державну частку

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що 08.09.2023 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 04.07.2023 № 366 «Про внесення змін до форми Розрахунку частини чистого прибутку (доходу), дивідендів на державну частку», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 20.07.2023 за № 1226/40282 (зі змінами, внесеними наказом Міністерства фінансів України від 27.07.2023 № 408 «Про внесення змін до форми Розрахунку частини чистого прибутку (доходу), дивідендів на державну частку», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 31 липня 2023 року за № 1280/40336) (далі – наказ № 366), яким викладено у новій редакції форму Розрахунку частини чистого прибутку (доходу), дивідендів на державну частку (Розрахунок).
З метою приведення форми Розрахунку у відповідність до положень законів України від 13 липня 2021 року № 1630-IX «Про особливості реформування підприємств оборонно-промислового комплексу державної форми власності» (далі – Закон № 1630), від 01 грудня 2022 року № 2792-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення ефективності суб’єктів державного сектору економіки» (далі – Закон № 2792) та постанови Кабінету Міністрів України від 14 липня 2021 року № 718 «Про внесення зміни до пункту 1 Порядку відрахування до державного бюджету частини чистого прибутку (доходу) державними унітарними підприємствами та їх об’єднаннями» (далі – Постанова № 718) форма доповнюється додатковими відмітками у полях 9 та 10.
З метою приведення у відповідність до Закону від 16 листопада 2022 року     № 2761-IX «Про внесення зміни до статті 11 Закону України «Про управління об’єктами державної власності» викладається у новій редакції рядок 02 форми Розрахунку: «Кошти, що спрямовуються на виконання інвестиційних та стратегічних планів, затверджених Кабінетом Міністрів України, та обсяг повернення кредитних коштів, що були запозичені для фінансування капітальних вкладень на будівництво (реконструкцію, модернізацію) об’єктів». Слід відмітити, що рядок 02 заповнюється господарськими товариствами енергетичної галузі, єдиним акціонером яких є держава, а також господарськими товариствами енергетичної галузі, 100 відсотків акцій (часток) яких знаходяться у статутних капіталах господарських товариств, акціонером яких є держава і володіє в них контрольним пакетом акцій.
На виконання положень законів № 1630 та № 2792 викладено у новій редакції рядок 03 форми Розрахунку, у якому зазначається загальна сума прибутку (доходу), яка складається із суми рядка 03.1 + рядка 03.2 + рядка 03.3.
Крім того, Постановою № 718 (набрала чинності 20 липня 2021 року) внесено зміни до пункту 1 Порядку відрахування до державного бюджету частини чистого прибутку (доходу) державними унітарними підприємствами та їхніми об’єднаннями, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 лютого 2011 року № 138, якими передбачено зменшення з 80 до 50 відсотків нормативу відрахування частини чистого прибутку (доходу) до державного бюджету для державних лісогосподарських, лісозахисних, інших підприємств, які належать до сфери управління Державного агентства лісових ресурсів України, за умови спрямування ними 30 відсотків чистого прибутку (доходу) на цілі, визначені Постановою № 718.
З метою надання платникам можливості коригування та обрахунку показників у зв’язку зі зміною законом або Кабінетом Міністрів України базового нормативу відрахування до державного бюджету частини чистого прибутку (доходу)/дивідендів на державну частку посеред звітного (податкового) року або після встановленого терміну подання до контролюючих органів Розрахунку за відповідний звітний (податковий) рік, форму Розрахунку доповнено новими блоками, а саме:
1. Блок «Коригування, пов’язані зі зміною нормативу відрахування» (рядки 14 – 16 форми Розрахунку).
2. Блок «Інформація щодо використання вивільнених коштів».
3. Блок «Інформація щодо напрямів використання вивільнених коштів».
4. Блок «Інформація щодо законодавчих підстав для застосування зниженого нормативу відрахування (звільнення від сплати, зменшення бази відрахування)».
Крім того, відзначаємо, що блок «Виправлення помилки(ок)» (рядки 17 – 21) нової форми Розрахунку доповнено новим рядком 18, який дозволяє платникам виправляти помилки, що були допущені при коригуванні, пов’язаному зі зміною нормативу відрахування.
Також зазначаємо, що форма Розрахунку доповнена полем «Наявність додатків», у якому проставляється позначка «+» у разі подання Додатка ВП до рядків 17 – 20, 22 – 22.1 Розрахунку частини чистого прибутку (доходу), дивідендів на державну частку.
Аналогічні зміни має Додаток ВП до рядків 17 – 20, 22 – 22.1  Розрахунку.
Згідно з пунктом 46.6 статті 46 глави 2 розділу ІІ Податкового кодексу України (далі – ПКУ), якщо в результаті зміни правил оподаткування змінюються форми податкової звітності, до визначення нових форм декларацій (розрахунків), які набирають чинності для складання звітності за податковий період, що настає за податковим періодом, у якому відбулося їхнє оприлюднення, є чинними форми декларацій (розрахунків), чинні до такого визначення.
Враховуючи наведене та те, що згідно з пунктами 49.18, 49.19 статті 49 глави 2 розділу ІІ ПКУ податковим (звітним) періодом для платників дивідендів, нарахованих на державну частку, є календарний рік, для платників частини чистого прибутку (доходу) – календарний квартал, півріччя, три квартали, рік, а також з метою забезпечення декларування частини чистого прибутку (доходу) та дивідендів на державну частку, Розрахунок за формою, затвердженою наказом № 366 (зі змінами), має подаватись за підсумками 2023 року у терміни, встановлені ПКУ. При цьому платники дивідендів на державну частку можуть подавати уточнюючий Розрахунок за новою формою з 01.01.2024.
Детально зі змінами, внесеними наказом № 366, можливо ознайомитись у листі ДПС України (ДПС) від 18.09.2023 № 23127/7/99-00-21-02-01-07, що розміщений на вебпорталі ДПС за посиланням https://tax.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/listi-dps/78424.html .


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/274885.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua