09 ноя, 22:27
З початку 2023 року ДПС опрацьовано 1829 запитів на отримання публічної інформації
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє.
У січні – жовтні 2023 року Державною податковою службою України опрацьовано 1829 запитів на отримання публічної інформації.
Із загальної кількості 221 запит надійшов поштою, 1573 – електронною поштою, 35 – особисто від запитувача.
Найбільше запитів на отримання публічної інформації надійшло від фізичних осіб – 1078 запитів. Від юридичних осіб з початку року надійшло 697 запитів на отримання публічної інформації, від об’єднань громадян без статусу юридичної особи – 6, від представників засобів масової інформації – 48.
За результатами розгляду запитів: задоволено, з наданням інформації – 935, відмовлено/відстрочено відповідно до статті 22 Закону України від 13 січня 2011 року №2939-VI «Про доступ до публічної інформації» – 466, надіслано належним розпорядникам інформації – 384.
Переважну більшість запитувачів цікавила податкова інформація – 81,3 відс. від загальної кількості запитів.
Нагадуємо, що запити на отримання публічної інформації надсилаються на електронну скриньку publicinfo_dps@tax.gov.ua.
Інформація розміщена на вебпорталі ДПС України за посиланням
https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/725723.html
Щорічне дослідження з оцінки задоволеності бізнесу
рівнем обслуговування податкових органів – 2023
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що ДПС України на вебпорталі за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/725735.html повідомила.
Державна податкова служба України проводить Щорічне дослідження з оцінки задоволеності бізнесу рівнем обслуговування податкових органів.
Допоможіть нам ідентифікувати проблемні питання в роботі органів ДПС, що потребують особливої уваги і втручання з метою їх усунення, а також ті аспекти діяльності, якими ви навпаки задоволені.
Опитування є анонімним та добровільним.
Просимо вас заповнити анкету за посиланням:
https://tax.gov.ua/anketa/?3356613969
Посилання буде активним з 07 листопада 2023 року по 07 грудня 2023 року.
У разі виникнення технічних проблем з доступом ви можете звернутись за тел. (044) 281-3029.
Результати опитування будуть оприлюднені на вебпорталі ДПС tax.gov.ua та сторінці ДПС у Facebook одразу після їх опрацювання.
Сподіваємося на ваше розуміння і співпрацю!
Допоможіть нам стати кращими для вас!
Здійснення господарської діяльності без державної реєстрації –
це пряме порушення вимог чинного законодавства
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє.
Державна податкова служба України нагадує платникам податків про необхідність реєстрації суб’єктами господарювання у випадку здійснення систематичної господарської діяльності з продажу товарів (надання послуг).
Господарською діяльністю, в розумінні Господарського кодексу України, є діяльність суб’єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність. Господарська діяльність, що здійснюється для досягнення економічних і соціальних результатів та з метою одержання прибутку, є підприємництвом, а суб’єкти підприємництва – підприємцями.
Згідно зі ст. 42 Господарського кодексу України, підприємництво як вид господарської діяльності – це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб’єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку.
До загальних ознак господарської діяльності закон відносить не тільки факт надання послуг за винагороду, а й систематичність таких дій, їх самостійний та ініціативний характер, що і становить суть господарської діяльності.
Відповідно до частини 4 постанови Пленуму Верховного Суду України від 25 квітня 2003 року № 3 «Про практику застосування судами законодавства про відповідальність за окремі злочини у сфері господарської діяльності», під здійсненням особою, не зареєстрованою як суб’єкт підприємництва, будь-якого виду підприємницької діяльності з числа тих, що підлягають ліцензуванню, слід розуміти діяльність фізичної особи, пов’язану із виробництвом чи реалізацією продукції, виконанням робіт, наданням послуг з метою отримання прибутку, яка містить ознаки підприємницької, тобто провадиться зазначеною особою безпосередньо самостійно, систематично (не менше ніж три рази протягом одного календарного року) і на власний ризик.
Територіальними органами ДПС постійно встановлюються непоодинокі випадки провадження господарської діяльності без державної реєстрації як суб’єкта господарювання, як приклад:
На Київщині припинено незаконну діяльність особи, яка здійснювала підприємницьку діяльності без державної реєстрації та без одержання ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими та алкогольними виробами:
https://kyivobl.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/716250.html;
На Львівщині встановлені факти надання послуг хостелу і реалізації побутових товарів без державної реєстрації суб’єкта господарювання:
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid06qEjAZLJm6ePfaEaAU6eATgKsu32y4AqMGxbsJ7i1dk7tnKGZaWoxSzCSYnVErjJl&id=100068819366112;
На Полтавщині виявлено факти незаконної діяльності господарських об’єктів (без державної реєстрації як суб’єкта господарювання) та здійснення продажу фальсифікованих підакцизних товарів:
https://poltava.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/716267.html;
На Одещині виявлено здійснення в одній із мереж закладів громадського харчування нелегальної господарської діяльності без державної реєстрації як суб’єкта господарювання:
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid02x5JHNGd6D68895rkUeDHc35UWLPf5jZdjdLiy2VLvT5wfSY32sq9mNL321sqUG5cl&id=100068540484095;
В одному із торгівельних центрів м. Дніпра під час проведення роз’яснювальної компанії встановлено факти провадження господарської діяльності без державної реєстрації, реалізації тютюнових виробів без наявності марок акцизного податку, а також без використання РРО/ПРРО:
https://dp.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/716265.html;
На Київщині припинено незаконну діяльність особи, яка здійснювала господарську діяльність та реалізацію підакцизних товарів, без реєстрації як фізичної особи – підприємця:
https://kyivobl.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/716379.html;
На Хмельниччині виявлено реалізацію товару (немарковані підакцизні товари) фізичною особою без будь-яких дозвільних документів на право здійснення такої торгівлі:
https://km.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/716434.html.
Відсутність державної реєстрації призводить до притягнення відповідних посадових осіб до адміністративної (ст. 164 Кодексу України про адміністративні правопорушення) та, в певних випадках, до кримінальної (ст. 201 Кримінального кодексу України) відповідальності.
Інформація розміщена на вебпорталі ДПС України за посиланням
https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/725514.html
У ДПС надали відповіді на практичні питання
бухгалтерської спільноти щодо оподаткування
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що ДПС України на вебпорталі за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/725434.html повідомила.
Практичні питання застосування норм податкового законодавства розʼяснили представники ДПС під час зустрічі з Громадською організацією «Всеукраїнський бухгалтерський клуб».
Учасники розглянули питання адміністрування податку на додану вартість, зокрема, особливості заповнення податкових накладних, правильність відображення податкового кредиту, застосування санкцій.
Також мова йшла про використання реєстраторів розрахункових операцій. Податківці розʼяснили нюанси проведення фіскальних розрахунків при здійсненні продажу товарів через Інтернет з використанням служб доставки, заповнення обовʼязкових реквізитів фіскального чеку, можливості реєстрації «пересувного» ПРРО тощо.
Під час зустрічі податківці прокоментували прикладні питання учасників та надали практичні рекомендації з окремих кейсів.
Нагадуємо, що для оперативної комунікації з бізнесом в органах ДПС діють комунікаційні податкові платформи. Отримати розʼяснення також можна за телефонами «гарячих ліній» та у Контакт-центрі ДПС.
Крім того, на вебпорталі ДПС функціонує розділ «Онлайн-навчання», в якому зібрано корисну для платників інформацію щодо оподаткування. Розділ розміщено за посиланням https://tax.gov.ua/baneryi/onlayn-navchannya.
До державного бюджету у січні – жовтні 2023 року надійшло 605,6 млрд гривень
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області доводить до відома наступне.
За оперативними даними надходження (сальдо) до державного бюджету у січні – жовтні 2023 року по платежах, що контролюються ДПС, становлять 605,6 млрд гривень.
Надходження (сальдо) до загального фонду державного бюджету у січні – жовтні 2023 року становили 595,1 млрд грн. Показники розпису Міністерства фінансів України за доходами загального фонду державного бюджету виконано на 102,5 відс., додатково до бюджету надійшло 14,8 млрд гривень.
Надходження (сальдо) до державного бюджету у жовтні 2023 року по платежах, що контролюються ДПС, становлять 52,3 млрд гривень.
Надходження (сальдо) до загального фонду державного бюджету у жовтні 2023 року становили 51,4 млрд грн. Показники розпису Міністерства фінансів України за доходами загального фонду державного бюджету перевиконано на 4,5 відс., додаткові надходження до бюджету становлять 2,2 млрд гривень.
Інформація розміщена на вебпорталі ДПС України за посиланням
https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/725240.html
Щодо особливостей застосування РРО та/або ПРРО при наданні послуг за умови проведення розрахунків за них виключно за допомогою банківських систем дистанційного обслуговування та/або сервісів переказу коштів
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що ДПС України на вебпорталі за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/725382.html повідомила.
ДПС продовжує інформувати платників податків про актуальні питання щодо особливостей застосування реєстраторів розрахункових операцій та/або програмних реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО/ПРРО) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, у зв’язку з чим повідомляє таке.
Згідно з пунктом 14 статті 9 Закону України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі – Закон № 265), РРО/ПРРО та розрахункові книжки не застосовуються при здійсненні розрахунків за послуги, у разі проведення таких розрахунків виключно за допомогою банківських систем дистанційного обслуговування та/або сервісів переказу коштів.
Таким чином, суб’єкти господарювання, які не приймають оплату за надані послуги готівкою та/або не здійснюють приймання оплати в безготівковій формі, за допомогою електронних платіжних засобів (платіжних карток), жетонів, талонів, тощо – звільняються від обов’язкового застосування РРО/ПРРО, при прийманні оплати за послуги.
Звертаємо увагу, що хоча право щодо незастосування РРО/ПРРО, встановлене пунктом 14 статті 9 Закону № 265, і не може бути використане суб’єктом господарювання при продажу товарів, суб’єкт господарювання не втрачає такого права, навіть за умови здійснення торгівлі товарами, у випадку приймання оплати за надані послуги виключно за допомогою банківських систем дистанційного обслуговування та/або сервісів переказу коштів.
Отже, у випадку здійснення торгівлі одночасно товарами та послугами, за умови приймання оплати саме за послуги, виключно за допомогою банківських систем дистанційного обслуговування та/або сервісів переказу коштів, суб’єкти господарювання мають право не застосовувати РРО/ПРРО з урахуванням пункту 14 статті 9 Закону № 265.
Єдиний рахунок – зручна сплата податків
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу, що використання єдиного рахунка для сплати податків і зборів, який запрацював з 2021 року, має ряд переваг.
Нагадуємо, що єдиний рахунок – це рахунок, відкритий у центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, для центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, який може використовуватися платником податків для сплати грошових зобов’язань та/або податкового боргу з податків та зборів, передбачених Податковим кодексом України, єдиного внеску та інших платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи.
Єдиний рахунок не може використовуватися платником податків для сплати грошових зобов’язань та/або податкового боргу з податку на додану вартість, акцизного податку з реалізації пального та спирту етилового, а також для сплати частини чистого прибутку (доходу) до бюджету державними та комунальними унітарними підприємствами та їх об’єднаннями.
Не допускається прийняття на єдиний рахунок електронних грошей.
Єдиний рахунок забезпечує:
- прозорість адміністрування податків;
- автоматизовані процеси сплати податків;
- добровільне та просте приєднання до єдиного рахунку;
- контроль за власними операціями за єдиним рахунком через Електронний кабінет.
Основні переваги єдиного рахунку:
- зручність сплати податків завдяки єдиному стандарту;
- мінімізація можливих помилок під час сплати;
- зменшення часу на процес сплати.
Довідково: на вебпорталі ДПС України за посиланням https://tax.gov.ua/baneryi/onlayn-navchannya/splata-podatkiv-ta-edinogo-vnesku--povernennya-platejiv-z-byudjetu/zapovnennya-rekvizitiv-platijnoi-instruktsii/681051.html можна ознайомитись з прикладами заповнення реквізиту «Призначення платежу» платіжних інструкцій при сплаті податків, зборів, платежів та єдиного внеску платниками, які використовують єдиний рахунок.
Понад 2,6 млрд грн податку на прибуток підприємств –
внесок до загального фонду держбюджету від платників Дніпропетровщини
Протягом січня – жовтня 2023 року до загального фонду державного бюджету від платників Дніпропетровщини надійшло понад 2,6 млрд грн податку на прибуток підприємств. Цей показник більше минулорічного майже на 370,5 млн грн, або на 16,6 відсотків. На цьому акцентувала увагу в. о. начальника Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Наталя Федаш.
Очільниця податкової служби Дніпропетровщини подякувала платникам за вагомий внесок в фінансову підтримку нашої держави та нагадала, що 20.11.2023 – останній день сплати податку на прибуток підприємств за три квартали 2023 року, податку на прибуток підприємств за угодою про розподіл продукції за IІІ квартал 2023 року та частини чистого прибутку (доходу) державними унітарними підприємствами та їх об’єднаннями за результатами фінансово-господарської діяльності за три квартали 2023 року.
На Дніпропетровщині платники транспортного податку поповнили
місцеві скарбниці на понад 11,6 млн гривень
У січні – жовтні 2023 року надходження від платників транспортного податку до місцевих бюджетів Дніпропетровської області склали понад 11,6 млн гривень. Порівняно з відповідним періодом 2022 року сума надходжень збільшилась на понад 3,9 млн грн, або на 51 відсоток.
Нагадуємо, що ставка транспортного податку встановлюється з розрахунку на календарний рік у розмірі 25 000 гривень за кожен легковий автомобіль, що є об’єктом оподаткування відповідно до п. 267.2.1 п. 267.2 ст. 267 Податкового кодексу України (об’єктом оподаткування є легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше п’яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року).
Податковий календар на 09 листопада 2023 року
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що
09 листопада, четвер, останній день подання:
- податкової декларації екологічного податку за ІIІ квартал 2023 року;
- податкової декларації платника єдиного податку – фізичної особи – підприємця за три квартали 2023 року платниками, віднесеними до третьої групи;
- податкової декларації платника єдиного податку третьої групи (юридичні особи) за три квартали 2023 року;
- податкової декларації збору за місця для паркування транспортних засобів за ІІІ квартал 2023 року;
- звіту про обсяги виробництва та реалізації спирту за формою № 1-РС за жовтень 2023 року;
- звіту про обсяги виробництва та реалізації алкогольних напоїв за формою № 2-РС за жовтень 2023 року;
- звіту про обсяги виробництва та реалізації тютюнових виробів за формою № 3-РС за жовтень 2023 року;
- звіту про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв у оптовій мережі за формою № 1-ОА за жовтень 2023 року;
- звіту про обсяги придбання та реалізації тютюнових виробів у оптовій мережі за формою № 1-ОТ жовтень 2023 року;
- податковими агентами та платниками єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за ІІІ квартал 2023 року;
- спрощеної податкової декларації з податку на додану вартість нерезидентами, які постачають фізичним особам електронні послуги, за IІІ квартал 2023 року;
- податкової декларації з податку на прибуток підприємств за три квартали 2023 року платниками, у яких базовий звітний (податковий) період дорівнює календарному кварталу;
- податкової декларації з податку на прибуток підприємств за угодою про розподіл продукції за ІІІ квартал 2023;
- розрахунку частини чистого прибутку (доходу), дивідендів на державну частку за три квартали 2023 року для державних унітарних підприємств та їх об’єднань;
- податкової декларації з рентної плати за IІІ квартал 2023 року з розрахунком:
• рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин без рентної плати за користування надрами при видобуванні вуглеводної сировини;
• рентної плати за користування надрами в цілях, не пов’язаних з видобуванням корисних копалин;
• рентної плати за спеціальне використання води;
• рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів;
- податкової декларації з туристичного збору за ІIІ квартал 2023 року.
Оновлено спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення
для формування та подання звітності
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що оновлено спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності» до версії 1.31.16.0 станом на 31.10.2023 (даний комплект програмного забезпечення включає в себе зміни та доповнення з 01.01.2023 по 31.10.2023 включно та встановлюється тільки на релізи Системи версії 1.31.*, при цьому всі персональні довідники та налаштування користувача залишаються незмінними)
Перелік змін та доповнень (версія 1.31.16.0) (станом на 31.10.2023):
Додано нові версії документів:
1. На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 19 червня 2023 року № 618 «Деякі питання маркування алкогольних напо0їв, тютюнових виробів та рідин, що використовуються в електронних сигаретах»:
F/J 1319201 – Заявка-розрахунок про потребу в марках акцизного податку для маркування алкогольних напоїв, тютюнових виробів та рідин, що використовуються в електронних сигаретах, які підлягають обміну відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2023 № 618 «Деякі питання маркування алкогольних напоїв, тютюнових виробів та рідин, що використовуються в електронних сигаретах». За період з 01.03.2022 до 01.09.2023.
2. На виконання наказу Міністерства фінансів України від 09 жовтня 2023 року № 535:
J1309901 – Повідомлення про завершення здійснення банками валютного нагляду за дотриманням граничних строків розрахунків платників податків за відповідними операціями з експорту товарів, до яких застосовано режим експортного забезпечення.
3. У відповідності до форм, які опубліковано на сайті Державної служби статистики України додано нові версії документів:
S2703210 – 1-виноград (річна). Звіт про перероблення винограду на виноматеріали.
РРО/ПРРО: яких суб’єктів господарювання
звільнено з 01.10.2023 від відповідальності?
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що з 01 жовтня 2023 року суб'єкти господарювання звільняються від відповідальності за вчинені ними порушення вимог Закону України 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» із змінами та доповненнями (крім порушень порядку здійснення розрахункових операцій при продажу підакцизних товарів), вчинені ними при продажу товарів, наданні послуг на:
- тимчасово окупованих Російською Федерацією територіях України, - по дату завершення тимчасової окупації відповідних територій;
- територіях активних бойових дій, - по дату завершення бойових дій на відповідних територіях;
- територіях можливих бойових дій, - по дату припинення можливості бойових дій на відповідних територіях.
Щодо оптової торгівлі пальним
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що засади державної політики щодо регулювання обігу пального, які визначені у Законі України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, які використовуються в електронних сигаретах та пального» (далі – Закон № 481), передбачають, що ліцензія (спеціальний дозвіл) – це документ державного зразка, який засвідчує право суб’єкта господарювання (далі – СГ) (у тому числі іноземного СГ, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) на провадження одного із зазначених у Законі № 481 видів діяльності протягом визначеного строку.
До видів діяльності, які підлягають ліцензуванню, зокрема відносяться:
- оптова торгівля пальним – діяльність із придбання та подальшої реалізації пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик СГ (у числі іноземним СГ, які діють через свої зареєстровані постійні представник роздрібної та/або оптової торгівлі та/або іншим особам;
- зберігання пального – діяльність із зберігання пального (власного або отриманого від інших осіб) із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик.
Законом № 481 передбачено право на здійснення діяльності зі зберігання пального при отриманні відповідної ліцензії із зазначенням в ній місцезнаходження місця такого зберігання.
СГ має право зберігати пальне без отримання ліцензії на право зберігання пального лише в місцях виробництва пального або місцях оптової чи роздрібної торгівлі пальним, на які отримані відповідні ліцензії (стаття 15 Закону № 481).
При цьому положення Закону № 481 не передбачають прямих заборон чи обмежень платнику податку укладати договори відповідального зберігання пального. Як зазначено в статті 174 Господарського кодексу України, господарські зобов’язання можуть виникати, зокрема, із господарського договору та інших угод, передбачених законом, а також з угод, не передбачених законом, але таких, які йому не суперечать.
Отже, на підставі ліцензії на право оптової торгівлі пальним без місць оптової торгівлі пальним такий СГ – ліцензіат може:
- передати пальне на зберігання будь-яким іншим СГ (третім особам) за умови наявності у таких осіб ліцензії на зберігання пального або ліцензії на оптову торгівлю з місцем оптової торгівлі пальним, а, в свою чергу, такі ліцензіати мають право зберігати пальне, яке їм не належить;
- здійснювати діяльність, яка передбачає продаж такого пального з місця зберігання пального інших СГ / місця оптової торгівлі пальним інших СГ, на які видана та є діючою ліцензія на зберігання пального або ліцензія на оптову торгівлю з місцем оптової торгівлі пальним відповідно.
До уваги платників акцизного податку!
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє.
Тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України, справляння податків і зборів здійснюється з урахуванням особливостей, визначених у п. 69 підрозд. 10 розд. ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України (далі – ПКУ).
Відповідно до п.п. 69.1 п. 69 підрозд. 10 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ платники податків, які мають можливість своєчасно виконувати податкові обов’язки, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання таких обов’язків щодо реєстрації в Єдиному реєстрі акцизних накладних (далі – ЄРАН) акцизних накладних/розрахунків коригування, граничний термін реєстрації яких припадає на період з 24 лютого 2022 року до останнього дня місяця, в якому набрав чинності Закон України від 09 серпня 2023 року № 3303-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законів України щодо розвитку виробництва виноробної продукції та спрощення господарської діяльності малих виробництв виноробної продукції» (далі – Закон № 3303), або зведених акцизних накладних/розрахунків коригування на загальний обсяг пального або спирту етилового, реалізованих за цей період (за кожним кодом товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД та умовним кодом і кожним акцизним складом/акцизним складом пересувним та їх розпорядниками), за умови забезпечення їх реєстрації протягом 30 календарних днів з дня набрання чинності Законом № 3303.
Згідно з п. 1 розділу ІІ «Прикінцеві положення» Закону № 3303 цей закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування. Закон № 3303 опубліковано 02 вересня 2023 року у газеті «Голос України» № 177, тобто він набрав чинності 03 вересня 2023 року.
Отже, для платників податків, які мають можливість своєчасно виконувати податкові обов’язки, розрахунок кількості днів порушення термінів реєстрації акцизних накладних/розрахунків коригування до акцизних накладних після поновлення застосування відповідальності за несвоєчасну реєстрацію акцизних накладних/розрахунків коригування до акцизних накладних (набрання чинності Законом № 3303-IX) починається з 03 жовтня 2023 року.
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/275273.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua