09 янв, 15:00
Незважаючи на труднощі повномасштабної війни, турецький гігант електронної комерції Hepsiburada висловлює наміри вийти на український ринок. Про це повідомила гендиректорка компанії Нілхан Онал Гокчетекін у інтервʼю Bloomberg.
За словами високопосадовця, компанія зараз активно тестує операції в Україні, і якщо результати тестового запуску будуть успішними, Hepsiburada планує почати продаж товарів в Україні. Довгострокова стратегія компанії буде залежати від партнерства з місцевими підприємцями.
"Україна для нас є важливим та стратегічним ринком, хоча із своїми викликами. Ми розглядаємо це як інвестицію в майбутнє. Ми впевнені, що український ринок нормалізується, і ми хочемо бути готовими до цього", - зазначила гендиректорка.
Hepsiburada, заснована в 1998 році, вже має досвід виходу на міжнародний ринок, здобувши позиції на американській біржі Nasdaq у 2021 році.
Акції компанії, хоч і пережили спад після входження на Nasdaq, зараз виявляють ознаки відновлення під керівництвом Нілхан Онал Гокчетекін. З піку в 15,23 долара ціна акцій опустилася до 59 центів, а зараз становить близько 1,7 долара.
Hepsiburada пропонує широкий асортимент товарів - від кухонного посуду та побутової техніки до одягу та авіаквитків. За квартальним звітом, платформа налічує 12 мільйонів активних користувачів.
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/275913.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua