Готельний бізнес України відчуває на собі вплив війни, але не зупиняється

02 май, 15:00

Готельний ринок України в період війни пережив ті самі турбулентні часи, що й житлова або комерційна нерухомість. Незважаючи на значні втрати, ринок залишається стабільним, адаптуючись до нових умов. Сьогодні відбувається переорієнтація на внутрішній туризм, а також зміна концепції розвитку регіонів.

За словами віце-президента Української Асоціації готелів та курортів Олексія Волошина, ситуація у готельному господарстві значно відрізняється в залежності від регіону. Готельний бізнес активний переважно в кількох областях, таких як захід України, південь, та Київська область.

Інтересно, що темпи будівництва нових готелів попри воєнний стан перевершують ті, які були в часи підготовки до футбольного Євро-2012.

Однак, не можна не враховувати, що в умовах війни готельний бізнес зазнав змін. Наприклад, закриття повітряного простору в Україні і загальна безпекова ситуація призвели до суттєвого зниження попиту на місця розміщення з боку іноземних гостей, а це вплинуло на операційні показники готелів.

Серед інших проблем, які впливають на ринок, експерти виділяють можливі перебої з електропостачанням, що призводить до зростання операційних витрат і вартості будівництва нових проєктів.

Минула кампанія звітування щодо контрольованих іноземних компаній (КІК), відомих як офшори, також відобразила реальність ринку: за період 2022-2023 років, до сплати в бюджет задекларовано 1,78 млрд гривень податків з офшорних структур.


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/277015.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua