10 май, 21:22
З початку 2024 року ДПС опрацьовано 919 запитів на отримання публічної інформації
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє.
У січні – квітні 2024 року Державною податковою службою України опрацьовано 919 запитів на отримання публічної інформації.
Із загальної кількості 816 запитів надійшло електронною поштою, 96 – поштою, 6 – особисто від запитувача, 1 – телефоном.
Найбільше запитів на отримання публічної інформації надійшло від фізичних осіб – 538 запитів. Від юридичних осіб з початку року надійшло 322 запити на отримання публічної інформації, від об’єднань громадян без статусу юридичної особи – 5, від представників медіа – 54.
За результатами розгляду запитів: задоволено, з наданням інформації – 485, відмовлено відповідно до статті 22 Закону України від 13 січня 2011 року №2939-VI «Про доступ до публічної інформації» – 253, надіслано належним розпорядникам інформації – 154.
Переважну більшість запитувачів цікавила податкова інформація – 78,5 відс. від загальної кількості запитів.
Нагадуємо, що запити на отримання публічної інформації надсилаються на електронну скриньку publicinfo_dps@tax.gov.ua.
Інформація розміщена на вебпорталі ДПС України за посиланням
https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/781456.html
ДПС та Мінфін продовжує діалог з бізнесом напередодні першої звітної кампанії з CRS
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що ДПС України на вебпорталі за посиланням https://tax.gov.ua/baneryi/crs/povidomlennya/781538.html повідомила.
Запровадження міжнародного обміну інформацією про фінансові рахунки відповідно до Загального стандарту звітності CRS є одним з пріоритетів Державної податкової служби. У зв’язку із наближенням граничного строку подання підзвітними фінансовими установами звітів про підзвітні рахунки – 30 червня 2024 року Державною податковою службою України спільно з Міністерством фінансів України за підтримки Програми Європейського Союзу з підтримки управління державними фінансами в Україні (EU4PFM) підготовлено тематичний воркшоп з питань заповнення та подання звітів про підзвітні рахунки.
Обговорення здійснено навколо практичних аспектів застосування вимог законодавства, що впроваджує Загальний стандарт звітності CRS, під час заповнення та подання звіту про підзвітні рахунки (далі – звіт CRS).
Зокрема, було зроблено акценти на практичних рекомендаціях для підзвітних фінансових установ з таких питань:
- як подати звіт CRS через Електронний кабінет;
- загальні вимоги та порядок заповнення звіту CRS;
- структура звіту CRS;
- особливості заповнення різних елементів звіту CRS (врахування ознаки обов’язковості включення елементу в звіт);
- довідники, які застосовуються при заповнення звіту CRS;
- приклади використання кодів типів організацій – власників рахунків, типів номерів рахунків, типів контролюючих осіб, типів даних, типів повідомлень та типів виплат;
- особливості подання звіту CRS, у разі якщо рахунок належить кільком власникам;
- особливості звітування про певні види фінансових рахунків, а саме: про незадокументовані рахунки та закриті рахунки;
- як сформувати та подати «нульовий звіт», використовуючи опубліковані ДПС приклади.
Воркшоп має на меті полегшити підзвітним фінансовим установам України процес заповнення та подання звітів про підзвітні рахунки CRS, що є особливо важливим та актуальним напередодні першої звітної кампанії в Україні.
Криворізький регіон: податкова служба Дніпропетровщини комунікує з тергромадами
Зустрічі з органами місцевого самоврядування – це важлива практика обміну інформацією, оперативного вирішення нагальних питань та виявлення додаткових джерел надходжень до місцевих бюджетів.
Очільниця податкової служби Дніпропетровщини Наталя Федаш разом з колегами завітала до Софіївської, Широківської, Апостолівської, Криворізької північної та південної державних податкових інспекцій, відвідали центри обслуговування платників – надавачів податкових, адміністративних та інформаційних послуг.
Комунікували з представниками територіальних громад.
Актуальні складові діалогу: адміністрування плати за землю; застосування реєстраторів розрахункових операцій (РРО)/програмних РРО; мінімальне податкове зобов’язання; оподаткування доходів фізичних осіб від реалізації сільгосппродукції, вирощеної на власних земельних ділянках сільськогосподарського призначення; погашення податкового боргу, зокрема у розмірі, що не перевищує 3 060 грн; легалізація заробітної плати.
Працюємо далі, підтримуємо економіку!
Наша спільна мета – наповнення бюджету
У серпні минулого року запрацював інформаційний майданчик, за допомогою якого представники територіальних громад мають можливість спілкуватись з податківцями Дніпропетровщини. Формат «запитання – відповідь» дозволяє оперативно вирішувати нагальні питання громад.
Програма сьогоднішнього воркшопу насичена – особливості розрахунку мінімального податкового зобов'язання юридичними особами, особливості функціонування «Електронного кабінету», погашення податкового боргу, адміністрування акцизного податку та багато іншого.
«Практика спілкування з представниками територіальних громад дає свої результати. Ми маємо зворотний зв'язок, можемо об'єктивно оцінювати стан надходжень до місцевих бюджетів та спільно знаходити нові резерви їх наповнення», - повідомив заступник начальника Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Федір Терханов.
Працюємо разом!
Звернення громадян – конституційне право
Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є пріоритетним напрямком роботи органів державної влади, відповідальним обов’язком службових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в державі.
Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) здійснюється розгляд звернень громадян, які надійшли, як у письмовому так і в електронному вигляді на електронні поштові скриньки, у тому числі dp.zvernennya@tax.gov.ua, безпосередньо до ГУ ДПС, за завданням ДПС України та від державної установи «Урядовий контактний центр», «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА» та сервісу «Пульс».
Так, у січні – квітні 2024 року до ГУ ДПС надійшло 269 звернень громадян, з них – 269 заяв.
Загальна тематика письмових звернень:
інформування про ухилення від сплати податків – 132 звернення (49%);
контрольно-перевірочна робота – 58 звернень (21,6%);
податок на майно – 19 звернень (7,1%)
відмова в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків – 7 звернень (2,6%);
аграрна політика та земельні відносини – 12 звернень (4,5%);
інші питання – 41 звернення (15,2%).
У порівнянні з аналогічним періодом 2023 року загальна кількість звернень платників податків у 2024 році збільшилась на 160 одиниць (січень – квітень 2023 року – 109 звернень).
На виконання статей 22 та 23 Закону України «Про звернення громадян» в ГУ ДПС передбачено проведення особистого прийому громадян керівниками ГУ ДПС та керівниками структурних підрозділів ГУ ДПС.
Прийом громадян проводиться відповідно до затвердженого графіку, не рідше двох разів на місяць. /
У січні – квітні 2024 року посадовими особами ГУ ДПС проведено 2 особистих прийоми громадян.
Платники рентної плати забезпечують місцеві бюджети Дніпропетровщини коштами
Упродовж січня – квітня 2024 року до місцевих бюджетів Дніпропетровської області від платників рентної плати надійшло понад 472,0 млн гривень. Це у порівнянні з січнем – квітнем 2023 року майже на 316,3 млн грн більше, темп росту надходжень складає 303,1 відсотки.
Звертаємо увагу, що 20.05.2024 – останній день подання податкової декларації з рентної плати за квітень 2024 року з розрахунком:
- рентної плати за користування радіочастотним ресурсом України;
- рентної плати за користування надрами при видобуванні вуглеводневої сировини;
- рентної плати за транспортування нафти і нафтопродуктів магістральними нафтопроводами та нафтопродуктопроводами;
- рентної плати за транзитне транспортування трубопроводами аміаку територією.
Понад 1,9 млрд грн податку на прибуток підприємств спрямували до загального фонду держбюджету платники Дніпропетровщини
Протягом чотирьох місяців 2024 року до загального фонду держаного бюджету від платників Дніпропетровщини надійшло понад 1,9 млрд грн податку на прибуток підприємств. Як зазначила в. о. начальника Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Наталя Федаш, надходження збільшились на понад 746,7 млн грн, або на 63,6 відс. у порівнянні з січнем – квітнем 2023 року.
Наталя Федаш подякувала представникам бізнесу за своєчасно сплачені до бюджетів податки і збори та нагадала, що сплачена протягом звітного (податкового) періоду, сума авансових внесків з податку на прибуток підприємств платниками, які здійснюють діяльність з торгівлі валютними цінностями у готівковій формі, зменшує податкові зобов’язання з податку на прибуток підприємств, розраховані за результатами такого звітного (податкового) періоду за базовою (основною) ставкою, визначеною ст. 136 Податкового кодексу України (далі – Кодекс), у сумі, що не перевищує суму нарахованого податкового зобов’язання за такий податковий (звітний) період.
У разі якщо сума авансового внеску, попередньо сплаченого протягом звітного (податкового) року, перевищує суму нарахованого податкового зобов’язання за такий податковий (звітний) рік, сума такого перевищення не переноситься у зменшення податкових зобов’язань наступних податкових (звітних) періодів.
Сума сплачених авансових внесків з податку на прибуток не підлягає поверненню платнику податку як надміру та/або помилково сплачені податкові зобов’язання, не може бути зарахована в рахунок інших податків і зборів (обов’язкових платежів) та на неї не поширюються положення статті 43 цього Кодексу.
Щодо обов’язкової реєстрації платником ПДВ
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що відповідно до п. 181.1 ст. 181 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) у разі якщо загальна сума від здійснення операцій з постачання товарів/послуг, що підлягають оподаткуванню згідно з розділом V ПКУ, у тому числі операцій з постачання товарів/послуг з використанням локальної або глобальної комп’ютерної мережі (зокрема, але не виключно шляхом встановлення спеціального застосунку або додатку на смартфонах, планшетах чи інших цифрових пристроях), нарахована (сплачена) такій особі протягом останніх 12 календарних місяців, сукупно перевищує 1000000 грн (без урахування ПДВ), така особа зобов’язана зареєструватися як платник податку у контролюючому органі за своїм місцезнаходженням (місцем проживання) з дотриманням вимог, передбачених ст. 183 ПКУ, крім особи, яка є платником єдиного податку першої – третьої групи.
Окрім того, згідно із п.п. 6 п. 180.1 ст. 180 ПКУ платником ПДВ є особа, яка проводить операції з постачання конфіскованого майна, знахідок, скарбів, майна, визнаного безхазяйним, майна, за яким не звернувся власник до кінця строку зберігання, та майна, що за правом успадкування чи на інших законних підставах переходить у власність держави (у тому числі майна, визначеного у ст. 243 Митного кодексу України), незалежно від того, чи досягає вона загальної суми від здійснення операцій із постачання товарів/послуг, визначеної п. 181.1 ст. 181 ПКУ, а також незалежно від того, який режим оподаткування використовує така особа згідно із законодавством.
Згідно із п. 183.2 ст. 183 ПКУ у разі обов’язкової реєстрації особи як платника податку реєстраційна заява подається до контролюючого органу не пізніше 10 числа календарного місяця, що настає за місяцем, в якому вперше досягнуто обсягу оподатковуваних операцій, визначеного у ст. 181 ПКУ.
Пунктом 183.10 ст. 183 ПКУ визначено, що будь-яка особа, яка підлягає обов’язковій реєстрації як платник податку, і у випадках та в порядку, передбачених цією статтею, не подала до контролюючого органу реєстраційну заяву, несе відповідальність за ненарахування або несплату цього податку на рівні зареєстрованого платника без права нарахування податкового кредиту та отримання бюджетного відшкодування.
Чи може суб’єкт господарювання зареєструвати та використовувати на одній господарській одиниці два ПРРО та себе вказати як касир?
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу, що програмний реєстратор розрахункових операцій (далі – ПРРО) реєструється на окрему господарську одиницю, реквізити якої зазначаються у розрахунковому документі (чеку).
Касир, що здійснює розрахункові операції засобами таких ПРРО, має засвідчувати відкриття зміни, проведення розрахункової операції шляхом накладання на повідомлення про відкриття зміни, розрахунковий документ/Z-звіт свого електронного підпису або електронної печатки суб’єкта господарювання, на якого зареєстровано ПРРО (Повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованого сертифіката відкритого ключа (для повідомлень щодо сертифікатів відкритих ключів, які застосовуються в ПРРО) за формою № 5-ПРРО (J/F1391802)).
Використовувати два ПРРО можна почергово тільки одним касиром.
Для одночасного використання двох ПРРО суб’єкту господарювання, у тому числі фізичній особі – підприємцю – платнику єдиного податку – касиру, необхідно реєструвати для кожної каси окремий ключ.
Щодо подання додатку МПЗ головами сімейних фермерських господарств
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу, що відповідно до п. п. 14.1.114 прим. 2 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу (далі – ПКУ) мінімальне податкове зобов’язання – мінімальна величина податкового зобов’язання із сплати податків, зборів, платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, пов’язаних з виробництвом та реалізацією власної сільськогосподарської продукції та/або з власністю та/або користуванням (орендою, суборендою, емфітевзисом, постійним користуванням) земельними ділянками, віднесеними до сільськогосподарських угідь, розрахована відповідно до ПКУ.
Відповідно до п. 38 прим. 1.1.4 п. 38 прим. 1.1 ст. 38 прим.1 ПКУ мінімальне податкове зобов’язання визначається за період володіння (користування) земельною ділянкою, який припадає на відповідний податковий (звітний) рік.
Пунктом 177.14 ст. 177 ПКУ встановлено, що фізичні особи – підприємці – власники, орендарі, користувачі на інших умовах (в тому числі на умовах емфітевзису) земельних ділянок, віднесених до сільськогосподарських угідь, які здійснюють виробництво власної сільськогосподарської продукції, а також голови сімейних фермерських господарств, у тому числі щодо земельних ділянок, що належать членам такого сімейного фермерського господарства та використовуються таким сімейним фермерським господарством, зобов’язані подавати у складі річної податкової декларації про майновий стан і доходи додаток з розрахунком загального мінімального податкового зобов’язання.
Чи передбачено компенсацію роботодавцям витрат, пов’язаних із сплатою єдиного внеску у зв’язку із створенням нового робочого місця?
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє.
Компенсацію роботодавцям витрат, пов’язаних із сплатою єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) у зв’язку із створенням нового робочого місця, передбачено Порядком компенсації роботодавцям частини фактичних витрат, пов’язаних із сплатою єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за працевлаштування на нові робочі місця (далі – Порядок компенсації єдиного внеску роботодавцям), та Порядком компенсації суб’єктам малого підприємництва фактичних витрат у розмірі єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за працевлаштування зареєстрованих безробітних на нові робочі місця (далі – Порядок компенсації єдиного внеску суб’єктам малого підприємництва), які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 березня 2023 року № 338.
Відповідно до п. 7 Порядку компенсації єдиного внеску роботодавцям, його дія поширюється на роботодавців (суб’єктів господарювання), які:
- створюють нові робочі місця та працевлаштовують на них працівників шляхом укладення трудового договору;
- протягом 12 місяців з дня укладення трудового договору з особою, працевлаштованою на нове робоче місце, щомісяця здійснюють виплату їй заробітної плати в розмірі не менше ніж три мінімальні заробітні плати.
Якщо роботодавець забезпечив дотримання вимог, передбачених п. 7 Порядку компенсації єдиного внеску роботодавцям, він має право протягом наступних 12 місяців на компенсацію фактичних витрат у розмірі 50 відс. суми нарахованого єдиного внеску за відповідну особу за місяць, за який він сплачений, за умови збереження рівня заробітної плати в розмірі не менше ніж три мінімальні заробітні плати за кожну таку особу.
У разі зменшення штатної чисельності працівників та/або фонду оплати праці роботодавець втрачає право на компенсацію.
Згідно з п. 2 Порядку компенсації єдиного внеску суб’єктам малого підприємництва, його дія поширюється на роботодавців, які одночасно: є суб’єктами малого підприємництва; створюють нові робочі місця та працевлаштовують на них зареєстрованих безробітних шляхом укладення трудового договору.
Право на компенсацію у розмірі фактичних витрат має роботодавець, який працевлаштовує на нове робоче місце строком не менше ніж на два роки за направленням центру зайнятості зареєстрованих безробітних (п. 3 Порядку компенсації єдиного внеску суб’єктам малого підприємництва).
Зареєстрований безробітний може бути працевлаштований у роботодавця з виплатою компенсації за нього один раз на п’ять років за умови, що він у відповідному п’ятирічному періоді не був працевлаштований будь-яким роботодавцем з наданням йому компенсацій, передбачених Законом України від 05 липня 2012 року № 5067-VІ «Про зайнятість населення» (крім професійного навчання, перепідготовки та підвищення кваліфікації безробітного) (п. 4 Порядку компенсації єдиного внеску суб’єктам малого підприємництва).
Компенсація виплачується за кожен непарний місяць роботи з дня працевлаштування зареєстрованого безробітного. Загальна тривалість виплати компенсації становить 12 місяців упродовж наступних двох років (п. 6 Порядку компенсації єдиного внеску суб’єктам малого підприємництва).
Пунктом 9 Порядку компенсації єдиного внеску суб’єктам малого підприємництва, зокрема передбачено, що у разі звільнення працівника, за якого виплачувалася компенсація, до закінчення дворічного строку з дня працевлаштування з підстав, передбачених п. 1 частини першої ст. 36 (припинення трудового договору за угодою сторін) або п. 1 частини першої ст. 40 (розірвання трудового договору у випадку змін в організації виробництва і праці, зокрема ліквідації, реорганізації, банкрутства або перепрофілювання підприємства, установи, організації, скорочення чисельності або штату працівників) Кодексу законів про працю України від 10 грудня 1971 року № 322-VIII, сума виплачених коштів повертається у повному обсязі до бюджету Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття або Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю залежно від джерела фінансування компенсації, крім випадку, коли на його робоче місце роботодавцем працевлаштовано іншого зареєстрованого безробітного за направленням центру зайнятості до закінчення дворічного строку.
Виплата компенсації зберігається у разі, коли інший зареєстрований безробітний працевлаштований на місце звільненого працівника у строк, що не перевищує 60 календарних днів.
Тривалість виплати компенсації та строк працевлаштування обчислюються сумарно з дати працевлаштування першого безробітного, враховуючи строки виплаченої компенсації та перерви між працевлаштуванням безробітних.
До уваги платників податків! Внесено зміни до податкової декларації з податку на прибуток підприємств!
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області з метою належного адміністрування податку на прибуток підприємств повідомляє, що 05.04.2024 року набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 06.03.2024 № 111 «Про затвердження Змін до форми Податкової декларації з податку на прибуток підприємств», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 22 березня 2024 року за №429/41774 (далі – Наказ № 111).
Наказом № 111 внесені зміни до форми Податкової декларації з податку на прибуток підприємств, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20.10.2015 № 897, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 11.11.2015 за № 1415/27860 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 20.02.2023 № 101) (далі – Декларація), які пов’язані з реалізацією положень Закону України від 21 листопада 2023 року № 3474-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей оподаткування банків та інших платників податків» (далі – Закон).
Для цілей оподаткування прибутку Законом внесено зміни, зокрема, до розділів ІІІ «Податок на прибуток підприємств» та XX«Перехідні положення» Податкового кодексу України (далі – Кодекс) щодо встановлення:
а) базової (основної) ставки податку на прибуток підприємств у розмірі 25 відсотків для цілей:
оподаткування податку на прибуток;
оподаткування скорегованого прибутку контрольованої іноземної компанії банку;
застосування положень виплати дивідендів банкам;
б) базової (основної) ставки податку на прибуток підприємств у розмірі 50 відсотків за результатами податкового (звітного) 2023 року з урахуванням вимог пункту 68 підрозділу 4 розділу XX Кодексу.
У зв’язку з цими змінами форма Декларації приведена у відповідність до положення Кодексу, а саме доповнено: примітку 5 основної форми, примітку 2 додатку АВ, примітку 6 додатку КІК, примітку 2 додатку ВП та приміткою 1 додатку ЗП Декларації реченням такого змісту:
«Банки зазначають базову (основну) ставку податку на прибуток у відсотках, встановлену пунктом 136.1 прим.1 статті 136 розділу ІІІ Податкового кодексу України або пунктом 68 підрозділу 4 розділу XX Податкового кодексу України.».
Положеннями пункту 46.6 статті 46 Кодексу передбачено, якщо в результаті зміни правил оподаткування змінюються форми податкової звітності, до визначення нових форм декларацій (розрахунків), які набирають чинності для складання звітності за податковий період, що настає за податковим періодом, у якому відбулося їх оприлюднення, є чинними форми декларацій (розрахунків), чинні до такого визначення.
З урахуванням цього платники податку на прибуток матимуть змогу подати Декларацію за оновленою формою, починаючи зі звітного (податкового) періоду – півріччя 2024 року.
До запровадження оновленої форми Декларації рекомендуємо банкам застосовувати форму, що діяла до набрання чинності № 111, з обрахунком суми податку на прибуток за ставками у відсотках, визначеними пунктом 136.1 прим.1 статті 136 Кодексу, починаючи з І кварталу 2024 року, та пункту 68 підрозділу 4 розділу XX Кодексу за податковий (звітний) період – 2023 рік (у тому числі для уточнюючої Декларації).
«Моя податкова» - сучасний мобільний застосунок від ДПС
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує про функціонування мобільного застосунку від ДПС «Моя податкова».
Це зручний інструмент для отримання громадянами електронних сервісів податкової служби.
Завантажити застосунок «Моя податкова» можна в App Store або Google Play. Він може бути застосованим для будь-якого пристрою, який підтримує операційні системи Android чи iOS із відповідними версіями.
Інтерфейс застосунку простий і зручний.
У розділі «Мої дані» платники можуть перевірити відомості про себе:
▪ адресу реєстрації;
▪ об’єкти оподаткування; повідомлення про обов’язок сплатити суму грошового зобов’язання (ППР), наявність/відсутність податкового боргу;
▪ інформацію про реєстрацію ФОП та обрання спрощеної системи оподаткування.
Розділ «Реєстри» надає можливість перегляду:
▪ реєстру платників ПДВ,
▪ реєстру страхувальників, реєстру платників єдиного податку;
▪ реєстру неприбуткових установ та організацій.
Крім того, користувачі можуть здійснити пошук фіскального чека та марки акцизного податку.
У розділі «Послуги» платники можуть:
▪ направити Запит про суми виплачених доходів;
▪ подати податкову декларацію про майновий стан і доходи на податкову знижку;
▪ переглянути інформацію про стан розрахунків з бюджетом та сплатити податки з використанням однієї з платіжних систем;
▪ подати Облікову картку фізичної особи – платника податків за формою № 1ДР;
▪ подати Заяву про внесення змін до ДРФО за формою № 5ДР;
▪ подати Заяву про включення до Реєстру волонтерів; подати податкову декларацію платника єдиного податку для ФОП, які обрали спрощену систему оподаткування першої – третьої груп.
У розділі «Повідомлення» можна переглянути:
▪ отримані квитанції;
▪ відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про джерела/суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору;
▪ листи та інші повідомлення від контролюючого органу.
Частина сервісів застосунку «Моя податкова» доступна без ідентифікації, а саме: перевірка чека, пошук акцизної марки.
Інші сервіси доступні після ідентифікації онлайн з використанням файлового або хмарного кваліфікованого електронного підпису будь-якого надавача.
Близько 70 тисяч користувачів вже завантажили мобільний застосунок «Моя податкова».
Долучайтесь та використовуйте нові податкові сервіси!
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/277102.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua