12 сен, 09:00
У 2024 році український рекламний ринок очікує значне зростання — за прогнозами Всеукраїнської рекламної коаліції, обсяги рекламних інвестицій збільшаться на 33% порівняно з минулим роком і досягнуть 29,8 мільярда гривень. Такий прогноз свідчить про відновлення ринку після викликів останніх років та поступове повернення рекламодавців до активної роботи.
Особливу увагу привертає телебачення, де очікується ріст інвестицій на 58%. У 2024 році ринок телевізійної реклами може досягти 6,1 мільярда гривень, з яких пряма реклама займатиме 5,6 мільярда. Відновлення ринку підтримується завдяки поверненню майже всіх рекламодавців з довоєнного ТОП-50. За підсумками першого півріччя, на ринку також спостерігається зменшення частки реклами категорії «фармацевтика» до менше 45%, що свідчить про зростаючу активність інших секторів.
Хоча є занепокоєння щодо можливих блекаутів, їх вплив на ринок поки не є критичним. Перша хвиля відключень електроенергії припала на період, коли попит на рекламу був нижчим, тому це не вплинуло на вже заплановані рекламні бюджети. Проте ризики залишаються, і учасники ринку уважно стежать за ситуацією.
Однією з найважливіших тенденцій є зростання реклами в сегменті Digital ТБ, який демонструє найвищий темп розвитку серед усіх категорій. Очікується, що інвестиції в цей сегмент зростуть на 78%, досягнувши 800 мільйонів гривень. Такий результат зумовлений не тільки популярністю цифрових платформ, але й активною підтримкою спортивних подій, зокрема відборів на ЄВРО-2024, матчів збірної України, бою Олександра Усика, а також Олімпіади та Паралімпіади.
Однак, одним із ризиків для рекламного ринку залишається можливе законодавче регулювання у сфері беттінгу, яке може вплинути на бюджети рекламодавців у цьому сегменті. Зміни в законодавстві можуть спричинити перегляд фінансових планів і вплинути на стратегії рекламних кампаній.
Щодо друкованої преси, прогнозується незначне зростання на 8%, що дасть змогу досягти обсягу рекламних інвестицій у 387 мільйонів гривень. Попри зростання рекламних замовлень, видавці не поспішають робити оптимістичні прогнози на наступні роки через труднощі у передбаченні ринкових тенденцій у довгостроковій перспективі.
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/278130.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua