28 сен, 12:00
У вересні 2023 року відзначається зменшення середньодобових обсягів перевезення зернових залізничним транспортом через прикордонні переходи з Румунією та Угорщиною. Цю інформацію опублікувало видання Rail.insider, посилаючись на дані представників АТ "Укрзалізниця".
Зокрема, перевезення зернових до Румунії скоротилося на 3,4 вагона, досягнувши середньодобового показника 49,6 вагонів. Водночас обсяги перевезення до Угорщини зменшилися на 3,2 вагона, становлячи 25,3 вагона на добу. Це свідчить про значний спад у вантажопотоках, що може вплинути на ринок зернових обробок.
Проте, незважаючи на зменшення обсягів перевезення зерна до цих країн, спостерігається зростання перевезень через прикордонні переходи з Польщею та Словаччиною. Щодня до Польщі спрямовується 53,8 вагона, що на 3,5 вагона більше, ніж у попередньому місяці. До Словаччини також спостерігається позитивна динаміка — 29,4 вагона на добу, що є зростанням на 3,5 одиниці.
Загалом, середньодобовий обсяг передачі зернових та шротів у вересні знизився на 12 вагонів, досягнувши 194 одиниць. Це свідчить про загальний тренд зменшення обсягів перевезень, що може бути наслідком різних факторів, включаючи ринкові зміни та логістичні проблеми.
Зниження перевезень зернових до Румунії та Угорщини, безумовно, викликає занепокоєння серед агровиробників і трейдерів, які покладаються на ці ринки для збуту своєї продукції. Водночас зростання перевезень через Польщу та Словаччину може свідчити про зміни в попиті та нові можливості для українських експортерів.
Подальший аналіз ринкових тенденцій та перевезень може допомогти виявити основні причини цих змін і дозволити адаптувати стратегії для підтримки аграрного сектору в Україні.
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/278228.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua