14 окт, 22:45
До уваги платників місцевих податків і зборів!
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу на наступне.
Державна податкова служба України повідомила, що відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі – Кодекс) контролюючі органи не пізніше 25 серпня поточного року складають зведену інформацію про розмір та дату встановлення ставок місцевих податків та/або зборів на відповідних територіях, а також про встановлені на відповідних територіях податкові пільги (далі – Зведена інформація) та подають її в електронній формі центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику. Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, не пізніше 25 вересня поточного року оприлюднює на своєму офіційному вебсайті Зведену інформацію.
З метою виконання вимог Кодексу та інформування платників податків Державною податковою службою України забезпечено розміщення Зведеної інформації на 2025 рік у розрізі регіонів та територіальних громад за посиланням:
Головна / законодавство / податки, збори, платежі / ставки місцевих податків і зборів / назва області / зведена інформація про розмір та дату встановлення на відповідних територіях ставок місцевих податків і зборів, а також про встановлені податкові пільги, які будуть діяти у 2025 році.
Слід зазначити, що за вказаним посиланням також розміщено перелік територіальних громад (у розрізі областей), які у встановленому порядку не надали інформацію щодо ставок та податкових пільг з місцевих податків і зборів, які будуть діяти у 2025 році.
Інформація розміщена на вебпорталі ДПС України за посиланням
https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/830945.html
ДПС продовжує фіксувати порушення у сфері продажу дороговартісної техніки та електроніки, у тому числі техніки «Apple»
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що ДПС України на вебпорталі за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/830946.html повідомила.
ДПС на постійній основі здійснюється моніторинг та аналіз діяльності суб’єктів господарювання, які проводять розрахункові операції при продажу товарів, у тому числі коштовної техніки «Apple», щодо дотримання ними порядку проведення розрахунків.
Так, підрозділами податкового аудиту ДПС за результатами проведених у 2024 році майже 1,5 тис. перевірок з питань порядку проведення розрахунків встановлено численні порушення порядку проведення розрахунків у місцях роздрібного продажу дороговартісної техніки, у тому числі техніки ТМ «Apple», за результатами яких територіальними органами ДПС донараховано штрафні (фінансові) санкції на загальну суму понад 460 млн гривень.
У вересні поточного року територіальними підрозділами податкового аудиту ДПС продовжено активізацію заходів податкового контролю та проведено 286 фактичних перевірок суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність у сфері продажу техніки, у тому числі техніки ТМ «Apple», за результатами яких до порушників очікується донарахування штрафних (фінансових) санкцій на загальну суму майже 100 млн гривень.
Понад 95 відс. штрафних (фінансових) санкцій, встановлених працівниками ДПС за порушення вимог порядку проведення розрахунків (не видача відповідних розрахункових документів, реалізація товарів, які необліковані у встановленому порядку), може свідчити про потрапляння дороговартісної техніки та електроніки на територію України поза митним контролем або з приховуванням від митного контролю такої техніки.
Крім того, у вересні 2024 року під час фактичних перевірок суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність у сфері продажу техніки, у тому числі техніки ТМ «Apple», встановлено майже 200 випадків використання праці осіб без належного оформлення трудових відносин.
Також працівниками ДПС встановлено, що діяльність з продажу дороговартісної техніки ТМ «Apple» здійснюється, як правило, через фізичних осіб – підприємців, які перебувають на спрощеній системі оподаткування.
Такі фізичні особи – підприємці реєструються, як правило, на співробітників торгових мереж технікою за вимогою та домовленістю із власниками таких мереж.
Водночас до суб’єктів господарювання, у тому числі фізичних осіб – підприємців, які здійснюють розрахункові операції за товари (послуги), за порушення вимог Закону України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» за рішенням відповідних контролюючих органів застосовуються штрафні (фінансові) санкції.
Таким чином у кінцевому випадку штрафи застосовуються органами ДПС до фізичних осіб – підприємців, які фактично є співробітниками торгових мереж технікою та погодилися на реєстрацію як фізичні особи – підприємці.
За результатами проведених фактичних перевірок до співробітників торгових мереж технікою ДПС застосовані мільйонні суми штрафних (фінансових) санкцій, у деяких випадках співробітники не володіють інформацією про донараховані до них значні штрафні (фінансові) санкції.
ДПС звертає увагу громадян, яких власники торгових мереж заохочують здійснювати реєстрацію як фізичних осіб – підприємців, на те, що у разі встановлення ДПС порушень при здійсненні господарської діяльності донарахування податків, зборів та штрафних (фінансових) санкцій застосовується безпосередньо до фізичної особи – підприємця.
З початку 2024 року ДПС опрацьовано 1869 запитів на отримання публічної інформації
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє.
У січні – вересні 2024 року Державною податковою службою України опрацьовано 1869 запитів на отримання публічної інформації.
Із загальної кількості 1625 запитів надійшло електронною поштою, 228 – поштою, 13 – особисто від запитувача, 3 – телефоном.
Найбільше запитів на отримання публічної інформації надійшло від фізичних осіб – 1050 запитів. Від юридичних осіб з початку року надійшло 687 запитів на отримання публічної інформації, від об’єднань громадян без статусу юридичної особи – 5, від представників медіа – 127.
За результатами розгляду запитів: задоволено, з наданням інформації – 891, відмовлено відповідно до статті 22 Закону України від 13 січня 2011 року №2939-VI «Про доступ до публічної інформації» – 586, надіслано належним розпорядникам інформації – 351.
Переважну більшість запитувачів цікавила податкова інформація – 79,1 відс. від загальної кількості запитів.
Нагадуємо, що запити на отримання публічної інформації надсилаються на електронну скриньку publicinfo_dps@tax.gov.ua.
Інформація розміщена на вебпорталі ДПС України за посиланням
https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/831038.html
Суд підтримав позицію контролюючого органу
щодо правомірності прийняття штрафних санкцій
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що ДПС України на вебпорталі за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/831065.html проінформувала.
Судом касаційної інстанції підтримано позицію контролюючого органу щодо правомірності прийняття штрафних санкцій, які застосовані за порушення вимог пунктів 1, 2 статті 3 Закону України № 265/95-ВР та на підставі пункту 1 статті 17 Закону України № 265/95-ВР.
До позивача застосовані штрафні санкції за невидачу відповідного розрахункового документа, що підтверджує виконання розрахункових операцій при реалізації алкогольних напоїв. Позиція контролюючого органу полягає в тому, що оскільки в розрахункових документах були відсутні реквізити марок акцизного податку (цифрове значення штрихового коду марки акцизного податку на алкогольні напої), то такі документи неможливо визнати розрахунковими.
Відсутність такого обов`язкового реквізиту у фіскальному чеку на товари (послуги), виданому суб`єктом господарювання – платником акцизного податку, як код товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД, цифрове значення штрихового коду марки акцизного податку на алкогольні напої позбавляє такий документ статусу розрахункового, відповідно, створення і роздрукування, а так само видача покупцеві документу з таким недоліком не може вважатися належним виконанням обов`язку, встановленого пунктом 2 статті 3 Закону України № 265/95-ВР.
Таким чином суд дійшов висновку про те, що у спірному випадку документи щодо реалізації алкогольних напоїв не можливо визнати розрахунковими, оскільки в них відсутній обов`язковий реквізит – цифрове значення штрихового коду марки акцизного податку на алкогольні напої. Отже, контролюючим органом правильно кваліфіковано вказані обставини, як порушення пункту 2 статті 3 Закону № 265/95-ВР, що є підставою для застосування штрафних (фінансових) санкцій у відповідності до пункту 1 статті 17 Закону № 265/95-ВР.
З огляду на зміст доводів та підстав касаційного оскарження, скарга не утримує в собі жодних зауважень, заперечень щодо виявленого контролюючим органом факту неналежного виконання позивачем обов`язків встановлених у пунктів 2 статті 3 Закону № 265/95-ВР, а саме ненадання особі, яка отримує товар в обов`язковому порядку розрахунковий документ встановленої форми та змісту на повну суму проведеної операції, створений в паперовій та/або електронній формі – із зазначенням цифрового значення штрихового коду марки акцизного податку на алкогольні напої.
Постановою Верховного Суду у складі Касаційного адміністративного суду від 09.09.2024 у справі № 640/18036/19 касаційну скаргу позивача залишено без задоволення. Постанову Шостого апеляційного адміністративного суду від 19.09.2022 залишено без змін.
Діалог з молодим поколінням
За зверненням Університету митної справи та фінансів на комунікаційну податкову платформу Головного управління ДПС у Дніпропетровській області проведено зустріч зі студентами першого курсу факультету економіки, бізнесу та міжнародних відносин за участі заступника начальника податкової служби області Валерія Леонова.
Право на податкову знижку за навчання, важливість вибору для студентської молоді майбутньої професії, побудова кар’єри у податковій службі – основні кейси заходу.
«Знання, що отримують студенти під час зустрічей з фахівцями податкової служби, стануть у нагоді у майбутній професійній діяльності. Молодь, яка розуміє важливість знання податкового законодавства, завжди демонструє свідому громадянську позицію та прагне, щоб наша держава розвивалась», – зауважив Валерій Леонов.
Зустріч викликала велику зацікавленість у здобувачів освіти. Студенти та викладачі відмітили інформативність та користь заходу і висловили побажання щодо майбутніх комунікацій.
Продовжуємо активну підтримку практик відкритого спілкування.
Акцизний податок: за операціями з алкогольними напоями платники Дніпропетровщини спрямували до місцевих бюджетів майже 420,4 млн гривень
Упродовж січня – вересня 2024 року до місцевих бюджетів Дніпропетровщини за операціями з алкогольними напоями від платників акцизного податку надійшло майже 420,4 млн гривень. У порівнянні з відповідним періодом 2023 року надходження збільшились на понад 43,1 млн грн, темп росту склав 111,4 відсотків. Про це повідомила в. о. начальника Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Наталя Федаш.
«Сплата податків сьогодні має важливе значення для підтримки і економіки, і обороноздатності країни. Наразі у пріоритеті податкової служби зосередження зусиль на сприятливих заходах впливу, спрямованих на допомогу платникам податків у розумінні виконання своїх податкових обов’язків. Це реалізуються шляхом надання консультацій, інформаційно-довідкових послуг, здійснення сервісного обслуговування платників», – зазначила керівниця обласної податкової.
Наталя Федаш подякувала платникам за своєчасне наповнення бюджетів та нагадала, що 21.10.2024 – останній день подання декларації з акцизного податку за вересень 2024 року, 30.10.2024 – останній день сплати акцизного податку за вересень 2024 року.
За використання лісових ресурсів платники рентної плати поповнили
місцеві бюджети Дніпропетровщини на 465,1 тис. гривень
З початку поточного року до місцевих бюджетів Дніпропетровської області від платників рентної плати за використання лісових ресурсів надійшло 465,1 тис. грн, що на 11,1 тис. грн більше ніж у аналогічному періоді минулого року. Темп росту склав 102,6 відсотки.
Нагадуємо, що платниками рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів є лісокористувачі – юридичні особи, їх філії, відділення, інші відокремлені підрозділи, що не мають статусу юридичної особи, постійні представництва нерезидентів, які отримують доходи з джерел їх походження з України або виконують агентські (представницькі) функції стосовно таких нерезидентів або їх засновників, фізичні особи (крім фізичних осіб, які мають право безоплатно без видачі спеціального дозволу використовувати лісові ресурси відповідно до лісового законодавства), а також фізичні особи – підприємці, які здійснюють спеціальне використання лісових ресурсів на підставі спеціального дозволу (лісорубного квитка або лісового квитка) або відповідно до умов договору довгострокового тимчасового користування лісами.
Від платників Дніпропетровщини до загального фонду державного бюджету
з початку року надійшло понад 22,1 млн грн частини чистого прибутку
У січні – вересні 2024 року до загального фонду державного бюджету від платників Дніпропетровської області надійшло понад 22,1 млн грн частини чистого прибутку.
Звертаємо увагу, що враховуючи те, що частина чистого прибутку (доходу) сплачується наростаючим підсумком щоквартальної фінансово-господарської діяльності, тобто базовим податковим (звітним) періодом для нарахування та сплати цього платежу є календарний квартал, а для розрахунку авансового внеску платник податку повинен враховувати значення об’єкта оподаткування податкового (звітного) року, то авансовий внесок при нарахуванні та сплаті частини чистого прибутку (доходу) за підсумками звітного кварталу, півріччя, трьох кварталів поточного року розраховується зі всієї суми частини чистого прибутку (доходу), що підлягає виплаті.
Разом з цим, у разі якщо на момент сплати частини чистого прибутку (доходу) за IV квартал звітного року подана декларація з податку на прибуток за такий рік та погашені зобов’язання, нараховані у такій декларації, авансові внески нараховуються на суму перевищення частини чистого прибутку, що підлягає виплаті за IV квартал звітного року, над значенням об’єкта оподаткування податком на прибуток за такий рік, поділеному на 12 та помноженому на 3 (пропорційно кількості місяців, за які виплачується частина чистого прибутку (доходу)).
Суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції
на територіях ринків, зобов’язані дотримуватись норм законодавства
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що суб’єкти господарювання (далі – СГ), які здійснюють розрахунки при продажу товарів у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг на територіях ринків, зобов’язані дотримуватись податкового законодавства та іншого законодавства України.
Так, згідно з чинним законодавством обов’язок використання реєстраторів розрахункових операцій та/або програмних реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО/ПРРО) під час продажу товарів (надання послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, починаючи з 01 січня 2022 року, покладено майже на всіх суб’єктів господарювання, які здійснюють розрахунки в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням електронних платіжних засобів, платіжних чеків, жетонів тощо), крім СГ першої групи єдиного податку.
Впровадження фіскалізації розрахунків для платників податків є не лише ефективним інструментом контролю щодо повноти відображення отриманих доходів, а й забезпечує відкритість на прозорість ведення господарської діяльності, підтверджує бажання суб’єктів господарювання працювати відкрито та чесно.
Наголошуємо на необхідності забезпечення повної фіскалізації розрахунків усіма платниками податків, що здійснюють діяльність на ринках, для яких Законом встановлений обов’язок застосування РРО/ПРРО.
Оподаткування ПДВ операцій з вивезення за межі митної території України
у митному режимі експорту окремих видів товарів
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області у зв’язку із виданням наказу Міністерства фінансів України від 09.08.2024 № 400 «Про внесення змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства фінансів України», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 26.08.2024 за № 1302/42647, з урахуванням змін, внесених наказом Міністерства фінансів України від 28.08.2024 № 418 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 09 серпня 2024 року № 400», який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 03 вересня 2024 року за № 1343/42688, інформує про окремі уточнення в особливостях складання податкової накладної (далі – ПН), розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної (далі – РК) та їх реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН).
Так, для операцій з постачання товарів, які здійснюватимуться в межах режиму експортного забезпечення (далі – РЕЗ), та для інших операцій з постачання товарів/послуг, розроблено окремі коди електронних форм ПН та РК:
- J/F1201016, J/F1201216 – коди електронних форм ПН та РК для операцій з постачання товарів/послуг. В цих формах не може бути відображена інформація щодо операцій з постачання товарів, які здійснюватимуться в межах РЕЗ;
- J/F1211001, J/F1211201 – коди електронних форм ПН та РК для операцій з постачання товарів, які здійснюватимуться в межах РЕЗ. У формах передбачено автозаповнення інформації у заголовній частині ПН щодо типу причини складання ПН – 22, індивідуального податкового номера для блоку «Отримувач (покупець)» – 300000000000, у табличній частині ПН щодо одиниці виміру товару – «кг» у графі 4 та «0301» у графі 5. Ці форми застосовуватимуться з моменту запровадження РЕЗ.
У РК, що подаються на реєстрацію в ЄРПН починаючи з 01.10.2024 до ПН, які були складені відповідно до пункту 8 Порядку з типом причини 13, та які були зареєстровані в ЄРПН до 01.10.2024, у графі 2 зазначається та ж інформація, яка була вказана в зареєстрованій ПН (дати складання та номери ПН, складених постачальниками на платника податку при постачанні йому виробничих або невиробничих засобів, інших товарів/послуг, які такий платник податку використав не в господарській діяльності).
Податковий календар на 15 жовтня 2024 року
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що
15 жовтня 2024 року, вівторок, останній день подання за вересень:
● звіту про використання книг обліку розрахункових операцій (розрахункових книжок) (форма № ЗВР-1);
● довідки про використані розрахункові книжки.
Як здійснюється оскарження в адміністративному порядку постанови про накладення адміністративного стягнення, яку виніс податковий орган,
та в які терміни?
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє.
Відповідно до п. 1 розд. IV Інструкції з оформлення податковими органами матеріалів про адміністративні правопорушення, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 02.07.2016 № 566, постанову про накладення адміністративного стягнення може бути оскаржено до вищестоящого податкового органу (уповноваженої посадової особи) в порядку та строки, встановлені Кодексом України про адміністративні правопорушення від 07 грудня 1984 року № 8073-X (із змінами) (далі – КУпАП), або до суду в порядку та строки, встановлені Кодексом адміністративного судочинства України від 06 липня 2005 року № 2747-IV (із змінами).
Постанову по справі про адміністративне правопорушення може бути оскаржено прокурором у випадках, передбачених частиною п’ятою ст. 7 КУпАП, особою, щодо якої її винесено, а також потерпілим (частина перша ст. 287 КУпАП).
Скарга подається в орган (посадовій особі), який виніс постанову по справі про адміністративне правопорушення, якщо інше не встановлено законодавством України. Скарга, що надійшла, протягом трьох діб надсилається разом із справою органу (посадовій особі), правомочному відповідно до ст. 288 КУпАП її розглядати (частина третя ст. 288 КУпАП).
Скаргу на постанову по справі про адміністративне правопорушення може бути подано протягом десяти днів з дня винесення постанови. В разі пропуску зазначеного строку з поважних причин цей строк за заявою особи, щодо якої винесено постанову, може бути поновлено органом (посадовою особою), правомочним розглядати скаргу (ст. 289 КУпАП).
Скарга на постанову по справі про адміністративне правопорушення розглядається правомочними органами (посадовими особами) в десятиденний строк з дня її надходження, якщо інше не встановлено законами України (ст. 292 КУпАП).
Копія рішення по скарзі на постанову по справі про адміністративне правопорушення протягом трьох днів надсилається особі, щодо якої її винесено. В той же строк копія постанови надсилається потерпілому на його прохання (ст. 295 КУпАП).
Отже, скарга на постанову про накладення адміністративного стягнення може бути подана протягом десяти днів з дня винесення постанови до ДПС або податкового органу, посадова особа якого винесла постанову.
Скарга, що надійшла до податкового органу, який виніс постанову по справі про адміністративне правопорушення, реєструється і протягом трьох діб надсилається разом із справою до ДПС.
Скарга на постанову по справі про накладення адміністративного стягнення розглядається ДПС в десятиденний строк з дня її надходження.
До уваги платників ПДВ!
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує.
Яким чином заповнюється інформація про дату та номер договору (контракту) та митної декларації (МД) у верхній табличній частині податкової накладної (ПН)? Чи повинна така інформація вказуватись виключно за операціями з експорту окремих видів товарів чи по всім експортним операціям?
З 01.10.2024 при складанні ПН за операціями з експорту будь-яких видів товарів у верхній лівій її частині повинна заповнюватись інформація про дату та номер зовнішньоекономічного договору (контракту) та МД.
Такі ПН реєструються в ЄРПН у терміни, встановлені ПКУ (ПН, складені з 1 по 15 календарний день (включно) місяця – до 5 календарного дня (включно) наступного місяця, а ПН, складені з 16 по останній день (включно) місяця, – до 18 календарного дня (включно) наступного місяця).
При цьому на товари, вивезення яких здійснюється по кількох МД, не може бути складена одна ПН.
Наприклад, якщо на операцію з вивезення товару № 1 складено МД № 4, а на вивезення товарів № 2 та № 3 – МД № 5, то в одній ПН має бути відображено товар № 1 та вказано дату і номер МД № 4, а в іншій ПН має бути вказано товари № 2 та № 3 та дата і номер МД № 5 (разом з тим, платник може також скласти окремі ПН на товар № 2 і на товар № 3, і в кожній з них вказати дату і номер МД № 5). Але складання однієї ПН на операцію з вивезення товару № 1 (МД № 4, та товарів № 2 та № 3 (МД № 5) неможливе.
Оренда нерухомого/рухомого майна у фізичної особи юридичною особою:
чи є базою нарахування для єдиного внеску сума орендної плати?
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що відповідно до п. 1 частини першої ст. 7 Закону України від 08 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (із змінами та доповненнями) базою нарахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) для підприємств, установ та організацій, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами (крім цивільно-правового договору, укладеного з ФОП, якщо виконувані роботи (надавані послуги) відповідають видам діяльності, відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань), є сума нарахованої кожній застрахованій особі заробітної плати за видами виплат, які включають основну та додаткову заробітну плату, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, у тому числі в натуральній формі, що визначаються відповідно до Закону України від 24 березня 1995 року № 108/95-ВР «Про оплату праці» (із змінами та доповненнями), та сума винагороди фізичної особи за виконання робіт (надання послуг) за цивільно-правовими договорами.
Згідно з частиною першою ст. 759 Цивільного кодексу України від 16 січня 2003 року № 435-IV за договором оренди одна сторона (орендодавець) передає іншій стороні (орендареві) за плату на певний строк у володіння та користування майно для здійснення господарської діяльності. Поточний ремонт речі, переданої у найм, провадиться наймачем за його рахунок, якщо інше не встановлено договором або законом.
Таким чином, відносини, які виникають при укладенні договору найму (оренди), не мають ознак правовідносин, що регулюють виконання робіт або надання послуг.
Враховуючи зазначене вище, єдиний внесок не нараховується на суму орендної плати, виплаченої на користь фізичної особи згідно договору найму (оренди) нерухомого (рухомого) майна.
Куди суб’єкту господарювання подавати реєстраційну заяву за ф. № 1-ПРРО
для реєстрації ПРРО на відокремлений підрозділ (філію)?
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу, що суб’єкт господарювання для реєстрації програмного реєстратора розрахункових операцій (далі – ПРРО) на відокремлений підрозділ (філію) подає Заяву про реєстрацію програмних реєстраторів розрахункових операцій за формою № 1-ПРРО (J/F 1316605) (далі – реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО), із зазначенням даних про місцезнаходження такого відокремленого підрозділу (філії), в електронній формі з дотриманням вимог законів у сфері електронного документообігу та використання електронних документів за своїм основним місцем обліку як платника податків до фіскального сервера засобами Електронного кабінету (портального рішення для користувачів або програмного інтерфейсу (API)) або засобами комунікацій.
Відповідно до абзацу другого п. 3 розд. II Порядку реєстрації, ведення реєстру та застосування програмних реєстраторів розрахункових операцій, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 23.06.2020 № 317 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 14 червня 2016 року № 547», із змінами та доповненнями (далі – Порядок), у реєстраційній заяві за ф. № 1-ПРРО зазначається локальний номер ПРРО, який присвоюється такому ПРРО суб’єктом господарювання. Локальний номер ПРРО становить числовий номер, він є унікальним серед номерів, що присвоюються суб’єктом господарювання у довільному порядку ПРРО для його реєстрації та застосування у відповідній господарській одиниці.
Локальний номер ПРРО зберігається за ПРРО до дати скасування реєстрації ПРРО (абзац третій п. 3 розд. II Порядку).
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/278409.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua