24 ноя, 12:00
Швейцарська компанія Nestlé оголосила про плани скоротити витрати на 2,8 мільярда доларів до 2027 року, в рамках стратегічних змін, які мають на меті підвищити ефективність її діяльності. Водночас компанія збільшить інвестиції в маркетинг і рекламу, а також реорганізує свій бізнес, виділивши підрозділ, який займатиметься виробництвом преміум-води та напоїв.
Nestlé, відома власністю таких брендів, як Nescafé, KitKat та Milo, планує скоротити витрати на 2,5 мільярда швейцарських франків (приблизно 2,83 мільярда доларів). Це рішення є частиною стратегії компанії на найближчі кілька років і має доповнити існуючі заходи економії, що вже дали результат у вигляді збереження близько 1,2 мільярда швейцарських франків.
Нове керівництво під головуванням Лорана Фрейкса, який очолив Nestlé в вересні, після звільнення Марка Шнайдера, взяло на себе завдання виправити результати компанії, які розчарували інвесторів за часів попереднього керівництва. Під час перебування Шнайдера на посаді компанія здійснила ряд стратегічних змін, зокрема, знизила витрати на маркетинг та рекламу, а також скоротила інвестиції в інновації, що позначилось на результатах діяльності.
Компанія прогнозує, що з урахуванням нової стратегії, середньострокове органічне зростання продажів досягне понад 4% на рік за стабільних операційних умов, а маржа операційного прибутку зросте до 17%. Ці показники є значним покращенням порівняно з прогнозованим зростанням продажів у 2% в поточному році, який завершиться 31 грудня.
Крім того, компанія оголосила про намір збільшити витрати на маркетинг і рекламу до 9% від загального обсягу продажів до 2025 року, що є найбільшим рівнем з 2019 року. Це дозволить компанії посилити своє позиціонування на ринку та сприяти росту обсягів продажів, зокрема, за рахунок розвитку преміум-продуктів.
Таким чином, Nestlé продовжує реалізовувати свої амбітні плани, намагаючись зберегти лідерство на ринку та підвищити свою конкурентоспроможність, особливо в умовах постійних економічних викликів.
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/278732.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua