03 дек, 14:00
У листопаді 2024 року українці придбали понад 5,2 тисячі нових легкових автомобілів, що на 10% менше порівняно з жовтнем. Про це свідчать дані "Укравтопрому". Спад попиту демонструє поступове охолодження активності на авторинку країни.
За підсумками листопада споживча активність на ринку знизилась на 3% порівняно з аналогічним місяцем 2023 року. Водночас, у порівнянні з жовтнем цього року, падіння склало 10%. Така динаміка, за словами експертів, вказує на зменшення інтересу до купівлі нових авто через вплив економічних і сезонних факторів.
Лідером серед брендів залишається японська Toyota. У листопаді було продано 868 автомобілів цієї марки. Продажі зросли на 28% порівняно з жовтнем і на 2% порівняно з листопадом 2023 року. Міцна позиція Toyota пояснюється популярністю моделей з надійною репутацією.
Друге місце посіла Renault із 533 проданими авто. Хоча відносно жовтня спостерігається спад продажів на 32%, порівняно з минулорічним листопадом результат зріс на 39%. Найпопулярнішою моделлю Renault став кросовер Duster із 551 проданим автомобілем, що зробило його бестселером місяця на ринку України.
Трійку лідерів замикає Skoda, яка реалізувала 514 одиниць. Це на 27% більше, ніж у жовтні, але на 1% менше, ніж у листопаді минулого року. До п’ятірки найуспішніших брендів також увійшли Volkswagen із 447 проданими авто та BMW із 305 реєстраціями.
Загалом за 2024 рік українці зареєстрували вже 64 тисячі нових легковиків, що на 17% більше, ніж за аналогічний період минулого року. Попри нинішнє сповільнення попиту, такі показники демонструють стабільний інтерес до оновлення автопарку. Однак перспективи ринку залежатимуть від економічної ситуації та можливостей споживачів у найближчі місяці.
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/278836.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua