Перевезення зерна через угорські залізничні переходи різко скоротилися у 2024 році

16 дек, 14:00

З початку 2024 року обсяг перевезень зерна через залізничні переходи між Україною та Угорщиною скоротився на 57%. Це стало відомо під час онлайн-наради представників АТ "Укрзалізниця" з угорськими перевізниками, повідомляє Rail.insider. Такий значний спад обсягів вантажоперевезень свідчить про суттєві зміни в логістичних потоках між двома країнами. 

Протягом січня–листопада 2024 року через україно-угорські прикордонні переходи було передано лише 2,63 мільйона тонн вантажів, що на 36% менше в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Падіння обсягів торкнулося як основних, так і другорядних залізничних переходів. В цілому цей спад є частиною тенденції до зменшення товарообігу через ці перевізні маршрути. 

За даними звіту, через перехід Батьово—Еперешке було перевезено 1,801 мільйона тонн вантажів, що на 40% менше порівняно з 2023 роком. Залишкові обсяги перевезень через цей пункт показують серйозний спад у роботі цього стратегічного переходу. Через перехід Чоп—Захонь обсяг перевезень склав 829 тисяч тонн, що на 26% менше, ніж за той самий період 2023 року. 

Особливо значне зниження зафіксовано у перевезенні зернових вантажів. За 11 місяців 2024 року було перевезено лише 806 тисяч тонн зерна, що на 57% менше у порівнянні з минулим роком. Це зменшення безпосередньо відображає кризу на ринку аграрних перевезень, яка вплинула на внутрішні та міжнародні логістичні процеси. 

Також відзначено суттєве скорочення обсягів перевезення залізної руди. Через прикордонні переходи було перевезено 888 тисяч тонн цього вантажу, що на 29% менше, ніж у 2023 році. Зниження попиту на перевезення металургійних вантажів може бути пов'язане з загальним зменшенням виробничої активності в регіоні та зниженням зовнішньоторговельного попиту. 

Зокрема, цемент, один з небагатьох видів вантажу, що залишився більш стабільним у перевезеннях, за вказаний період склав 220 тисяч тонн, що лише на 1% менше, ніж за аналогічний період 2023 року. Цей показник свідчить про відносну стабільність у сегменті будівельних матеріалів, незважаючи на загальні труднощі в інших секторах. 

Таким чином, зменшення обсягів вантажоперевезень через угорські залізничні переходи свідчить про тенденцію до зниження товарообігу та складнощі у транспортуванні основних вантажів, таких як зерно та залізна руда.


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/278936.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua