Податкові новини (ДПС у Дніпропетровській області) 06.03.2025

06 мар, 22:44

ДПС, Держфінмоніторинг та БЕБ підписали Меморандум про співробітництво


Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що ДПС України на вебпортал за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/876253.html повідомила.
ДПС, Держфінмоніторинг та БЕБ активізують боротьбу з фінансовими злочинами, ухиленням від сплати податків, відмиванням грошей та фінансуванням тероризму.
Голова Державної податкової служби України Руслан Кравченко, Голова Державної служби фінансового моніторингу Філіп Пронін та в. о. Директора Бюро економічної безпеки України Сергій Перхун підписали тристоронній Меморандум про співробітництво.
Співпраця відбуватиметься за такими напрямами:
- обмін інформацією між ДПС, Держфінмоніторингом та БЕБ;
- створення в разі потреби робочих груп для підготовки та проведення спільних заходів;
- обмін досвідом та надання роз’яснень, що стосуються сфер діяльності.
«Така співпраця важлива для фінансової безпеки держави особливо в умовах війни. Бо це кошти на оборону країни, нашу національну безпеку та реалізацію соціальних програм. Державні органи мають об’єднувати зусилля у боротьбі з ухиленням від сплати податків та економічними злочинами. Разом працюємо над тим, щоб ніхто не обходив закон!» – зазначив Руслан Кравченко. 

 


Руслан Кравченко: ДПС зацікавлена у розвитку співпраці з податковою Бельгії


Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє.
Голова Державної податкової служби України Руслан Кравченко зустрівся з Послом Бельгії в Україні Люком Якобсом. Основне питання – поглиблення співпраці між податковими органами України та Бельгії, оскільки це відкриває нові можливості розвитку.
«У межах багатосторонніх угод про автоматичний обмін вже маємо результати співпраці з Федеральною державною службою фінансів Бельгії (FPS Finance). Обмінюємося інформацією про фінансові рахунки (CRS), а також працюємо у межах ініціатив ОЕСР (BEPS), які допомагають боротися з тіньовими схемами», – повідомив Голова ДПС.
На сьогодні в Україні працює більше 100 підприємств із бельгійським капіталом. Торік сума сплачених ними податків – понад 720 млн грн. Бізнес із бельгійськими інвестиціями попри війну залишається надійним партнером України з високим рівнем комплаєнсу.
«Запропонував пану Послу провести спільну зустріч з цими підприємствами, щоб почути чим вони живуть, з якими проблемами стикаються, та підтримати інвесторів у складних умовах. Кожне працююче підприємство – це робочі місця, податки на оборону, соцвиплати та фінансова стабільність країни. І ті, хто підтримують нас, мають отримувати і від України належну підтримку. Ми всі працюємо заради Перемоги!» – зазначив Руслан Кравченко. 
Також ДПС зацікавлена у розвитку співпраці з податковою Бельгії. Насамперед йдеться про такі напрями: 
- обмін інформацією для запобігання податковим зловживанням;
- впровадження кращих європейських практик у адмініструванні податків;
- гармонізація національного законодавства з ЄС.
«Бельгія має потужний досвід у багатьох напрямах. Тому спільна робота дозволить впровадити кращі європейські практики в роботі ДПС. Сподіваюся на сприяння пана Посла у реалізації нових спільних проєктів між податковими інституціями наших країн», – резюмував Голова ДПС.
Інформація розміщена на вебпорталі ДПС України за посиланням


https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/876143.html

 


Податкова служба Дніпропетровщини припинила виробнику дію ліцензії
на право оптової торгівлі алкогольними напоями


Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області прийнято рішення від 05.03.2025 про анулювання ліцензії на право оптової торгівлі алкогольними напоями у виробника.
У ході проведення фактичної перевірки цього виробника податківці встановили факти порушення правил обігу підакцизної продукції. В акті перевірки зафіксовані: зберігання необлікованої алкогольної продукції та реалізація у роздрібній мережі алкогольних напоїв ТМ «П» без марок акцизного податку встановленого зразка.
А це відповідно до чинного законодавства тягне за собою припинення дії ліцензії на право провадження відповідного виду господарської діяльності.
Нагадаємо, що рішення про проведення перевірки виробника алкогольних напоїв ТМ «П» було прийняте у лютому поточного року у зв’язку з реалізацією такої продукції у місцях торгівлі з порушенням законодавства. Тоді податківці застосували штрафні санкції до двох підприємців за продаж алкоголю без акцизних марок (https://dp.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/870114.html).

 

Комунікаційна податкова платформа: податківці надали роз’яснення щодо включення юридичної особи до Реєстру неприбуткових установ та організацій

За зверненням громадської організації на комунікаційну податкову платформу Головного управління ДПС у Дніпропетровській області у форматі онлайн податківцями Криворізького району проведено зустріч.
Розглядали питання отримання юридичною особою статусу неприбуткової, а також порядок включення такої організації до Реєстру неприбуткових установ та організацій (далі – Реєстр).
Звернули увагу на ознаки неприбутковості, які присвоюються організаціям, на перелік документів, необхідних для включення до Реєстру, та на порядок отримання витягу з Реєстру.
Податківці наголосили, що для інформаційної підтримки платників у податковій службі Дніпропетровщини працюють номери телефонів «гарячих ліній», за якими можна отримати консультації. Звернули увагу на переваги Електронного кабінету та можливості мобільного застосунку «Моя податкова».
Нагадали, що триває кампанія декларування доходів, отриманих громадянами у 2024 році, про строки подання податкової декларації про майновий стан і доходи, сплату ПДФО і військового збору за результатами декларування.
Відкритість і доступність комунікації податкової служби з платниками – запорука стабільності партнерських відносин.

 


Отримання ліцензій на право провадження
відповідного виду господарської діяльності: подання заяви з 01.01.2025

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє.
Для отримання ліцензії суб’єкт господарювання подає до органу ліцензування заяву про отримання ліцензії на право провадження відповідного виду господарської діяльності (далі – заява) у паперовій або електронній формі у порядку, визначеному ст. 42 Податкового кодексу України, з виключним переліком відомостей, що наводиться у заяві, та документів, що подаються до такої заяви.
Кабінетом Міністрів України затверджуються:
- форми заяв про отримання ліцензії на право провадження відповідного виду господарської діяльності, про внесення змін до відомостей, що містяться в Єдиному реєстрі ліцензіатів з виробництва та обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюнової сировини та рідин, що використовуються в електронних сигаретах, про припинення дії ліцензії на право провадження відповідного виду господарської діяльності та порядок їх заповнення;
- форми заяв про отримання ліцензії на право провадження відповідного виду господарської діяльності, про внесення змін до відомостей, що містяться в Єдиному реєстрі ліцензіатів та місць обігу пального, про припинення дії ліцензії на право провадження відповідного виду господарської діяльності та порядок їх заповнення.
При цьому, до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання ведення єдиних реєстрів ліцензіатів з виробництва та обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюнової сировини та рідин, що використовуються в електронних сигаретах, ліцензіатів та місць обігу пального», такі заяви подаються у довільній формі із зазначенням всіх необхідних відомостей, зокрема щодо:
- отримання ліцензії;
- внесення змін до відомостей, що містяться в Єдиному реєстрі ліцензіатів;
- внесення чергового платежу за отриману ліцензію;
- припинення дії ліцензії;
- отримання витягу з Єдиного реєстру ліцензіатів.
Для зручності суб’єктів господарювання рекомендовані форми відповідних заяв розміщені на вебпорталі ДПС для їх можливого використання за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/855916.html.
Звертаємо увагу, що з 01 січня 2025 року встановлено: заявник набуває право на провадження відповідного виду господарської діяльності з дня внесення органом ліцензування відомостей про надану ліцензію на право провадження відповідного виду господарської діяльності до відповідного Єдиного реєстру ліцензіатів (або з дня, наступного за днем виникнення безумовного обов’язку внесення органом ліцензування відомостей про надану ліцензію на право провадження відповідного виду господарської діяльності, до зазначених реєстрів), про що органом ліцензування надсилається відповідний витяг з відповідного реєстру.

Довідково: Закон України від 18 червня 2024 року № 3817-IX «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, біоетанолу, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюнової сировини, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального», із змінами та доповненнями (ст. 34, частина сьома ст. 35, ст. 43 та п. 3 розд. ХІІІ «Перехідні положення»).

 

Про об’єкт оподаткування податком на прибуток
резидента Дія Сіті – платника податку на особливих умовах

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє.
Об’єктом оподаткування резидента Дія Сіті – платника податку на особливих умовах є операції, визначені п.п. 141.9 прим. 1.2 п. 141.9 прим. 1 ст. 141 Податкового кодексу України.
Так, до таких операцій відносяться:
- виплати дивідендів власнику корпоративних прав (крім власника корпоративних прав, який є резидентом Дія Сіті – платником податку на особливих умовах) у сумі, визначеній за правилами, встановленими п.п. 135.2.1.1 п.п. 135.2.1 п. 135.2 ст. 135 ПКУ;
- виплати у грошовій формі та/або відмінній від грошової форми з повернення (виплати, передачі) внесків та/або інших сум власнику корпоративних прав (крім власника корпоративних прав, який є резидентом Дія Сіті – платником податку на особливих умовах) у зв’язку з виходом такого власника із складу учасників/акціонерів юридичної особи – емітента таких корпоративних прав, ліквідацією такої юридичної особи – емітента, зворотним викупом резидентом Дія Сіті – платником податку на особливих умовах власних акцій (часток, паїв) у сумі, визначеній за правилами, встановленими п.п. 135.2.1.2 п.п. 135.2.1 п. 135.2 ст. 135 ПКУ;
- виплати у грошовій формі та/або відмінній від грошової форми особі, яка не є резидентом Дія Сіті – платником податку на особливих умовах, у зв’язку з погашенням або зворотним викупом цінних паперів власної емісії (крім акцій, зазначених у п.п. 135.2.1.2 п.п. 135.2.1 п. 135.2 ст. 135 ПКУ) в сумі, визначеній за правилами, встановленими п.п. 135.2.1.21 п.п. 135.2.1 п. 135.2 ст. 135 ПКУ;
- виплати у грошовій формі та/або відмінній від грошової форми з повернення внесків або суми, що перевищує суму внесків, особі, яка не є резидентом Дія Сіті – платником податку на особливих умовах та яка надала майно у спільну діяльність, у сумі, визначеній за правилами, встановленими п.п. 135.2.1.3 п.п. 135.2.1 п. 135.2 ст. 135 ПКУ;
- виплати процентів (у тому числі включених до суми основного боргу (тіла кредиту)), комісій, інших винагород, відшкодувань, штрафів, пені, що пов’язані із залученням та/або використанням коштів на користь осіб, які не є резидентами Дія Сіті – платниками податку на особливих умовах, у сумі та за правилами, встановленими підпунктами 135.2.1.4, 135.2.1.5 п.п. 135.2.1 п. 135.2 ст. 135 ПКУ.
Положення п.п. 141.9 прим. 1.2.4 п.п. 141.9 прим. 1.2 п. 141.9 прим. 1 ст. 141 ПКУ не застосовуються до:
а) орендних (лізингових) платежів, крім процентів та комісій за договорами фінансового лізингу;
б) платежів у рахунок погашення заборгованості резидента Дія Сіті – платника податку на особливих умовах за отримане ним майно (роботи, послуги), включаючи суми, що визнаються відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності як фінансові витрати, крім процентів, комісій, інших винагород, відшкодувань, визначених абзацом першим п.п. 141.9 прим. 1.2.4 п.п. 141.9 прим. 1.2 п. 141.9 прим. 1 ст. 141 ПКУ;
в) платежів у рахунок повернення одержаної суми позики, кредиту та/або іншого запозичення;
- передачі майна (надання робіт, послуг) (передачі ризиків, пов’язаних з правом власності, або передачі результатів робіт, послуг) особі, яка не є резидентом Дія Сіті – платником податку на особливих умовах, без висування вимог щодо компенсації його (їх) вартості, у тому числі з безоплатної передачі майна (робіт, послуг) у сумі, визначеній за правилами, встановленими п.п. 135.2.1.6 п.п. 135.2.1 п. 135.2 ст. 135 ПКУ (п.п. 141.9 прим. 1.2.5 п.п. 141.9 прим. 1.2 п. 141.9 прим. 1 ст. 141 ПКУ);
- виплати (надання) особі, яка не є резидентом Дія Сіті – платником податку на особливих умовах, фінансової допомоги в сумі, визначеній за правилами, встановленими підпунктами 135.2.1.7, 135.2.1.8, 135.2.1.81 п.п. 135.2.1 п. 135.2 ст. 135 ПКУ;
- виплати (переказу), що здійснюється у грошовій формі та/або у відмінній від грошової формі на користь нерезидента (крім випадків здійснення таких операцій нерезидентом через його постійне представництво в Україні) згідно з п.п. 141.9 прим. 1.2.7 п.п. 141.9 прим. 1.2 п. 141.9 прим. 1 ст. 141 ПКУ у зв’язку з:
а) погашенням боргових зобов’язань (у тому числі процентів, комісій, інших винагород, відшкодувань, штрафів, пені) за кредитами (позиками), що не зараховані на рахунки в українських банках або не спрямовані на оплату майна, що знаходиться на території України або імпортоване на митну територію України;
б) погашенням зобов’язань за визнаними штрафами, пенею, неустойкою, відшкодуванням збитків, компенсацією неодержаного доходу (упущеної вигоди), нарахованих відповідно до вимог цивільного законодавства та цивільно-правових договорів;
в) вкладенням в об’єкти інвестицій (у тому числі придбанням майна), розташовані за межами території України;
г) придбанням робіт (послуг) у сумі, визначеній за правилами, встановленими п.п. 135.2.1.9 п.п. 135.2.1 п. 135.2 ст. 135 ПКУ;
- передачі майна (виконання робіт, надання послуг) особі, яка не є резидентом Дія Сіті – платником податку на особливих умовах, за договором, що передбачає виплату компенсації вартості такого майна (робіт, послуг) у сумі, визначеній за правилами, встановленими п.п. 135.2.1.10 п.п. 135.2.1 п. 135.2 ст. 135 ПКУ;
- виплати коштів та/або передачі майна (виконання робіт, надання послуг) резидентом Дія Сіті – платником податку на особливих умовах, який провадить діяльність за рахунок та за дорученням нерезидента, на користь такого нерезидента (уповноваженої ним особи) в межах відповідного договору комісії, доручення, агентського договору чи аналогічних договорів у сумі, визначеній за правилами, встановленими п.п. 135.2.1.11 п.п. 135.2.1 п. 135.2 ст. 135 ПКУ;
- виплати роялті особі, яка не є резидентом Дія Сіті – платником податку на особливих умовах, у сумі, визначеній за правилами, встановленими підпунктами 135.2.1.12, 135.2.1.13 п.п. 135.2.1 п. 135.2 ст. 135 ПКУ;
- виплати у грошовій формі та/або відмінній від грошової форми у зв’язку із здійсненням внеску до статутного капіталу або у спільну діяльність, в довірче управління, якщо отримувачем таких коштів та/або майна є особа, яка не є резидентом Дія Сіті – платником податку на особливих умовах, у сумі, визначеній за правилами, встановленими п.п. 135.2.1.14 п.п. 135.2.1 п. 135.2 ст. 135 ПКУ;
- виплати у грошовій формі та/або відмінній від грошової форми у зв’язку з придбанням майна (робіт, послуг) у платників єдиного податку в сумі, визначеній за правилами, встановленими п.п. 135.2.1.15 п.п. 135.2.1 п. 135.2 ст. 135 ПКУ;
- переказу коштів з рахунків резидента Дія Сіті – платника податку на особливих умовах в українських банках на рахунки такого платника, відкриті за кордоном, у сумі, визначеній за правилами, встановленими п.п. 135.2.1.16 п.п. 135.2.1 п. 135.2 ст. 135 ПКУ;
- переказу (сплати) коштів та/або передачі майна особі, яка не є резидентом Дія Сіті – платником податку на особливих умовах, у зв’язку з погашенням зобов’язань за визнаними штрафами, пенею, неустойкою, відшкодуванням збитків, компенсацією неодержаного доходу (упущеної вигоди), нарахованих відповідно до вимог цивільного законодавства та цивільно-правових договорів, у сумі, визначеній за правилами, встановленими п.п. 135.2.1.17 п.п. 135.2.1 п. 135.2 ст. 135 ПКУ. Положення цього підпункту не застосовуються до операцій, що підлягають оподаткуванню відповідно до п.п. 141.9 прим. 1.2.7 п.п. 141.9 прим. 1.2 п. 141.9 прим. 1 ст. 141 ПКУ (п.п. 141.9 прим. 1.2.14 п.п. 141.9 прим. 1.2 п. 141.9 прим. 1 ст. 141 ПКУ);
- господарські операції, що визнаються контрольованими відповідно до ст. 39 ПКУ, якщо їх умови не відповідають принципу «витягнутої руки», у сумі, визначеній за правилами, встановленими п.п. 141.9 прим. 1.3 п. 141.9 прим. 1 ст. 141 ПКУ.
Не є об’єктом оподаткування для резидентів Дія Сіті – платників податку на особливих умовах операції з перерахування коштів, безоплатної передачі товарів, виконаних робіт, наданих послуг, які добровільно перераховані (передані) Збройним Силам України, Національній гвардії України, Службі безпеки України, Службі зовнішньої розвідки України, Державній прикордонній службі України, Міністерству внутрішніх справ України, Управлінню державної охорони України, Державній службі спеціального зв’язку та захисту інформації України, іншим утвореним відповідно до законів України військовим формуванням, їх з’єднанням, військовим частинам, підрозділам, установам або організаціям, що утримуються за рахунок коштів державного бюджету, для потреб забезпечення оборони держави та наданої гуманітарної допомоги з дотриманням вимог законодавства України про гуманітарну допомогу у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, а також на користь центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, сил цивільного захисту та/або закладам охорони здоров’я державної, комунальної власності, та/або структурним підрозділам з питань охорони здоров’я обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, коштів, перерахованих на відкриті Національним банком України рахунки державних органів, призначені для фінансового забезпечення заходів з відсічі збройної агресії проти України та ліквідації її наслідків, національної безпеки і оборони, відновлення, підтримки і розвитку України, надання гуманітарної допомоги, а також для залучення коштів на підтримку Збройних Сил України.

 


Джерела інформації, що використовуються для встановлення відповідності умов контрольованої операції принципу «витягнутої руки»


Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує.
Джерела інформації, що використовуються для встановлення відповідності умов контрольованої операції принципу «витягнутої руки», визначені п.п. 39.5.3 п. 39.5 ст. 39 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).
Платник податків та контролюючий орган використовують джерела інформації, які містять відомості, що дають можливість зіставити комерційні та фінансові умови операцій згідно з п.п. 39.2.2 п. 39.2 ст. 39 ПКУ, зокрема:
а) інформацію про зіставні неконтрольовані операції платника податків, а також інформацію про зіставні неконтрольовані операції його контрагента – сторони контрольованої операції з непов’язаними особами;
б) будь-які інформаційні джерела, що містять відкриту інформацію та надають інформацію про зіставні операції та осіб;
в) інші джерела інформації, з яких інформація отримана платником податків з дотриманням вимог законодавства, та які надають інформацію про зіставні операції та осіб, за умови, що платник податків надасть таку інформацію контролюючому органу;
г) інформацію, отриману контролюючим органом у рамках укладених Україною міжнародних угод.
Якщо платник податків з метою встановлення відповідності умов контрольованої операції принципу «витягнутої руки» за методами, визначеними п. 39.3 ст. 39 ПКУ, використав джерела інформації, передбачені п.п. 39.5.3.1 п.п. 39.5.3 п. 39.5 ст. 39 ПКУ, контролюючий орган використовує ті самі джерела інформації, якщо не доведено, що інші джерела інформації дають можливість отримати вищий рівень зіставності комерційних та фінансових умов операцій.
Для зіставлення з метою оподаткування умов контрольованих операцій з умовами неконтрольованих операцій податковий орган не має права використовувати інформацію, яка не є загальнодоступною (зокрема інформацію, доступ до якої наявний тільки у органів державної влади). Ці вимоги не стосуються податкової інформації, отриманої контролюючим органом під час проведення перевірки з питань дотримання платником податків принципу «витягнутої руки» відповідно до п.п 39.5.2.13 п.п 39.5.2 п. 39.5 ст. 39 ПКУ.

 


На вебпорталі ДПС розміщено довідник умовних кодів причин коригування 501, 502, 503, які використовуються при складанні РК до ПН з експорту окремих видів товарів

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що Довідник умовних кодів причин коригування, який містить інформацію, зокрема про умовні коди причин коригування 501, 502 та 503 розміщено на вебпорталі ДПС за посиланням https://tax.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/dovidniki-/357729.html.


Як завантажити власний кваліфікований сертифікат відкритого ключа?

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу на таке.
Клієнти (користувачі) мають можливість завантажити кваліфіковані сертифікати відкритих ключів на персональний комп’ютер за допомогою програмного забезпечення «ІІТ Користувач ЦСК-1» (далі – Програма).
Для початку використання Програми клієнтам (користувачам) необхідно встановити актуальну версію безкоштовної Програми, яку можливо завантажити на вебсайті Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Державної податкової служби України (далі – Надавач) (https://ca.tax.gov.ua) за посиланням: Головна/«Отримання електронних довірчих послуг»/«Програмне забезпечення»/«Засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки – «ІІТ Користувач ЦСК-1»/«Інсталяційний пакет «ІІТ Користувач ЦСК-1.3.1» (https://ca.tax.gov.ua/korustyvach_csk).
Детальну інформацію щодо роботи Програми та покрокову інструкцію стосовно можливості завантаження власних кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів, наведено у п.п. 5.2 п. 5 Настанови користувача «ІІТ Користувач ЦСК-1.3.1» на вебсайті Надавача за посиланням: Головна/«Отримання електронних довірчих послуг»/«Програмне забезпечення»/«Засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки – «ІІТ Користувач ЦСК-1»/«Настанова користувача     «ІІТ Користувач ЦСК-1.3.1».


Порядок отримання витягу з Єдиного реєстру ліцензіатів з виробництва та обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюнової сировини та рідин, що використовуються в електронних сигаретах

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу, що суб’єкт господарювання має право звернутися до органу ліцензування із заявою про надання витягу з Єдиного реєстру ліцензіатів з виробництва та обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюнової сировини та рідин, що використовуються в електронних сигаретах, у паперовій або електронній формі у порядку, визначеному ст. 42 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).
До набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання ведення єдиних реєстрів ліцензіатів з виробництва та обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюнової сировини та рідин, що використовуються в електронних сигаретах, ліцензіатів та місць обігу пального» та із урахуванням п. 3 розд. ХІІІ «Перехідні положення» Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, біоетанолу, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюнової сировини, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального», до затвердження форм заяв, зокрема, щодо отримання витягу з Єдиного реєстру ліцензіатів, такі заяви подаються в довільній формі.
Витяг надається ліцензіату в електронній формі у порядку, визначеному ст. 42 ПКУ, протягом одного робочого дня з дня отримання відповідної заяви, та має містити відомості, внесені до такого реєстру на дату отримання заяви про надання витягу.
Форма витягу з Єдиного реєстру ліцензіатів затверджується Кабінетом Міністрів України.

Руслан Кравченко: ДПС конкретизує перелік підстав
 для віднесення платника до ризикових


Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує.
Державна податкова служба оновила довідник кодів ризиковості платників податків. Їх використовують комісії ДПС при розгляді питань про відповідність платника критеріям ризиковості.
Про це розповів Голова Державної податкової служби Руслан Кравченко на своїй сторінці у Facebook.
«Це черговий крок на шляху до прозорості і чіткості у комунікації з бізнесом. Ми вже передали до Мінфіну свої пропозиції щодо змін до Порядку зупинення реєстрації податкових накладних. Тепер – удосконалюємо роботу комісій, щоб платники податків чітко розуміли, чому вони потрапили до переліку ризикових», — сказав Руслан Кравченко.
Основні зміни такі:
- уточнюються коди податкової інформації, які не застосовуються до виробників або надавачів послуг, або ж навпаки використовуються лише для цих категорій платників;
- змінюється період аналізу операцій з ризиковими контрагентами – тепер враховуватимуться лише операції, здійснені не раніше, ніж прийнято рішення про ризиковість контрагента.
Запроваджується кілька нових кодів. Вони стосуватимуться:
- сумнівних операцій із закупівлі великих обсягів послуг чи робіт без реальних умов для їх виконання;
- залучення до операцій неплатників ПДВ без необхідних ресурсів для виконання зазначених робіт;
- експорту товарів невідомого походження в режимі РЕЗ;
- відсутності платника за податковою адресою, що унеможливлює проведення документальної перевірки.
Інформація розміщена на вебпорталі ДПС України за посиланням


https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/876585.html


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/279595.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua