
13 мар, 22:25
26,8 млн чеків в середньому на день у лютому – фіскалізація розрахунків продовжує динаміку зростання
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє.
У лютому 2025 року середньоденна сума виторгів, здійснених із застосуванням реєстраторів розрахункових операцій, склала 14 млрд гривень. Цей показник майже сягнув рівня найбільшого за обсягами продажів місяця – грудня 2024 року.
Загалом, порівняно з лютим минулого року, ця сума зросла на 23%, і на 10 % вища за показник січня 2025 року.
Така динаміка є результатом контролю податківців за повнотою проведення суб’єктами господарювання розрахунків через РРО/ПРРО.
Зростає щомісяця і середньоденна кількість чеків – у лютому 2025 року зафіксовано 26,8 млн шт на день.
Для порівняння: у лютому 2024 року було 24,7 млн шт чеків, у січні 2025 року – 25,2 млн штук.
Дякуємо сумлінним платникам податків!
Інформація розміщена на вебпорталі ДПС України за посиланням
https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/877004.html
Голова ДПС Руслан Кравченко ініціює проведення широкої зустрічі з польським бізнесом
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що ДПС України на вебпорталі за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/877411.html повідомила.
Голова Державної податкової служби України Руслан Кравченко ініціює проведення широкої зустрічі з польськими підприємцями для залучення додаткових інвестицій до України. З такою пропозицією він виступив під час зустрічі із Тимчасовим повіреним у справах Республіки Польща в Україні Пйотром Лукасєвічем.
Сторони обговорили пріоритетні податкові питання Польщі під час головування в Раді Європейського Союзу, зокрема щодо співпраці в боротьбі з ухиленням від сплати податків та діджиталізацію податкового адміністрування.
Ще одне важливе питання – економічна співпраця та підтримка українських і польських підприємців. Руслан Кравченко зазначив, що в Україні сьогодні зареєстровані понад 1,3 тис. підприємств із різною часткою польського капіталу. Торік вони сплатили до зведеного бюджету майже 6,5 млрд грн.
«І сьогодні є значний потенціал для розвитку польського бізнесу в Україні. Водночас почув від наших польських друзів, що часто перепоною для входження на ринок України нового бізнесу є не лише складна ситуація через російську агресію, а і питання, пов'язані з податковою системою. Впевнений, що маємо позбавлятися всіх штучних перепон. ДПС максимально відкрита до діалогу як з українським бізнесом, так і з іноземним. Запропонував найближчим часом провести широку зустріч із польськими підприємцями. Не лише тими, хто вже працює в Україні, а і тими, хто розглядає можливість виходу на український ринок», – сказав Голова ДПС.
За його словами, постійний діалог з бізнесом сприяє притоку інвестицій, створенню робочих місць, вдосконаленню технологічних процесів. Такі ж зустрічі ДПС планує провести і з бельгійським бізнесом.
«Порушив також питання підписання Меморандуму про співпрацю між податковими органами України та Польщі, насамперед в частині євроінтеграції та обміну податковою інформацією. Посилений обмін допоможе обом країнам ефективно протидіяти ухиленню від сплати податків і створювати рівні умови для всіх учасників ринку», – додав Руслан Кравченко.
Голова ДПС подякував польським партнерам за конструктивний діалог та допомогу у боротьбі з російською агресією.
СМКОР без зайвих питань: ефективні рішення \
для представників виробничої галузі Дніпропетровщини
У лютому поточного року розпочав роботу консультаційний центр з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Його основна задача – це надання консультацій щодо роботи системи моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріями оцінки ступеня ризиків (СМКОР).
Відбулася чергова онлайн зустріч з представниками підприємств, що спеціалізуються на виробництві парфумних i косметичних засобiв, а також на вирощуванні зернових, бобових та олiйних культур. Серед них були підприємці, у яких вперше зупинили реєстрацію податкових накладних у Єдиному реєстрі. Тому податківці нагадали про алгоритм роботи Системи моніторингу критеріїв оцінки ризиків (СМКОР), ознаки безумовної реєстрації, показники позитивної податкової історії та критерії ризиковості платника податку на додану вартість (ПДВ).
В ході обговорення надано рекомендації щодо формування пакету документів та порядок його подання для підтвердження реальності господарської діяльності. Приділено увагу основним вимогам до подання та заповнення Таблиці даних платника ПДВ (Таблиця даних) (форма J1312303).
Крім того, фахівці податкової звернули увагу підприємців, що консультації з питань роботи СМКОР, алгоритмів подання повідомлень до податкових накладних/розрахунків коригування (реєстрації яких призупинено), Таблиць даних, виключення з переліку ризикових платників можна отримати за телефонами (056) 3743109, (098) 2278766, (066) 9821913 та за адресами розташування центрів обслуговування платників податкової Дніпропетровської області.
За результатом проведеного заходу представники платників податків отримали відповіді на питання, які виникали під час зустрічі.
Відкриті обговорення – ефективні рішення для бізнесу!
Консультаційний центр з питань зупинення реєстрації податкових накладних: ФОПам Дніпропетровщині надані консультації з питань подання та заповнення Таблиці даних і відповідних документів
Фахівцями Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) проведена чергова онлайн зустріч на базі консультаційного центру з питань зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН (Центр), який працює для сприяння відкритому обговоренню болючих для бізнесу питань.
Цього разу до бесіди долучилися фізичні особи – підприємці, які займаються технічним обслуговуванням і ремонтом автотранспортних засобiв, вантажним автомобільним транспортом та механічним обробленням металевих виробів.
Податківці детально розглянули причини зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування (ПН/РК) в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН), роз’яснили правила роботи Системи моніторингу критеріїв оцінки ризиків (СМКОР) та надали практичні рекомендації платникам для уникнення зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН.
Особливий акцент – на основних вимогах законодавства щодо правильності заповнення Таблиці даних платника податку на додану вартість (Таблиця даних) (форма J1312303), а також на необхідності подання разом із Таблицею даних пояснення з посиланням на податкову та іншу звітність платника. Наголошено, що важливим моментом під час прийняття рішень регіональною комісією є наявність у платника Заяви про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, або через які проводиться діяльність, за формою № 20-ОПП, де відображено офіс, склад, виробниче приміщення, техніку та інше, що забезпечує основну діяльність платника.
Зосередили увагу на тому, що для отримання консультації з питань роботи СМКОР, алгоритмів подання повідомлень до ПН/РК, реєстрації яких призупинено, Таблиць даних, виключення з переліку ризикових платників тощо суб’єкти господарювання можуть звертатись до Центру ГУ ДПС за телефонами (056) 3743109, (098) 2278766, (066) 9821913 та за адресами розташування центрів обслуговування платників податкової служби області.
Центр став своєрідним майданчиком для відкритого діалогу між бізнесом і податковими органами. Адже чесний бізнес – прозорі правила!
Податківці Дніпропетровщини на зустрічі з представниками бізнесу торговельної сфери м. Дніпро відповіли на питання щодо застосування РРО/програмних РРО
Фахівці управління податкового аудиту Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС), зустрілися із суб’єктами господарювання двох торговельних центрів у м. Дніпро.
Обговорювали нагальну тему, як для бізнесу, так і податкової служби. Спілкувались про застосування реєстраторів розрахункових операцій (РРО) та програмних РРО (ПРРО) під час здійснення розрахункових операцій у готівковій та/або безготівковій формі.
Формат комунікацій – діалог. Платників цікавили питання щодо можливості обрання у своїй діяльності для розрахунків з клієнтами касових апаратів, а саме: класичного РРО або ПРРО, їх переваги, особливості застосування, відмінності. Учасники зустрічей також отримали фахові відповіді на запитання, які стосувалися: умов проведення розрахункових операцій, що не потребують використання зареєстрованих РРО або ПРРО; переліку документів, що повинні зберігатись на господарській одиниці, а також документу, який необхідно видати споживачу у разі повернення товару.
Податківці наголосили, що видача продавцем та отримання споживачем товарів і послуг фіскальних чеків – це один з маркерів ознак ведення чесного бізнесу та легального продажу товарів, а також захисту прав покупців. Видача фіскального чеку при кожному розрахунку має стати звичайною нормою для нашого бізнесу.
Суб’єктам господарювання нагадали про інформаційні ресурси та джерела податкової служби Дніпропетровщини, які надають можливість платникам отримати актуальну та оперативну інформацію, а також роз’яснення норм законодавства. Наразі налаштування дорожніх карт по веденню бізнесу у рамках правового поля – один із ключових напрямків роботи профільних підрозділів ГУ ДПС.
Податкова служба регіону завжди відкрита до комунікацій з платниками для спільного вирішення проблемних питань бізнесу.
Про декларування доходів, спрощену систему оподаткування, електронні сервіси та інформаційні джерела - під час зустрічі з платниками
Фахівці Дніпровської державної податкової інспекції (ДПІ) Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) провели зустріч з представниками бізнесу, які здійснюють свою діяльність у торговому центрі «Арніка» у місті Дніпро.
Під час заходу податківці розповіли про кампанію декларування – 2025. Зупинились, зокрема, на підставах для подання податкової декларації про майновий стан і доходи (Декларація), граничних термінах сплати податкових зобов’язань, визначених у Декларації за 2024 рік, праві на податкову знижку за наслідками звітного податкового року тощо.
Обговорили особливості перебування фізичних осіб – підприємців на спрощеній системі оподаткування та розглянули актуальні питання, які виникають у ході ведення господарської діяльності.
Окремо повідомили про переваги електронних сервісів ДПС України.
«Для більш зручного та ефективного ведення бізнесу слід користуватися електронними сервісами ДПС України. За їх допомогою платники податків можуть надсилати податкову звітність, заяви, запити, а також мають можливість контролювати в режимі реального часу свої податкові зобов’язання та вчасно сплачувати їх», - наголосив начальник Дніпровської ДПІ ГУ ДПС Анатолій Городніков.
Податківці акцентували увагу, що для інформаційної підтримки платників у податковій службі Дніпропетровщини працюють номери телефонів «гарячих ліній», за якими платники можуть отримати консультації.
Зазначили, що актуальна та оперативна інформація щодо новацій податкового законодавства, розміщена на інформаційних ресурсах ГУ ДПС. Це субсайт «Головне управління ДПС у Дніпропетровській області» вебпорталу ДПС України, сторінки «ДПС у Дніпропетровській області» у соціальній мережі Facebook та «Головне управління ДПС у Дніпропетровській області» на YouTube-каналі.
Відкритий діалог податківців з бізнесом триває!
Понад 3,3 млрд грн ПДВ – внесок платників Дніпропетровщини
до загального фонду держбюджету
Протягом січня – лютого поточного року загальний фонд держбюджету отримав від платників Дніпропетровщини майже 3 372,7 млн грн податку на додану вартість (ПДВ). Надходження виросли порівняно з січнем – лютим 2024 року на понад 787,6 млн грн, або на 30,5 відсотків.
Звертаємо увагу, що платником ПДВ в обов’язковому порядку має бути зареєстрована особа – управитель майна для ведення окремого податкового обліку ПДВ щодо господарських операцій, пов’язаних з використанням майна, що отримане в управління за договорами управління майном (крім договорів щодо операцій, визначених у другому реченні абзацу другого п.п. 5 п. 180.1 ст. 180 Податкового кодексу України (далі – ПКУ)), у разі якщо загальна сума від здійснення операцій (пов’язаних з використанням майна) з постачання товарів/послуг, що підлягають оподаткуванню згідно з розд. V ПКУ, у тому числі операцій з постачання товарів/послуг з використанням локальної або глобальної комп’ютерної мережі (зокрема, але не виключно шляхом встановлення спеціального застосунку або додатку на смартфонах, планшетах чи інших цифрових пристроях), нарахована (сплачена) такій особі протягом останніх 12 календарних місяців, сукупно перевищує 1000000 гривень (без урахування ПДВ).
Єдиний податок: від юридичних осіб до місцевих бюджетів Дніпропетровщини надійшло понад 179,7 млн гривень
Протягом двох місяців 2025 року до місцевих бюджетів Дніпропетровської області юридичні особи – платники єдиного податку спрямували понад 179,7 млн гривень. Це у порівнянні з січнем – лютим минулого року на понад 17,6 млн грн, або майже на 11 відс., більше.
Звертаємо увагу, що для надіслання заяви про застосування спрощеної системи оподаткування (далі – Заява) для реєстрації платником єдиного податку третьої групи юридичною особою в режимі «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету обирається рік та місяць, в якому створюється Заява, та з переліку електронних форм обирається Заява за формою J0102003. При цьому за замовчуванням встановлюється орган ДПС за місцем основної реєстрації.
У запропонованій формі Заяви необхідно заповнити відповідні поля електронного документу, підписати та надіслати, при цьому реєстраційні дані платника податків заповнюються автоматично.
У разі переходу юридичної особи на спрощену систему оподаткування (третя група платників єдиного податку) додатково до Заяви подається розрахунок доходу за попередній календарний рік, що передує року переходу на спрощену систему оподаткування (далі – Розрахунок). Для цього платник у вкладці «Додатки» обирає опцію «Додати» Розрахунок за формою J0102103 та заповнює обов’язкові поля.
У разі наявності другої квитанції про прийняття електронного документа датою та часом прийняття (реєстрації) електронного документа контролюючим органом вважаються дата та час, зафіксовані у першій квитанції.
Разом з тим повідомляємо, що вкладка «Вхідні» режиму «Вхідні/вихідні документи» надає доступ до квитанції № 2 щодо приймання та обробки Заяви, надісланої користувачу Електронного кабінету.
За видобування газового конденсату місцеві бюджети Дніпропетровщини отримали від платників рентної плати 75,1 тис. гривень
Протягом січня – лютого 2025 року платники рентної плати поповнили місцеві бюджети Дніпропетровщини за видобування газового конденсату на 75,1 тис. гривень.
Повідомляємо, що для суб’єкта господарювання, у якого закінчився термін дії спеціального дозволу на користування надрами або дозволу на спеціальне використання води, та припинено діяльність з видобування корисних копалин, в тому числі підземних вод, останнім податковим (звітним) періодом за який подається податкова декларація з рентної плати (в частині рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин) є звітний період, у якому закінчився термін дії відповідного дозволу.
Щодо відображення в Податкової декларації з податку на прибуток підприємств за звітний (податковий) 2024 рік авансового внеску за кожне місце роздрібної торгівлі пальним
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує.
Пунктом 137.12 статті 137 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) визначено, що платники податку, які здійснюють роздрібну торгівлю пальним, зобов’язані сплачувати авансові внески з податку на прибуток підприємств за кожне місце роздрібної торгівлі пальним, інформація щодо якого внесена до Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального станом на перше число поточного місяця. Авансові внески та податок на прибуток підприємств, що підлягає сплаті до бюджету платниками податку, які здійснюють роздрібну торгівлю пальним, визначаються у порядку, передбаченому пунктом 141.14 статті 141 Кодексу.
Особливості оподаткування діяльності з роздрібної торгівлі пальним встановлено в пункті 141.14 статті 141 Кодексу.
Зокрема, платники податку, які здійснюють роздрібну торгівлю пальним, сплачують щомісяця не пізніше двадцятого числа поточного місяця авансовий внесок з податку на прибуток підприємств за кожне місце роздрібної торгівлі пальним, інформація щодо якого внесена до Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального станом на перше число поточного місяця:
для місця роздрібної торгівлі пальним, на якому здійснюється реалізація виключно скрапленого газу, – у розмірі 30 тисяч гривень за кожне місце;
для місця роздрібної торгівлі пальним, на якому здійснюється реалізація кількох видів пального і при цьому частка реалізації скрапленого газу в літрах, приведених до температури 15° C у загальному обсязі реалізованого протягом попереднього місяця пального, становить 50 і більше відсотків, – у розмірі 45 тисяч гривень за кожне місце.
у розмірі 60 тисяч гривень за кожне інше місце, крім випадків, зазначених вище.
Згідно з положеннями підпункту 141.14.3 пункту 141.14 статті 141 Кодексу сплачена протягом звітного (податкового) періоду сума авансових внесків з податку на прибуток підприємств зменшує податкові зобов’язання з податку на прибуток підприємств, розраховані за результатами такого звітного (податкового) періоду за базовою (основною) ставкою, визначеною статтею 136 Кодексу, у сумі, що не перевищує суму нарахованого податкового зобов’язання за такий податковий (звітний) період.
Грошове зобов’язання у вигляді авансового внеску з податку на прибуток підприємств вважається узгодженим у момент виникнення такого зобов’язання, який визначається за календарною датою, встановленою підпунктом 141.14.1 пункту 141.14 статті 141 Кодексу для граничного строку сплати авансового внеску з податку на прибуток підприємств до відповідного бюджету (підпункт 141.14.4 пункту 141.14 статті 141 Кодексу).
Враховуючи зазначене, за результатами діяльності за 2024 рік платники податку на прибуток підприємств складають Податкову декларацію з податку на прибуток підприємств, форму якої затверджено наказом Міністерством фінансів України від 20.10.2015 № 897 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 20.02.2023 № 101) (далі – Декларація), із використанням чинної форми Декларації. Платники податку, які здійснюють роздрібну торгівлю пальним, мають право відповідно до підпункту 141.14.3 пункту 141.14 статті 141 Кодексу зменшити податкові зобов’язання з податку на прибуток підприємств за звітний (податковий) 2024 рік, з урахуванням сплачених у грудні 2024 року авансових внесків за місця роздрібної торгівлі пальним.
У зв’язку з цим рекомендуємо платникам, які здійснюють роздрібну торгівлю пальним, відобразити в рядку 16.5 додатка ЗП до рядка 16 ЗП Декларації суму сплаченого за грудень 2024 року авансового внеску з податку на прибуток підприємств, розрахованого за базовою (основною) ставкою, визначеною в статті 136 Кодексу, у сумі, що не перевищує суму нарахованого податкового зобов’язання за звітний (податковий) 2024 рік, і врахувати таке зменшення в рядку 16 ЗП Декларації.
Крім цього, до Декларації платники податку можуть подати доповнення, із наданням відповідних пояснень щодо розрахунку авансового внеску за кожне місце роздрібної торгівлі пальним та врахування сплачених авансових внесків у зменшення суми податку.
Після державної реєстрації в Міністерстві юстиції України та набрання чинності наказом платники податку матимуть змогу подати уточнюючу Декларацію за оновленою формою, за звітний (податковий) період – 2024 рік, із відображенням нарахувань авансових внесків у рядку 26 ЩАВ Декларації та із відповідним, згідно з підпунктом 141.14.2 пункту 141.14 статті 141 Кодексу, заповненням розрахунку авансового внеску за кожне місце роздрібної торгівлі пальним у додатку ЩАВ до такої Декларації (рядок 26 ЩАВ).
Чи може платник самостійно здійснити коригування фінансового результату до оподаткування на суму наданої неправомірної вигоди?
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє.
Платник податку на прибуток підприємств може самостійно здійснити коригування фінансового результату до оподаткування на суму наданої неправомірної вигоди. Таке самостійне коригування здійснюється у декларації за звітний період, у якому понесено витрати на суму надання неправомірної вигоди, шляхом визначення коригувальної різниці відповідно до вимог п. 140.6 ст.140 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) у цьому звітному періоді. Також, платник у наступних звітних періодах може збільшити фінансовий результат до оподаткування на суму таких витрат та сплатити суму недоплати та штраф у порядку, встановленому ст. 50 Кодексу.
Звертаємо увагу, що на період дії воєнного стану на території України штрафи, передбачені п. 50.1 ст. 50 Кодексу, та пеня не застосовуються у разі самостійного виправлення платником податків з дотриманням порядку, вимог та обмежень, визначених ст. 50 Кодексу, помилок, що призвели до заниження податкового зобов'язання (пункт 69.38 підр. 10 розд. ХХ Кодексу).
Більше щодо новацій, передбачених Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо врахування положень Рекомендацій Ради Організації економічного співробітництва та розвитку стосовно податкових заходів для подальшої боротьби з підкупом іноземних посадових осіб у міжнародних ділових операціях», спрямованих на запобігання наданню неправомірної вигоди та врахуванню таких витрат при оподаткуванні – в Інформаційному листі ДПС України № 2/2025, який розміщено на вебпорталі ДПС України за посиланням https://tax.gov.ua/zakonodavstvo/podatki-ta-zbori/informatsiyni-listi/873616.html.
Зміни до спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності»
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу, що оновлено спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності» до версії 1.33.3.0 станом на 25.02.2025 (Даний комплект програмного забезпечення включає в себе зміни та доповнення з 30.12.2024 року по 25.02.2025 року включно та встановлюється тільки на релізи Системи версії 1.33.*, при цьому всі персональні довідники та налаштування користувача залишаються незмінними.)
Перелік змін та доповнень (версія 1.33.3.0) (станом на 25.02.2025):
Додано нові версії документів:
У зв’язку з введенням в дію наказу Міністерства фінансів України від 24 січня 2025 року № 39 зі змінами, які внесені наказом Міністерства фінансів України від 30 січня 2025 року № 53:
F1319104 - Запит щодо отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору (в електронному вигляді);
F1419104 - Відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору (відповідь на запит в електронному вигляді).
F/J 1490506 - Повідомлення щодо допущених помилок у відомостях про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору за формою 4ДФ.
J1602105 - Запит на отримання інформації з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про джерела та суми доходів, нарахованих фізичній особі, та/або суми доходів, отриманих самозайнятими особами, а також суму річного доходу, задекларованого фізичною особою в податковій декларації про майновий стан і доходи;
J1602703 - Запит на отримання інформації з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми доходів, нарахованих фізичній особі податковим агентом, та/або суми доходів, отриманих самозайнятими особами, а також суму річного доходу, задекларованого фізичною особою в податковій декларації про майновий стан і доходи;
J1603504 - Запит на отримання інформації з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про джерела та суми доходів, отриманих фізичними особами від податкових агентів, та/або суми доходів, отриманих самозайнятими особами, а також суму річного доходу, задекларованого фізичною особою в податковій декларації про майновий стан і доходи;
J1603803 - Запит на отримання інформації з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про податкового агента та суму доходу, нарахованого та виплаченого фізичній особі податковим агентом, суму нарахованих та сплачених (перерахованих) податків з доходів фізичних осіб та/або суму доходу, отриманого самозайнятою особою, а також суму річного доходу, задекларованого фізичною особою в податковій декларації про майновий стан і доходи;
J1702105 - Відповідь на запит. Відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про джерела та суми доходів, нарахованих фізичній особі податковим агентом, та/або суму доходів, отриманих самозайнятою особою, розмір утриманого податку з доходів фізичних осіб, а також загальну суму річного доходу, задекларованого фізичною особою в податковій декларації про майновий стан і доходи;
J1702703 - Відповідь на запит. Відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми доходів, нарахованих фізичній особі податковим агентом, та/або суми доходів, отриманих самозайнятими особами, а також суму річного доходу, задекларованого фізичною особою в податковій декларації про майновий стан і доходи;
J1703504 - Відповідь на запит. Відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про податкового агента та суму доходу, нарахованого та виплаченого фізичній особі податковим агентом, суму нарахованих та сплачених (перерахованих) податків з доходів фізичних осіб та/або суму доходу, отриманого самозайнятою особою, а також суму річного доходу, задекларованого фізичною особою в податковій декларації про майновий стан і доходи;
J1703803 - Відповідь на запит. Відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми доходів, нарахованих фізичній особі податковим агентом, та/або суми доходів, отриманих самозайнятими особами, а також суму річного доходу, задекларованого фізичною особою в податковій декларації про майновий стан і доходи.
Розширення електронних сервісів:
F/J 1340102 - Звернення на отримання індивідуальної податкової консультації через Електронний кабінет.
У відповідності до форм, які опубліковано на сайті Державної служби статистики України:
S0400123 - № 1-підприємництво (річна) Структурне обстеження підприємства;
S0401006 - № 2-підприємництво (річна) Структурне обстеження підприємства;
S0403516 - № 1П-НПП (річна) Звіт про виробництво та реалізацію промислової продукції;
S0702103 - № 1-ЗЕЗ (буд) (річна) Розширений звіт про експорт – імпорт послуг з будівництва;
S1001506 - № 2-ОЗ ІНВ (річна) Звіт про наявність і рух необоротних активів, амортизацію та капітальні інвестиції;
S1100115 - № 1-екологічні витрати (річна) Звіт про витрати на охорону навколишнього природного середовища;
S1100917 - № 2-ТП (повітря)(річна) Звіт про викиди забруднюючих речовин і парникових газів в атмосферне повітря від стаціонарних джерел викидів;
S1101017 - № 3-лг (річна) Звіт про відтворення та захист лісів;
S1101214 - № 1-відходи (річна) Звіт про відходи;
S1500118 - № 3-наука. Звіт про здійснення наукових досліджень і розробок;
S1600317 - № 2-тр (річна) Звіт про роботу автотранспорту;
S1901115 - № 11-мтп (річна) Звіт про постачання та використання енергії;
S1904417 - № 4-мтп (річна) Звіт про використання та запаси палива;
S2500703 - № 2-інновація (один раз на два роки) Обстеження інноваційної діяльності підприємства за період 2022-2024 років;
S2600319 - № 1-КЗР (річна) Звіт про діяльність колективного засобу розміщування;
S2702118 - № 50-сг (річна) Звіт про основні економічні показники роботи сільськогосподарських підприємств;
S2702216 - № 2-ферм (річна) Звіт про витрати на виробництво продукції (робіт, послуг) сільського господарства.
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/279656.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua