Клієнти банку «Аваль» отримали можливість погашати кредити через інформаційні кіоски

15 дек, 11:07

Банк «Аваль» із 1ня п.р. запровадив у мережі центрів самообслуговування нову послугу для приватних клієнтів — «Погашення кредитів через інформаційний кіоск». Про це повідомляє прес-служба банку з посиланням на департамент роздрібного бізнесу АППБ «Аваль».

Як повідомили у департаменті, нова послуга дозволяє клієнтам банку — власникам платіжних карток, які отримали кредит, здійснювати у режимі онлайн операції з погашення основної суми заборгованості та відсотків за використання кредитних коштів.
За допомогою цієї послуги можна погасити кредити за всіма програмами споживчого кредитування банку «Аваль» у будь-якій валюті — гривнях, доларах США та євро. Платежі здійснюються за умови, що картковий рахунок відкрито у тій самій валюті, в якій надано позику.
Для здійснення платежу клієнту необхідно обрати у меню інформаційного кіоску відповідний пункт — «Погашення кредиту» та ввести пін-код, після чого на екрані з’явиться інформація про всі надані позичальнику кредити та сума планових платежів. На свій розсуд клієнт може обрати суму, що буде сплачена в рахунок погашення кредиту, а також отримати виписку за здійсненими ним виплатами — і поточними, і за попередній період часу.
На сьогодні скористатися цією послугою можна через три інформаційні кіоски банку «Аваль», встановлені у центрах самообслуговування у м. Києві за адресами: вул. Кутузова, 4а; бул. Лесі Українки, 26 та вул. Пирогова, 7а. До кінцяня п.р. банк планує значно розширити мережу центрів самообслуговування, збільшивши їхнє число до майже 50 у всіх обласних центрах України.
Як повідомлялося раніше, банк «Аваль» на початку 2005 року приступив до реалізації проекту з упровадження центрів самообслуговування із метою створення альтернативних, дешевших, порівняно з традиційними, каналів продажу і реалізацію через такі центри стандартних продуктів для населення.
У центрах самообслуговування банку «Аваль» встановлюються банкомати з функціями видачі готівки і миттєвого поповнення карткових рахунків, оплати мобільного зв’язку та купівлі ваучерів мобільного зв’язку. Крім того, у таких центрах передбачено встановлення інформаційного банківського кіоску для надання клієнтам інформації про банк, стан карткових рахунків власників платіжних карт і виписок по цих рахунках, купівлі електронних ваучерів (мобільного та міжнародного телефонного зв’язку, доступу до мережі інтернет) тощо, а також з телефоном для прямого зв’язку з інформаційним центром банку.
Прес-служба Банку «Аваль»

Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/4961.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua