Відбулася пряма телефонна лінія Кабінету Міністрів України за участі Голови ДПА України Олександра Кірєєва

04 окт, 17:56

4 жовтня 2005 року в Клубі Кабінету Міністрів України відбулася пряма телефонна лінія („гаряча лінії”) Кабінету Міністрів України. На запитання громадян відповідав Голова Державної податкової адміністрації України Олександр Іванович Кірєєв.
 
Численним представникам засобів масової інформації, які зібралися в залі, Голова ДПА також надавав відповіді на питання, що найбільше цікавлять громадськість.
Журналістів, зокрема, було поінформовано, що за оперативними відомостями за січень-вересень 2005 року державною податковою службою забезпечено надходжень до
 
Зведеного бюджету у розмірі 53,7 млрд.грн., що на 17,0 млрд.грн. або в 1,5 раза перевищує надходження за відповідний період минулого року.
До місцевих бюджетів за січень-вересень поточного року надійшло 17 млрд.грн., що на 3,6 млрд.грн. та на 27,3 відс. перевищує надходження за відповідний період минулого року.
До Державного бюджету України надійшло 36,8 млрд.грн., що на 13,4 млрд.грн. або в 1,6 раза перевищує надходження за відповідний період минулого року.
У Загальний фонд Державного бюджету за січень-вересень надійшло 34,1 млрд.грн., що на 3,3 відс. або на 1,1 млрд.грн. більше, ніж було заплановано Міністерством фінансів України.
В розрізі основних податків виконання загального фонду склало: по податку на прибуток – 118,2 відс., додатково одержано майже 2,4 млрд. грн., акцизному збору з вітчизняних товарів – 102 відс., додатково одержано 75,2 млн.грн., податку на додану вартість – 119 відс., додатково одержано 1,3 млрд. грн.
Збір податку на додану вартість склав 16,9 млрд.грн., що на 4,9 млрд.грн. або на 41 відс. більше збору за 9 місяців 2004 року. Відшкодовано грошовими коштами 8,6 млрд.грн., що на 8,3 відс. (на 0,7 млрд.грн.) більше, ніж у минулому році.
 
На сьогодні змінено концепцію роботи підрозділів контрольно-перевірочної роботи податкових органів, які здійснюють безпосередні контакти з платниками податків у ході перевірок. На даній ділянці роботи формується ідеологія партнерства та обмеження втручання державних органів у господарську діяльність платника. Тому, використання при перевірках принципу найбільшого охоплення всіх категорій платників (від малого до великого) в умовах дерегуляції підприємницької діяльності та сприяння зростанню малого та середнього бізнесу є неприпустимим.
Зусилля підрозділів контрольно-перевірочної роботи сконцентровані на проведенні перевірок:
ризикових платників податків із застосуванням жорстких адекватних заходів до суб’єктів господарювання “сірого” та тіньового сектору;
великих (бюджетоутворюючих) платників податків, які при значних обсягах валових доходів (понад 200 млн. грн.) сплачують незначні суми податків, використовуючи при цьому схеми мінімізації сплати податків.
Результатом такої роботи має стати послаблення податкового тиску на малий та середній бізнес, ліквідація схем штучної збитковості та мінімізації податкових зобов’язань, збільшення рівня добровільної сплати податків.
На сьогоднішній день Державна податкова адміністрація України проводить реформи в організації та здійсненні процесу адміністрування податку на додану вартість.
Відповідні зміни виражаються у переорієнтуванні пріоритетів з суто фіскальної функції податкового органу на виконання функції супроводження діяльності підприємств шляхом здійснення постійного моніторингу окремих операцій платника податку. Це базується на встановленні неупереджених партнерських відносин з дисциплінованими платниками податків, які вчасно та в повному обсязі сплачують платежі, а також зменшенні втручання з боку контролюючих органів у господарську діяльність таких платників.
 
На виконання Указу Президента України від 01.06.05 № 901 “Про деякі заходи щодо забезпечення здійснення державної регуляторної політики” та відповідних доручень Уряду і забезпечення відповідності форм та рівня державного регулювання господарських відносин реальним потребам та вимогам ринку, досягнення у регуляторній діяльності балансу інтересів суб'єктів господарювання, громадян та держави, структурними підрозділами Державної податкової адміністрації України постійно проводиться перегляд і аналіз регуляторних актів Державної податкової адміністрації України та Кабінету Міністрів України на відповідність принципам державної регуляторної політики.
За наслідками проведеної ДПА України роботи за станом на 30.09.05 визнано такими, що підлягають скасуванню, 20 наказів ДПА України (в т.ч. 4 спільних), 10 наказів визнано такими, що потребують внесення змін. Стосовно рішень Уряду, визнано такими, що підлягають скасуванню, 11 постанов Кабінету Міністрів України, та 3 постанови визнано такими, що потребують внесення змін.
 
В серпні поточного року завершено реформування слідства податкової міліції, в результаті чого ліквідовані всі невеликі за розміром слідчі підрозділи, та здійснено скорочення на 10 відс. посад працівників слідства податкової міліції. З метою вдосконалення діяльності слідчих підрозділів, підвищення ефективності їх роботи та підтвердження професійного рівня працівників, здійснено атестацію усіх співробітників слідства податкової міліції.
В свою чергу проводились перевірки правомірності присвоєння чергових спеціальних звань працівникам податкової міліції, було виявлено факти грубих порушень вимог чинного законодавства. За результатами перевірок Голова ДПА України Кірєєв О.І. скасував попередні накази про присвоєння спеціальних звань 63 працівникам податкової міліції.

Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/765.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua