06 фев, 14:30
Вона з’єднає державний кордон Росії з Харковом та Дніпропетровськом. Їздити по ній можна буде зі швидкістю 150 кілометрів за годину. Частину ділянки побудують за іноземні гроші.
Україна прагне залишитися привабливим транзитером у євро-азійському транспортному коридорі. Із нинішніми дорогами про це годі й мріяти. Доведеться залучати приватний капітал.
Віктор Бондар, міністр транспорту та зв’язку:
"Ми очікуємо на інвесторів, які будуть вкладати гроші на принципах приватно–державного партнерства у розвиток доріг, які будуть на приватних грошах, і які будуть по-справжньому нові, а не модернізовані".
На них дозволять їздити зі швидкістю сто п’ятдесят кілометрів за годину. Обабіч траси стоятимуть телефони рятувальних служб, щокілька кілометрів – техсервіси.
Віталій Гуржос, голова Держслужби автомобільних доріг:
"Ми плануємо стягувати плату через запровадження спеціальних стікерів, або, як вони називаються, віньєт або матриці, які будуть наклеюватися на лобове скло. Ніяких шлагбаумів ми не плануємо - це досить дорого, і в цей час, ми вважаємо, недоцільно".
Перший проект збитковий. Однак його реалізація дасть змогу напрацювати нормативну базу, яку застосують у наступних проектах. А також навчити українців платити за комфорт. Хоча паралельно функціонуватимуть і безкоштовні магістралі.
Інф. ictv
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/8079.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua