• Main Page / Головна
  • Newsline / СТРІЧКА НОВИН
  • Archive / АРХІВ
  • Contacts / Контакти
  • RSS feed
  • This online newspaper has been in publication since September 9, 2005
  • Податкові новини (ДПС у Дніпропетровській області) 09.06.2025
    2025-06-09 22:21:59

    Запровадження Е-аудиту: 34 платники у тестовому режимі подали 261 стандартний аудиторський файл (SAF-T UA)

    Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє.
    Державна податкова служба України продовжує тестування функціоналу системи електронного аудиту (Е-аудит). Вже 34 платники подали в тестовому режимі 261 стандартний аудиторський файл (SAF-T UA).
    Зокрема, 44 файли SAF-T UA надіслали для тестової обробки великі платники, з якими ДПС уклала меморандуми про участь в експерименті із запровадження процедури Е-аудиту.
    Запрошуємо платників долучатися до тестування системи Е-аудит. Приєднатися до нього можна в Електронному кабінеті, за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua/saft/v2.
    Участь у тестуванні надає можливість:
    - протестувати функціонал системи, що дозволить завчасно адаптувати внутрішні процеси до вимог майбутнього податкового контролю;
    - впливати на вдосконалення механізмів перевірок, надаючи зворотний зв’язок щодо роботи системи;
    - підвищити рівень підготовленості до цифрового формату основних процесів контрольно-перевірочних заходів, що зменшить ризики та сприятиме прозорій взаємодії з ДПС.
    ДПС активно комунікує з платниками щодо впровадження нової процедури. Від початку року податкова служба відповіла листами на 111 питань бізнесу щодо формування та направлення стандартного аудиторського файла (SAF-T UA). Крім цього, опрацьовано понад 260 звернень платників, які надійшли через спеціальну платформу у Google Chat, створену для оперативного зв’язку із платниками.
    Детальні інструкції, роз’яснення, презентаційні матеріали та відповіді на актуальні питання також можна знайти у тематичному банері «SAF-T UA» на вебпорталі ДПС, за посиланням https://tax.gov.ua/baneryi/saf-t-ua/.
    Інформація розміщена на вебпорталі ДПС України за посиланням


    https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/904232.html

     


    Синергія і конвергенція у досягненні спільних цілей –
    створенні комфортних умов для бізнесу


    Відкрита та конструктивна взаємодія податківців Дніпропетровщини, бізнесу регіону та Громадської ради при Головному управлінні ДПС у Дніпропетровській області (Громадська рада) сприяють ефективному обговоренню нагальних питань та знаходженню найпродуктивніших рішень.
    У Головному управлінні ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) за участі очільниці податкової регіону Теодозії Чернецької та заступниці начальника ГУ ДПС Наталі Федаш, в офлайн та онлайн форматах, пройшло чергове засідання Громадської ради. На дискусійному майданчику цього разу підбили підсумки Деклараційної кампанії – 2025, обговорили механізми підтримки мобілізованих самозайнятих осіб та інші питання співпраці, які спрямовані на підтримку економічної стабільності регіону та країни.
    Теодозія Чернецька, вітаючи учасників зібрання, підкреслила, що бізнес регіону попри виклики воєнного часу демонструє вражаючу відповідальність та стійкість: «Завдяки активній позиції платників наша область забезпечує позитивну динаміку податкових надходжень. Це свідчить про те, що бізнес Дніпропетровщини навіть в умовах війни активно працює, більше того, створює нові можливості для розвитку. Ці надходження є основою для фінансування обороноздатності країни, соціальних програм і безпеки наших родин».
    За результатами деклараційної кампанії за 2024 рік у Дніпропетровській області податкові декларації про майновий стан і доходи подали 12 678 фізичних осіб. З них 2 269 – задекларували дохід від 1,0 млн грн, ще 20 – мали прибуток понад 100,0 млн гривень.
    Станом на 01.06.2025 від громадян, які задекларували отримані торік доходи, до бюджету забезпечено надходження податку на доходи фізичних осіб у сумі 96,9 млн грн та військового збору 17,8 млн гривень.
    Також варто зазначити, що 3 264 декларанти області скористалися правом на податкову знижку для повернення 19,0 млн грн податку на доходи фізичних осіб.
    Особливу увагу під час зустрічі приділили механізмам підтримки самозайнятих осіб, мобілізованих до лав Збройних Сил України і які не можуть виконувати свої податкові зобов’язання.
    Наразі податкова служба Дніпропетровщини уже прийняла рішення щодо неможливості виконання податкових обов’язків по 192 ФОПам – платникам єдиного податку першої та другої груп, на розгляді ще 3 заяви.
    Фахівці ГУ ДПС роблять все можливе, аби мобілізовані підприємці відчували підтримку держави та могли зосередитися на захисті країни, не турбуючись про адміністративні питання.
    Зустріч засвідчила, що відкритий діалог між податківцями, бізнесом і громадськістю є запорукою результативної співпраці у досягненні спільних цілей – створенні ефективної системи, яка сприяє підтримці бізнесу та наповненню бюджетів усіх рівнів. А відтак зміцненню економіки країни і громад та оборонної спроможності держави.

     


    Надходження ПДФО до загального фонду держбюджету
    від платників Дніпропетровщини зросли на 26 відсотків:
    з початку року надійшло понад 4,6 млрд гривень


    Платники Дніпропетровщини у січні – травні 2025 року забезпечили позитивну динаміку надходжень податку на доходи фізичних осіб (ПДФО) до загального фонду державного бюджету.
    Як повідомила начальник Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Теодозія Чернецька, у порівнянні з відповідним періодом минулого року сума сплаченого ПДФО збільшилась на понад 952,4 млн грн, або на 26 відсотків. Бюджет отримав понад 4 617,7 млн грн ПДФО.
    «Своєчасно сплачені податки – це міцна економіка. Її стабільність забезпечують ті, хто щоденно працює, розвиває свій бізнес, створює нові робочі місця та наповнює коштами бюджети. Завдяки відповідальним платникам податків громади і сьогодні мають змогу функціонувати, підтримувати соціальні ініціативи, забезпечувати життєдіяльність своїх громадян. Щира подяка усім, хто робить свій внесок у підтримку економіки країни!» – зазначила Теодозія Чернецька.

     


    На Дніпропетровщині на податковому обліку
    знаходиться більш ніж 293,5 тисяч суб’єктів господарювання


    В Головному управлінні ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) станом на 01.06.2025 на податковому обліку знаходилось 293 589 юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та адвокатів і нотаріусів. У порівнянні з 2024 роком загальна кількість зареєстрованих суб’єктів господарювання зросла на понад 7,0 тис. осіб (станом на 01.06.2024 – 286 508 осіб).
    Юридичних осіб станом на 01.06.2025 на обліку в ГУ ДПС перебувало у кількості 121 545 осіб, що на понад 2,3 тис. осіб більше ніж у 2024 році (станом на 01.06.2024 – 119 177 осіб).
    Крім того, станом на 01.06.2025 ФОПів, адвокатів та нотаріусів в ГУ ДПС на обліку знаходилось у кількості 172 044 особи. Кількість таких осіб збільшилась у порівнянні з 2024 роком на понад 4,7 тис. осіб (станом на 01.06.2024 – 167 331 особа).
    Звертаємо увагу, що до комплаєнс-ризиків в системі податкового адміністрування, що призводять до втрати доходів бюджетів, відноситься, зокрема ризик щодо реєстрації в податковій системі.
    Звертаємо увагу, що реєстрація суб’єктом господарювання за певних умов є одним з основних обов’язків, визначених податковим законодавством.
    Нагадуємо громадянам про необхідність реєстрації суб’єктами господарювання у випадку здійснення системної господарської діяльності з продажу товарів (надання послуг).

     


    Рентна плата за спеціальне використання води: місцеві бюджети Дніпропетровщини отримали від платників понад 52,2 млн гривень


    Впродовж січня – травня 2025 року місцеві бюджети Дніпропетровщини отримали від платників рентної плати за спеціальне використання води понад 52,2 млн гривень. Надходження у порівняння з минулим роком збільшились на понад 3,5 млн грн, темп росту – 107,3 відсотків.
    Звертаємо увагу, що коди класифікації доходів бюджету по рентній платі за спеціальне використання води затверджено наказом Міністерства фінансів України «Про бюджетну класифікацію».
    Довідник відповідності символу звітності коду класифікації доходів бюджету затверджено наказом Державної казначейської служби України.
    Отримати інформацію стосовно банківських реквізитів для сплати рентної плати за спеціальне використання води платники мають можливість в меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини Електронного кабінету. При зверненні до зазначеного меню відображається зведена інформація станом на момент звернення, що містить інформацію по кожному виду платежу, зокрема, бюджетний рахунок на поточну дату.
    Також інформація про реквізити рахунків, відкритих в органах Казначейства в розрізі адміністративно-територіальних одиниць України, оприлюднена на офіційному вебпорталі ДПС в рубриці Головна/Рахунки для сплати платежів (https://tax.gov.ua/rahunki-dlya-splati-platejiv/).
    Поряд з цим, платники рентної плати за спеціальне використання води для отримання банківських реквізитів з метою сплати рентної плати за спеціальне використання води можуть звернутися до органу ДПС за місцем взяття на облік платником рентної плати за спеціальне використання води.

     


    Податковий календар на 10 червня 2025 року


    Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що

    10 червня 2025 року, вівторок, останній день подання:


    - звіту про обсяги виробництва та обігу (у тому числі імпорту та експорту) спирту (у тому числі біоетанолу), спиртових дистилятів, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, за формою № 1-ВП за травень 2025 року;
    - звіту про обсяги обігу (у тому числі імпорту та експорту) спирту (у тому числі біоетанолу), спиртових дистилятів, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, за формою № 1-ОП за травень 2025 року;
    - річної фінансової звітності за 2024 рік, яка підлягає оприлюдненню разом з аудиторським звітом, платниками податку на прибуток, які відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» зобов’язані оприлюднювати річну фінансову звітність та річну консолідовану фінансову звітність разом з аудиторським звітом;
    - уточнюючої річної податкової декларації з податку на прибуток підприємств за податковий (звітний) 2024 рік, якщо показники оприлюдненої разом з аудиторським звітом річної фінансової звітності зазнали змін та вплинули на показники раніше поданої річної податкової декларації з податку на прибуток підприємств.


    Чи має право фізична особа за підсумками звітного податкового року на податкову знижку, якщо податковий агент утримав,
    але не перерахував ПДФО до бюджету?

    Головне управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що відповідно до частини другої ст. 78 Бюджетного кодексу України та Порядку інформаційної взаємодії Державної податкової служби України, її територіальних органів, Державної казначейської служби України, її територіальних органів, місцевих фінансових органів у процесі повернення (перерахування) платникам податків помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань та пені, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 11.02.2019 № 60 із змінами та доповненнями, поверненню з бюджету підлягають помилково та/або надміру сплачені суми грошових зобов’язань.
    Згідно з п. 43.6 ст. 43 Податкового кодексу України повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов’язань платникам податків здійснюється з бюджету, у який такі кошти були зараховані, або з єдиного рахунку.
    Для розрахунку сум податку на доходи фізичних осіб, які підлягають поверненню платнику податку з бюджету у зв’язку з реалізацією ним права на податкову знижку, застосовується сума сплаченого, тобто зарахованого до відповідного бюджету податку на доходи фізичних осіб, а не нарахованого (утриманого) податковим агентом.
    Отже, якщо податковий агент утримав, але не перерахував податок на доходи фізичних осіб до бюджету, то фізична особа не має права на податкову знижку.


    Визначення ознаки доходу спеціаліста Дія Сіті, що виплачується на його користь у вигляді допомоги по тимчасовій втраті працездатності


    Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє.
    Особливості оподаткування доходів спеціалістів резидентів Дія Сіті встановлені п. 170.14 прим. 1 ст. 170 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), відповідно до п.п. 170.14 прим. 1.1 якого податковим агентом платника податку – спеціаліста резидента Дія Сіті під час нарахування (виплати) на його користь доходів у вигляді заробітної плати, інших заохочувальних та компенсаційних виплат або інших виплат і винагород, які нараховуються (виплачуються, надаються) платнику податку у зв’язку з трудовими відносинами чи у зв’язку з виконанням гіг-контракту, укладеного у порядку, передбаченому Законом України від 15 липня 2021 року № 1667-ІХ «Про стимулювання розвитку цифрової економіки в Україні» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 1667), є резиденти Дія Сіті.
    Згідно з п.п. 170.14 прим. 1.2 п. 170.14 прим. 1 ст. 170 ПКУ за ставкою, визначеною п. 167.2 ст. 167 ПКУ (5 відс.), оподатковуються доходи платника податку – спеціаліста резидента Дія Сіті, що нараховуються (виплачуються) на його користь резидентом Дія Сіті починаючи з календарного місяця, наступного за календарним місяцем, в якому набуто статус резидента Дія Сіті, у вигляді:
    а) заробітної плати;
    б) винагороди за гіг-контрактом, укладеним у порядку, передбаченому Законом № 1667, у тому числі винагороди за створення та перехід прав на твори, створені за замовленням;
    в) авторської винагороди за створення службового твору та перехід прав на службові твори.
    Доходи спеціалістів резидента Дія Сіті, передбачені п.п. «а» – «в» п.п. 170.14 прим. 1.2 п. 170.14 прим. 1 ст. 170 ПКУ, що були нараховані (виплачені) у календарному місяці, в якому набуто статус резидента Дія Сіті, оподатковуються за ставкою, визначеною п. 167.1 ст. 167 ПКУ.
    Статтею 2 Закону України від 24 березня 1995 року № 108/95-ВР «Про оплату праці» із змінами та доповненнями визначено структуру заробітної плати, до якої включаються: основна заробітна плата; додаткова заробітна плата; інші заохочувальні та компенсаційні виплати.
    При цьому, згідно з п. 3.2 розд. III Інструкції зі статистики заробітної плати, затвердженої наказом Державного комітету статистики України від 13.01.2004 № 5 допомога по тимчасовій непрацездатності відноситься до інших виплат, що не належать до фонду оплати праці.
    Порядок оподаткування доходів фізичних осіб податком на доходи фізичних осіб регламентується розд. IV ПКУ, відповідно до п.п. 165.1.1 п. 165.1 ст. 165 якого передбачено винятки, за якими отримані доходи платника податку не включаються до його загального місячного (річного) оподатковуваного доходу.
    Однак, винятки, передбачені п.п. 165.1.1 п. 165.1 ст. 165 ПКУ, не поширюються на виплату заробітної плати, грошової (вихідної) допомоги при виході на пенсію (у відставку) та виплату, пов’язану з тимчасовою втратою працездатності.
    До загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку включаються, зокрема, інші доходи, крім зазначених у ст. 165 ПКУ (п.п. 164.2.20 п. 164.2 ст. 164 ПКУ).
    Оскільки, дохід у вигляді допомоги по тимчасовій втраті працездатності (лікарняні) не включається до складу заробітної плати, то оподаткування такого доходу здійснюється у загальному порядку визначеному розд. IV ПКУ, тобто за ставкою податку на доходи фізичних осіб 18 відс., визначеною п. 167.1 ст. 167 ПКУ.
    Наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4 із змінами та доповненнями затверджено форму Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (далі – Розрахунок) та Порядок заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (далі – Порядок № 4).
    Згідно з Довідником ознак доходів фізичних осіб, наведеним у додатку 2 до Порядку № 4, сума допомоги по тимчасовій непрацездатності відображається податковим агентом у додатку 4ДФ до Розрахунку за ознакою доходу – «127».
    Враховуючи викладене, дохід спеціаліста Дія Сіті, що виплачується на його користь у вигляді допомоги по тимчасовій втраті працездатності (лікарняний) відображається у додатку 4ДФ до Розрахунку за ознакою доходу «127».

     

     

    Зміни в податковій звітності для ФОПів на єдиному податку


    Головне управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що Міністерство фінансів України змінило форми податкових декларацій для платників єдиного податку. Головне нововведення – додано розділ про військовий збір.
    Вперше подають податкову звітність за новою формою:
    - ФОПи 1 – 2 груп – за 2025 рік;
    - ФОПи 3 групи – за І квартал 2025 року;
    - ФОП – платники 4 групи – за 2025 рік (із розрахунком єдиного податку на 2026 рік).
    Серед основних змін:
    - Відображення суми військового збору.
    - Визначення розміру коефіцієнта та граничної суми мінімального податкового зобов’язання (МПЗ).
    - Встановлення мінімальної суми МПЗ (крім територій, на яких ведуться (велися) бойові дії, або тимчасово окупованих):
    - 700 грн/га – для земельних ділянок, у площі яких частка ріллі становить менше 50 відс.;
    - 1400 грн/га – для земельних ділянок, у площі яких частка ріллі становить більше 50 відсотків.
    - Застосування коефіцієнта «К» зі значенням 0,057 при визначенні МПЗ за 2025 рік та наступні роки, закінчуючи роком, в якому буде припинено воєнний стан.
    Нагадаємо! ФОПи 1, 2, 4 груп та платники 3 групи (крім е-резидентів) сплачують військовий збір з 01.01.2025 до скасування воєнного стану.
    Довідково: Наказом Міністерства фінансів України від 31 січня 2025 року № 57 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 19 червня 2015 року № 578» (зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 14 лютого 2025 року № 232/43638) внесені зміни до форм податкових декларацій платника єдиного податку (оприлюднено на сайті Міністерства фінансів України https://mof.gov.ua у розділі «Головна/ Законодавство/ Постанови та Накази/ Накази Міністерства фінансів України у 2025 р.»).

     


    МПЗ: новації 2025 року для платників податку на прибуток підприємств


    Головне управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що Законом України від 10 жовтня 2024 року № 4015-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у період дії воєнного стану» Податковий кодекс України (Кодекс) доповнено положеннями, зокрема щодо особливостей визначення мінімального податкового зобов’язання (МПЗ) у період з 01 січня 2024 року по 31 грудня року, у якому буде припинено або скасовано воєнний стан.
    Крім цього, у Податкової декларації з податку на прибуток підприємств, затвердженій наказом Міністерства фінансів України від 20.10.2015 № 897, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 11.11.2015 за № 1415/27860 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 20.02.2023 № 101) (далі – Декларація) викладено в новій редакції Додаток МПЗ-З до рядка 02 МПЗ-З додатка МПЗ, який складається платниками податку – власниками, орендарями, користувачами на інших умовах (у тому числі на умовах емфітевзису) земельних ділянок, віднесених до сільськогосподарських угідь, та розраховується щодо кожної земельної ділянки. При визначенні платником мінімального податкового зобов’язання в період з 01 січня 2024 року по 31 грудня року, у якому буде припинено або скасовано воєнний стан, сума мінімального податкового зобов’язання розраховується відповідно до підпунктів 38 прим.1.1.1 та 38 прим.1.1.2 статті 38 прим.1 Кодексу, не може становити менше 700 гривень з 1 гектара, а для земельних ділянок, у площі яких частка ріллі становить не менше 50 відсотків, – 1400 гривень з 1 гектара.
    З урахуванням зазначеного платникам податку на прибуток необхідно подавати Декларацію за оновленою формою за звітний (податковий) період – півріччя 2025 року. Водночас платникам податку, що декларують показники, визначення яких пов’язано зі змінами до положень Кодексу, що набрали чинності у 2024 році, рекомендуємо за звітний (податковий) період – 2024 рік та І квартал 2025 року подати уточнюючу Декларацію за оновленою формою, із відображенням, зокрема у додатку МПЗ-З до Декларації – деталізованих показників розрахунку мінімального податкового зобов’язання, з урахуванням положень пункту 74 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» Кодексу.

     


    До уваги нерезидентів!


    Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує.
    Нормами п. 64.5 ст. 64 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) та розд. IV Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588 (із змінами) (далі – Порядок № 1588), визначено перелік документів, які подаються нерезидентами (іноземними юридичними компаніями, організаціями) до контролюючих органів для взяття на облік.
    Взяття на облік у контролюючому органі нерезидента здійснюється при настанні першої із подій, визначеної в абзаці першому п. 64.5 ПКУ та п. 3.4 розд. ІІІ Порядку № 1588, не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від нерезидента заяви (для іноземної юридичної компанії, організації або її відокремленого підрозділу) за формою № 1-ОПН (далі – заява за ф. № 1-ОПН), яку він зобов’язаний подати, зокрема:
    - до придбання нерухомого майна або отримання майнових прав на таке майно в Україні – до контролюючого органу за місцезнаходженням нерухомого майна;
    - до відкриття рахунку / електронного гаманця в Україні – до контролюючого органу за місцезнаходженням установи (відділення) банку, іншої фінансової установи, небанківського надавача платіжних послуг / емітента електронних грошей, в яких відкривається рахунок / електронний гаманець.
    Для взяття на облік нерезидентів (іноземні компанії, організації), які придбавають нерухоме майно або отримують майнові права на таке майно в Україні, або відкривають рахунки в банках України (крім кореспондентських рахунків, що відкриваються банкам-нерезидентам), в інших фінансових установах, у небанківських надавачах платіжних послуг, або відкривають електронні гаманці в емітентах електронних грошей відповідно до ст. 64 Закону України від 30 червня 2021 року № 1591-IX «Про платіжні послуги» (далі - Закон № 1591), подають до контролюючих органах заяву за ф. № 1-ОПН, до яких додаються копії наступних документів (з пред’явленням оригіналів):
    - витягу з відповідного бізнес-реєстру (торговельного, банківського або іншого реєстру, в якому фіксується факт державної реєстрації компанії, організації), виданого в країні реєстрації іноземної компанії, організації та легалізованого в установленому порядку, якщо інше не передбачено міжнародними договорами, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що супроводжується нотаріально засвідченим перекладом українською мовою;
    - документа, що підтверджує присвоєння ідентифікаційного (реєстраційного, облікового) номера (коду) нерезидента в країні його реєстрації, якщо у витягу з відповідного бізнес-реєстру не зазначені відомості про такий номер (код), що супроводжується нотаріально засвідченим перекладом українською мовою;
    - документа, яким підтверджуються повноваження представника нерезидента. У разі якщо такий документ виданий в країні реєстрації нерезидента, він повинен бути легалізований в установленому порядку, якщо інше не передбачено міжнародними договорами, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, та супроводжуватися нотаріально засвідченим перекладом українською мовою;
    - документа про акредитацію (реєстрацію, легалізацію) відокремленого підрозділу іноземної компанії, організації на території України, якщо нерезидент здійснює в Україні діяльність через відокремлений підрозділ (п. 4.4 розд. IV Порядку № 1588).
    Взяття на облік нерезидентів (іноземні компанії, організації), які придбавають нерухоме майно або отримують майнові права на таке майно в Україні, або відкривають рахунки в банках України (крім кореспондентських рахунків, що відкриваються банкам-нерезидентам), в інших фінансових установах, у небанківських надавачах платіжних послуг, або відкривають електронні гаманці в емітентах електронних грошей відповідно до ст. 64 Закону № 1591, подають до контролюючих органах заяву за ф. № 1-ОПН та копії документів (з пред’явленням оригіналів), визначених п. 64.5 ст. 64 ПКУ та п. 4.4 розд. IV Порядку № 1588.


    Про заповнення поля «Призначення платежу» платіжної інструкції

    Головне управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує.
    Правила заповнення реквізиту «Призначення платежу» платіжної інструкції при сплаті податків, зборів, платежів та єдиного внеску на єдиний рахунок, визначені п. 1- 4 розділу ІІ Порядку заповнення реквізиту «Призначення платежу» платіжної інструкції (платіжний документ) під час сплати (стягнення) податків, зборів, митних, інших платежів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, внесення авансових платежів (передоплати), грошової застави, а також у разі їх повернення, затвердженого наказом від 22.03.2023 № 148 (із змінами), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 28.03.2023 за № 528/39584.
    Під час сплати податків, зборів, митних, інших платежів, єдиного внеску, внесення авансових платежів (передоплати), грошової застави на бюджетні / небюджетні / єдиний / депозитний рахунки платник у реквізиті «Призначення платежу» платіжної інструкції заповнює з переліку полів, наведених у пункті 1 розділу ІІ цього Порядку, такі поля:
    «Код виду сплати»;
    «Додаткова інформація запису».
    У полі «Код виду сплати» платник заповнює код виду сплати, визначений Переліком кодів видів сплати, які використовуються платниками, згідно з додатком 1 до цього Порядку;
    у полі «Додаткова інформація запису» платник заповнює інформацію щодо переказу коштів у довільній формі. Суб’єкти господарювання, які проводять господарську діяльність на підставі ліцензії та/або спеціального дозволу, зазначають інформацію щодо звітного (податкового) періоду, за який сплачуються податкові зобов’язання, та дозвільного документа (вид дозвільного документа, номер, дата).
    Сплата податків, зборів, митних, інших платежів, єдиного внеску, внесення авансових платежів (передоплати), грошової застави платником на бюджетні / небюджетні / єдиний / депозитний рахунки оформлюються за кожним напрямом сплати та кожним кодом виду сплати окремою платіжною інструкцією.
    У разі коли платником при сплаті податків, зборів, платежів та єдиного внеску, що адмініструються ДПС, на бюджетні/небюджетні рахунки у реквізиті «Призначення платежу» платіжної інструкції не зазначено або зазначено код виду сплати, який відсутній у додатку 1 до цього Порядку, вважається, що платник сплатив грошове зобов’язання / єдиний внесок за кодом виду сплати 101.

    e-finance.com.ua

    Увага!!! При передруку матеріалів з E-FINANCE.COM.UA активне посилання (не закрите в теги noindex або nofollow, а саме відкрите!!!) на портал "Фінансові новини E-FINANCE.COM.UA" обов'язкове.

    WARNING! When reprinting materials from E-FINANCE.COM.UA, it is mandatory to include an active link (not closed in noindex or nofollow tags) to the portal "Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA" that remains open.

    WARNUNG!!! Beim Nachdruck von Materialien von E-FINANCE.COM.UA ist ein aktiver Link (nicht geschlossen in Noindex- oder Nofollow-Tags, sondern offen!!!) zum Portal „Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA“ obligatorisch.

    OSTRZEZENIE!!! Podczas przedrukowywania materialow z E-FINANCE.COM.UA, aktywny link (nie zamkniety w tagach noindex lub nofollow, ale raczej otwarty!!!) do portalu "Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA" jest obowiazkowy.

    Внимание!!! При перепечатке материалов с E-FINANCE.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Финансовые новости E-FINANCE.COM.UA" обязательна.

    E-FINANCE.COM.UA
    E-mail: info@e-finance.com.ua

    © E-FINANCE.COM.UA. Усі права захищені. При використанні інформації в електронному вигляді активне посилання на e-finance.com.ua є обов'язковим. Думки авторів можуть збігатися з позицією редакції. За зміст реклами відповідальність несе рекламодавець. Права на інформацію належать e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. Alle Rechte vorbehalten.
    Bei der Nutzung von Informationen in elektronischer Form ist ein aktiver Hyperlink zu e-finance.com.ua erforderlich. Die Meinungen der Autoren stimmen möglicherweise nicht mit der redaktionellen Haltung überein. Für den Inhalt der Anzeigen ist der Werbetreibende verantwortlich. Die Informationsrechte liegen bei e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. All rights reserved.
    When utilizing information in electronic format, an active hyperlink to e-finance.com.ua is required. The opinions of the authors may not align with the editorial stance. The advertiser is responsible for the content of advertisements. Information rights belong to e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. Wszelkie prawa zastrzeżone.
    Podczas korzystania z informacji w formacie elektronicznym wymagane jest aktywne hiperłącze do e-finance.com.ua. Opinie autorów mogą nie pokrywać się ze stanowiskiem redakcji. Za treść ogłoszeń odpowiada reklamodawca. Prawa informacyjne należą do e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. Все права защищены.
    При использовании информации в электронном формате активная гиперссылка на e-finance.com.ua обязательна. Мнения авторов могут не совпадать с позицией редакции. Рекламодатель несет ответственность за содержание рекламных объявлений. Права на информацию принадлежат e-finance.com.ua.