Руслан Кравченко обговорив з Головою державної служби фінансів Бельгії посилення спроможності ДПС у межах євроінтеграції
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що ДПС України на вебпорталі за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/904821.html повідомила.
Практичні кроки для посилення спроможності податкової служби України у чотирьох ключових напрямах обговорили під час зустрічі Голова ДПС Руслан Кравченко та Голова Федеральної державної служби фінансів Бельгії Філіп Ван де Вельде.
Захід відбувся у рамках скринінгу у Європейській комісії за розділом «Оподаткування».
За словами Руслана Кравченка, ДПС має запровадити європейські стандарти у податковій сфері і досвід Бельгії вкрай важливий.
У фокусі уваги були, зокрема, такі питання:
- боротьба з тіньовими схемами. ДПС вивчає кращі практики Бельгії в аналітичному підході до контролю, аудиті та протидії ухиленню від сплати податків;
- міжнародна співпраця. Насамперед йдеться про підвищення ефективності обміну податковою інформацією та BEPS;
- цифровізація. ДПС продовжує автоматизацію процесів для мінімізації корупційних ризиків, підвищення прозорості та зменшення навантаження на бізнес;
- кадровий розвиток. Йдеться про якісну фахову підготовку працівників ДПС за підтримки міжнародних партнерів.
«Ще один важливий аспект – досвід Бельгії у сфері податкових стимулів, боротьби з розмиванням бази оподаткування, міжвідомчої взаємодії та управління фінансами», – підкреслив Руслан Кравченко.
Голова ДПС запропонував створити консультативну групу з бельгійськими експертами для підтримки України на шляху євроінтеграції та гармонізації податкової політики.
«Найближчі плани – підписати Меморандум про співпрацю. Вже працюємо над комплексним документом. Ми готові до глибокої трансформації заради європейського майбутнього України», – наголосив Руслан Кравченко.
Руслан Кравченко: ДПС представила результати реформування сфери податкового адміністрування під час скринінгу Україна - ЄС
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє.
Команда ДПС на чолі з Головою Русланом Кравченком спільно з представниками Міністерства фінансів України взяла участь у двосторонній зустрічі України з Європейською Комісією щодо офіційного скринінгу переговорного розділу 16 «Оподаткування», яка проходила в Брюсселі.
Під час заходу було презентовано покроково, що вже зроблено в сфері оподаткування, щоб забезпечити вступ України до ЄС.
«Попри повномасштабну агресію росії, Державна податкова служба продовжує працювати та забезпечувати розвиток Служби, адаптуючи свою діяльність до реалій воєнного часу. Бо пріоритет для нас – стабільність у податковому адмініструванні, забезпечення надходжень до бюджету та підтримка бізнесу», – зазначив Руслан Кравченко.
За його словами, європейські колеги вже бачать масштаби змін, які ДПС реалізувала у вкрай стислі терміни попри постійні атаки росіян. Чітко розуміють, що ДПС налаштована на подальшу серйозну трансформацію та подальшу інтеграцію до європейських вимог в межах Нацстратегії доходів.
Робота команди ДПС була зосереджена на таких напрямах:
- Функціонування ДПС: структура, підходи, відповідальність
Як ведеться облік і подаються звіти, проводяться перевірки, яку відповідальність несуть платники за порушення, як ДПС співпрацює з правоохоронними та іншими органами.
- Роль ДПС у загальній системі фінансової стабільності
Європейські колеги неодноразово наголошували, що податкова відіграє в цьому процесі одну з ключових ролей. Зокрема, Голова ДПС наголосив на заходах з підвищення ефективності адміністрування податків та роботі з підвищення довіри платників податків до ДПС.
«Маємо позитивні результати: перевиконання плану надходжень за 5 місяців на понад 50 млрд грн, зменшення кількості заблокованих податкових накладних та ризикових підприємств. Крім того, відшкодування ПДВ на 23,8 % перевищили минулорічні показники. За 5 місяців цього року вже відшкодовано понад 70,9 млрд грн ПДВ», – наголосив Руслан Краченко.
- Антикорупційні заходи
ДПС реалізує антикорупційну політику в межах діючої системи запобігання та протидії корупції. Активно взаємодіє з державними й міжнародними партнерами. Головні принципи: нульова толерантність до корупції, зручні й законні сервіси, невідворотність відповідальності, прозорість через цифровізацію.
Цього року стартував експериментальний проєкт у рамках реалізації реформи, передбаченої Національною стратегією доходів до 2030 року. Був створений єдиний незалежний антикорупційний підрозділ ДПС.
ДПС активно співпрацює з правоохоронними органами.
- IT системи для оподаткування
Презентовано, як будується цифрова податкова служба. Цифровізація послуг та сервісів – основний пріоритет роботи Служби. Першочергові заходи: покращення комплаєнсу; реформи у сфері доброчесності та ефективне адміністрування; якість даних та управління ними, а також безпека даних.
Цифрові сервіси зменшують простір для зловживань.
Повноцінна інтеграція з ІТ-системами ЄС потребує значної підтримки міжнародних партнерів. Йдеться як про практичний досвід, так і фінансові та людські ресурси.
- Активна адміністративна співпраця з країнами Європейського Союзу
«Вступ України до ЄС передбачає єдині гармонізовані процедури обміну інформацією між податковими органами задля запобігання фінансовим порушенням та протидії нелегальним діям з метою уникнення оподаткування. Тож запевнили наших колег з Єврокомісії, що з урахуванням Національної стратегії доходів до 2030 року внесемо усі необхідні зміни до законодавства та створимо ефективні інструменти транскордонного контролю платежів та діяльності компаній в єдиному європейському просторі», – повідомив Руслан Кравченко.
Він зазначив, що обсяг робіт, який вже зробила Україна підтвердив, що наша країна готова працювати за європейськими правилами. І віримо у підтримку наших партнерів.
Інформація розміщена на вебпорталі ДПС України за посиланням
https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/904651.html
Працюємо спільно задля розвитку підприємництва:
на Дніпропетровщині триває діалог податківців з платниками регіону
Створення сприятливого податкового клімату для розвитку підприємництва та налагодження партнерських відносин з платниками – важливі аспекти діяльності податкової служби, над удосконаленням яких працюють податківці Дніпропетровщини.
Готовність до конструктивної співпраці з платниками у напрямках імплементації новацій податкової сфери, надання практичної допомоги та консультування з питань законодавства спрямовані на оперативне та всебічне інформування бізнес-спільноти.
Вагоме місце під час взаємодії з бізнесом та громадськістю займають такі формати комунікацій, як зустрічі, семінари та засідання «круглих столів».
На минулотижневих зустрічах з платниками м. Дніпра, м. Кам’янське та села Раївки (Синельниківський район) фахівцями Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) розглянуті питання щодо правил обліку об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням, або через які провадиться діяльність; реєстрації та обліку платників податків (внутрішньо переміщених осіб); оподаткування фізичних осіб; застосування РРО/ПРРО та ін.
Учасникам зустрічей також нагадали про можливість повернути частину коштів у вигляді податкової знижки за витратами, що понесені у 2024 році. Зокрема, зупинились на податковій знижці за витратами, понесеними у вигляді пожертвувань, переданих неприбутковим організаціям. Податківці зазначили, що у разі декларування права на податкову знижку на суму коштів або вартість майна, перерахованих (переданих) платником у вигляді пожертвувань неприбутковій організації, одним з підтверджуючих документів, які необхідно надати контролюючому органу для отримання податкової знижки, є копія договору про пожертву.
На засіданнях «круглих столів» з платниками міст Дніпра і Нікополя, селища Софіївки (Софіївський район) та села Межирічі (Павлоградський район) йшлося про ключові новації, які запроваджуються відповідно до положень Національної стратегії доходів України до 2030 року. Податківці окреслили основні напрями змін, спрямовані на підвищення ефективності адміністрування податків, забезпечення прозорості та справедливості податкової системи, наголосивши на запровадженні системи управління податковими ризиками.
Семінари фахівці ГУ ДПС провели для бізнес-спільноти м. Дніпра, м. Самар, м. Кривого Рогу (Прозорий офіс соціальних послуг Тернівської районної у місті ради) та платників Синельниківського району.
Говорили про офіційне працевлаштування найманих працівників, роботу консультаційного центру з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС, особливості оподаткування для мобілізованих ФОПів, адміністрування податку на землю та орендної плати, інформаційні ресурси ГУ ДПС, роботу антикорупційного сервісу ДПС України «Пульс» тощо.
Сьогодні бізнес налаштований відповідати вимогам часу і бути сумлінним платником податків. Податкова служба Дніпропетровщини демонструє готовність до постійного відкритого діалогу з платниками. Ця взаємодія спрямована на досягнення спільної мети – захистити інтереси чесного бізнесу та забезпечити рівні конкурентні умови для здійснення суб’єктами господарювання своєї діяльності в рамках законодавства.
Результат такої співпраці – належне виконання платниками своїх податкових зобов’язань і своєчасне забезпечення надходжень до бюджетів.
Від платників єдиного податку місцеві бюджети Дніпропетровщини
отримали понад 3,2 млрд гривень
Протягом січня – травня поточного року до місцевих бюджетів Дніпропетровщини від платників єдиного податку надійшло понад 3 204,5 млн гривень. У порівнянні з відповідним періодом 2024 року надходження виросли більш ніж на 464,7 млн грн, або на 17,0 відсотків. Про це поінформувала начальник Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Теодозія Чернецька.
Як зазначила керівниця обласної податкової, фінансова стабільність та розвиток громад значною мірою залежать від відповідальності бізнесу, який сумлінно сплачує податки. Ці кошти стають основою для благоустрою громад, модернізації освітньої і медичної сфер в регіоні та інших важливих соціальних проєктів.
«Дякуємо усім платникам, які з розумінням ставляться до сьогоднішніх реалій, своєчасно і в повному обсязі сплачують податки та збори, не допускають заборгованості з податкових платежів, і тим самим суттєво підтримують бюджети громад та економіку нашої країни», – підкреслила Теодозія Чернецька.
Рентна плата за видобування нафти: надходження до загального фонду держбюджету від платників Дніпропетровщини зросли на понад 93 відсотки
З початку поточного року від платників Дніпропетровської області до загального фонду державного бюджету за видобування нафти надійшло понад 30,2 млн грн рентної плати. Надходження виросли на понад 14,6 млн грн, темп росту – 193,9 відсотків.
Нагадуємо, що 30.06.2025 – останній день сплати за квітень 2025 року рентної плати за користування надрами при видобуванні вуглеводневої сировини; користування радіочастотним спектром (радіочастотним ресурсом) України; транспортування нафти і нафтопродуктів магістральними нафтопроводами та нафтопродуктопроводами; транзитне транспортування трубопроводами аміаку територією України.
Транспортний податок: фізичні особи спрямували до
місцевих бюджетів Дніпропетровщини майже 4,2 млн гривень
Протягом січня – травня 2025 року місцеві бюджети Дніпропетровщини отримали від фізичних осіб – платників транспортного податку майже 4,2 млн гривень.
Звертаємо увагу, що об’єктом та базою оподаткування для транспортного податку є легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше п’яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.
Чи зобов’язана фізична особа надавати довідку про отримані у звітному році доходи з метою використання права на податкову знижку?
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що відповідно до п.п. «в» п. 176.1 ст. 176 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) платники податків зобов’язані подавати податкову декларацію про майновий стан і доходи (далі – податкова декларація) за встановленою формою.
На вимогу контролюючого органу та в межах його повноважень, визначених законодавством, платники податку на доходи фізичних осіб (далі – податок) зобов’язані пред’являти документи і відомості, пов’язані з виникненням доходу або права на отримання податкової знижки, обчисленням і сплатою податку, та підтверджувати необхідними документами достовірність відомостей, зазначених у податковій декларації з цього податку.
Враховуючи вищевикладене, фізична особа, яка зобов’язана подавати податкову декларацію, відповідно до вимог ПКУ, або має право скористатися податковою знижкою, повинна на вимогу контролюючого органу надати разом із такою декларацією довідку про отримані у звітному році доходи.
При цьому, п.п. «в» п. 176.2 ст. 176 ПКУ передбачено, що особи, які відповідно до ПКУ мають статус податкових агентів, зобов’язані подавати на вимогу платника податку відомості про суму виплаченого на його користь доходу, суму застосованих соціальних податкових пільг та суму утриманого податку.
Яка відповідальність передбачена для постачальника за порушення послідовності присвоєння номерів ПН протягом певного періоду?
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу, що згідно з п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) на дату виникнення податкових зобов’язань платник податку зобов’язаний скласти податкову накладну в електронній формі з використанням кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, уповноваженої платником особи відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) у встановлений ПКУ термін.
У податковій накладній зазначаються в окремих рядках обов’язкові реквізити, одним з яких є порядковий номер податкової накладної.
Відповідно до п. 6 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 № 1307 (із змінами та доповненнями) (далі – Порядок № 1307) порядковий номер податкової накладної містить лише цифрові значення (не повинен містити літер чи інших символів) та складається з двох частин:
- у першій частині (до знака дробу) проставляється порядковий номер;
- у другій частині (після знака дробу) проставляється код, що передбачає складання податкової накладної оператором інвестору за багатосторонньою угодою про розподіл продукції, або код, що передбачає здійснення операцій з постачання товарів, базою оподаткування для яких встановлено максимальні роздрібні ціни, або код, що передбачає здійснення платником ПДВ, який відповідає вимогам, визначеним п.п. «а» п.п. 97.2 п. 97 підрозд. 2 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ, операцій з вивезення за межі митної території України у митному режимі експорту окремих видів товарів.
У першій частині порядкового номера податкової накладної зазначається цифровий номер, який відповідає послідовному номеру складеної платником податкової накладної протягом певного періоду.
Облік (нумерація) складених податкових накладних ведеться платником ПДВ у довільних формі та порядку.
Не допускається складання платником ПДВ за однією датою податкових накладних з однаковим порядковим номером.
Порядковий номер податкової накладної не може починатись на «0».
Отже, порушення послідовності присвоєння номерів податкових накладних протягом певного періоду (доби) не є порушенням Порядку № 1307. У разі, якщо платник ПДВ протягом однієї доби склав дві або більше податкових накладних з однаковим номером, друга та наступні податкові накладні з таким номером не можуть бути зареєстровані в ЄРПН.
Щодо звільнення ФОПів, які мобілізовані, від сплати єдиного внеску
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє.
Під час особливого періоду, визначеного Законом України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», платники єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, визначені статтею 4 Закону України від 08 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (із змінами та доповненнями) (далі – Закон № 2464), призвані на військову службу під час мобілізації або залучені до виконання обов'язків щодо мобілізації за посадами, передбаченими штатами воєнного часу, на весь строк їх військової служби звільняються від виконання своїх обов'язків, визначених пунктом 2 статті 6 Закону № 2464, якщо вони не є роботодавцями.
Підставою для такого звільнення є заява фізичної особи – підприємця (ФОП) та копія військового квитка або копія іншого документа, виданого відповідним державним органом, із зазначенням даних про призов такої особи на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, які подаються до податкового органу ФОПом протягом 10 днів після її демобілізації. Якщо демобілізована ФОП перебуває на лікуванні (реабілітації) у зв'язку з виконанням обов'язків під час мобілізації, заява і копія військового квитка або копія іншого документа, виданого відповідним державним органом, подаються протягом 10 днів після закінчення її лікування (реабілітації).
Якщо платник єдиного внеску має найманих працівників і на строк своєї військової служби за призовом під час мобілізації, на особливий період, уповноважує іншу особу на виплату найманим працівникам заробітної плати та/або інших доходів, його зобов'язання, визначені підпунктами 1 (крім сплати єдиного внеску), 2, 3, 4, 5, 6, 10 та 12 частини 2 статті 6 Закону № 2464, здійснює така уповноважена особа.
Єдиний внесок, що був нарахований уповноваженою особою з таких виплат, сплачується до бюджету демобілізованою фізичною особою – підприємцем протягом 180 календарних днів з першого дня її демобілізації без нарахування штрафних і фінансових санкцій. При цьому демобілізована фізична особа – підприємець у заяві зазначає дані про нарахований єдиний внесок на суму таких виплат уповноваженою особою протягом строку військової служби ФОП.
Звітність про нарахований єдиний внесок протягом строку військової служби фізичної особи – підприємця уповноваженою особою на суми виплат найманим працівникам та іншим особам подається демобілізованою ФОПом у порядку та строки, встановлені Законом № 2464, без нарахування штрафних і фінансових санкцій, передбачених Законом № 2464.
Цей пункт застосовується з першого дня мобілізації, та протягом усього особливого періоду.
Під час особливого періоду, визначеного Законом України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» для платників єдиного внеску, визначених у статті 4 Закону № 2464, призваних на військову службу під час мобілізації або залучених до виконання обов'язків щодо мобілізації за посадами, передбаченими штатами воєнного часу, на весь строк їхньої військової служби зупиняється застосування норм статті 25 Закону № 2464.
Підставою для такого зупинення є копія військового квитка або копія документа, виданого відповідним державним органом, із зазначенням даних про призов такої особи на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, яка подається до податкових органів цим державним органом протягом десяти днів після її мобілізації.
Довідково: пункт 9 прим.2 розділу VIII Закону № 2464.
Особливості сплати ПДФО та військового збору податковими агентами – особами, для яких установлені особливості державної реєстрації та відомості щодо яких не містяться в ЄДР
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що згідно з п.п. 168.4.4 п. 168.4 ст. 168 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) юридична особа за своїм місцезнаходженням та місцезнаходженням не уповноважених сплачувати податок відокремлених підрозділів, відокремлений підрозділ, який уповноважений нараховувати, утримувати і сплачувати (перераховувати) до бюджету податок на доходи фізичних осіб, за своїм місцезнаходженням одночасно з поданням документів на отримання коштів для виплати належних платникам податку доходів, сплачує (перераховує) суми утриманого податку на відповідні рахунки, відкриті в органах, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів, за місцезнаходженням відокремлених підрозділів, а у випадках, передбачених ПКУ, – за місцезнаходженням земельних ділянок, земельних часток (паїв), виділених або не виділених в натурі (на місцевості).
Відповідно до п.п. «а» п.п. 168.4.5 п. 168.4 ст. 168 ПКУ фізична особа, відповідальна згідно з вимогами розд. IV ПКУ за нарахування та утримання податку, сплачує (перераховує) його до відповідного бюджету, зокрема, у разі коли така фізична особа є податковим агентом, – за місцем реєстрації у контролюючих органах, а у випадках, передбачених ПКУ, – за місцезнаходженням земельних ділянок, земельних часток (паїв), виділених або не виділених в натурі (на місцевості).
Особи, які відповідно до ПКУ мають статус податкових агентів, та платники єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування зобов’язані подавати у строки, встановлені ПКУ для податкового місяця, податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (далі – Розрахунок), до контролюючого органу за основним місцем обліку. Такий розрахунок подається лише у разі нарахування сум зазначених доходів платнику податку – фізичній особі податковим агентом, платником єдиного внеску протягом звітного періоду. Запровадження інших форм звітності із зазначених питань не допускається. (п.п. «б» п. 176.2 ст. 176 ПКУ).
Нарахування, утримання та сплата (перерахування) податку на доходи фізичних осіб і військового збору до бюджету здійснюються у порядку, встановленому ст. 168 та п.п. 1.4 п. 16 прим. 1 підрозд. 10 розд. XX «Перехідні положення» ПКУ.
Пунктом 10.13 розд. X Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588 із змінами та доповненнями (далі – Порядок № 1588), визначено, що платник податків, який згідно з п. 10.2 розд. Х Порядку № 1588 має сплачувати за попереднім місцезнаходженням податки і збори, які розподіляються між державним та місцевими бюджетами, та місцеві податки і збори, після взяття на облік в контролюючому органі за новим місцезнаходженням (основне місце обліку) обліковується до кінця бюджетного періоду (календарного року) в контролюючому органі за попереднім місцезнаходженням (неосновне місце обліку) із відповідною ознакою.
Згідно з п. 10.2 розд. Х Порядку № 1588 якщо внаслідок зміни місцезнаходження юридичної особи змінюється територія територіальної громади, такий платник податків обліковується:
- із визначенням кодів територій територіальної громади згідно з Кодифікатором адміністративно – територіальних одиниць та територій територіальних громад за попереднім та новим місцезнаходженням платника податків;
- до закінчення бюджетного періоду з ознакою щодо сплати за попереднім місцезнаходженням податків і зборів, які розподіляються між державним та місцевими бюджетами, та місцевих податків і зборів.
Така ознака не встановлюється стосовно: юридичних осіб, які включені до Реєстру неприбуткових установ та організацій; платників податків, включених до реєстру платників податків – нерезидентів; фізичних осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність; відокремлених підрозділів юридичних осіб (резидентів та нерезидентів).
Враховуючи викладене, у разі зміни місцезнаходження, пов’язаного зі зміною адміністративного району, податкові агенти – особи, для яких установлені особливості державної реєстрації та відомості щодо яких не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (неприбуткові організації, представництва нерезидентів тощо) сплачують податок на доходи фізичних осіб, військовий збір та подають Розрахунок за новим місцезнаходженням.
Під час використання єдиного рахунку платник
не може сплачувати кошти на інші рахунки
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє.
Повідомлення про використання або про відмову від використання єдиного рахунка подається платником в електронній формі через Електронний кабінет у порядку, встановленому статтею 42 прим.1 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).
Платник має право повідомити про використання або про відмову від використання єдиного рахунка один раз протягом календарного року.
Якщо платник – юридична особа має відокремлені підрозділи, то повідомлення про використання або про відмову від використання єдиного рахунка подається такою юридичною особою за кожним відокремленим підрозділом.
Використання єдиного рахунка платником розпочинається з робочого дня, що настає за днем подання ним повідомлення про використання єдиного рахунка.
У разі відмови платника від використання єдиного рахунка таке використання припиняється починаючи з 1 січня наступного календарного року на підставі повідомлення про відмову від використання єдиного рахунка.
Після подання повідомлення про використання платник в Електронному кабінеті отримує підтвердження про включення такого платника до реєстру платників єдиного рахунку та реквізити єдиного рахунку для сплати податків.
Єдиний рахунок не може використовуватися платником для сплати грошових зобов'язань та/або податкового боргу з податку на додану вартість, акцизного податку з реалізації пального та спирту етилового, а також для сплати частини чистого прибутку (доходу) до бюджету державними та комунальними унітарними підприємствами та їх об’єднаннями.
Під час використання платником єдиного рахунка для сплати грошових зобов'язань та/або податкового боргу (заборгованості) з податків і зборів, єдиного внеску та інших платежів, контроль за справлянням яких покладено на ДПС, відповідно до пункту 35 прим.1.3 статті 35 прим.1 ПКУ платник не має права сплачувати такі кошти на інші рахунки, відкриті Казначейством для сплати грошових зобов'язань та/або податкового боргу (заборгованості) з податків і зборів, єдиного внеску та інших платежів, контроль за справлянням яких покладено на ДПС.
Кошти, які сплачені на інші рахунки у випадку, передбаченому абзацом першим цього пункту, вважаються помилково сплаченими грошовими зобов'язаннями та підлягають поверненню у порядку, визначеному статтею 43 ПКУ.