• Main Page / Головна
  • Newsline / СТРІЧКА НОВИН
  • Archive / АРХІВ
  • Contacts / Контакти
  • RSS feed
  • This online newspaper has been in publication since September 9, 2005
  • Податкові новини (ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування - Павлоградський регіон)) 08.01.2024
    2024-01-08 22:23:35

    Заповнення реквізиту «Призначення платежу» платіжної інструкції у структурованому форматі

    Головне управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що 01 грудня 2023 року завершився перехідний період, протягом якого заповнення платниками податків реквізиту «Призначення платежу» під час сплати податків, зборів, інших платежів та єдиного внеску було можливе у неструктурованому форматі.
    У разі здійснення платіжної операції на рахунки, відкриті в Казначействі, код ID НБУ якого відповідає значенню «899998», інформація про призначення платежу платіжної інструкції з 01.12.2023 має зазначатися виключно у структурованій формі в блоці реквізитів «Структурована форма» («Structured») платіжної інструкції.
    Додатково акцентуємо увагу на заповненні реквізитів для коректної ідентифікації платників податків та зборів, а саме:
    1) під час сплати податків та зборів платником через касу та/або термінали самообслуговування надавач платіжних послуг під час формування pacs.008 повинен зазначити інформацію саме про платника податків у блоці реквізитів «Фактичний платник» («Ultimate Debtor»);
    2) під час сплати податків та зборів юридичною особою за свої дочірні підрозділи надавач платіжних послуг під час формування pacs.008 у блоці реквізитів «Фактичний платник» («Ultimate Debtor») повинен зазначити інформацію саме про дочірню компанію як платника податків.
    Правила заповнення реквізитів у блоці реквізитів «Фактичний платник» («Ultimate Debtor») повідомлення pacs.008 детально описано в документі «Система електронних платежів Національного банку України (шифр СЕП-4). Загальні правила реалізації стандарту ISO 20022, спільні для всіх інструментів. Частина 2. Ідентифікація» та в «Специфікації повідомлення pacs.008 «Кредитовий переказ коштів клієнта на рівні агентів», які розміщені на сторінці офіційного Інтернет-представництва Національного банку https://bank.gov.ua/ua/payments/project-iso20022.
    Національним банком України повідомлено, що дата впровадження (01 грудня 2023 року) виключно структурованої форми призначення платіжної інструкції під час сплати податків і зборів є кінцевою та такою, що змінюватись не буде.


    Подання копій податкових декларацій в електронному вигляді до контролюючого органу

    Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє.
    Електронний документообіг між платником податків та контролюючим органом здійснюється відповідно до Податкового кодексу України далі – ПКУ), законів України від 22 травня 2003 року № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» зі змінами та доповненнями та від 05 жовтня 2017 року № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги» без укладення відповідного договору (абзац перший п. 42.6 ст. 42 ПКУ).
    Порядок обміну електронними документами платника податків та контролюючого органу затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику (абзац десятий п. 42.6 ст. 42 ПКУ).
    Пунктом 2 розд. ІІ Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557 зі змінами та доповненнями (далі – Порядок № 557) визначено, що автор електронного документа створює електронні документи у строки та відповідно до порядку, що визначені законодавством для відповідних документів в електронній та паперовій формі, із зазначенням усіх обов'язкових реквізитів та з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису та печатки (за наявності), керуючись Порядком № 557.
    Електронні документи (у тому числі копії податкових декларацій) приймаються у форматі (стандарті) електронного документа звітності суб’єктів господарювання, затвердженому наказом Міністерства доходів і зборів України від 29.11.2013 № 729, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 06.02.2014 за № 243/25020 (далі – Формат).
    Якщо відповідно до норм ПКУ платник податків повинен подати податкову декларацію до одного контролюючого органу та копію цієї декларації до іншого контролюючого органу, подання таких документів в електронному вигляді здійснюється програмним забезпеченням, яке використовує платник. Копія податкової декларації в електронному вигляді формується згідно з вимогами п. 4 Формату. Також у податковій декларації, яка надсилається як копія, має бути заповнена позначка про подання копії, якщо форма податкової декларації передбачає можливість зазначення такої позначки.
    До формування та надсилання копії податкової декларації необхідно здійснити направлення до контролюючого органу оригіналу податкової декларації.


    Оновлено спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності»

    Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що станом на 29.12.2023 внесені зміни та доповнення до спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності» (версія 1.32.0.0).
    Зміни передбачають додання нових версій документів:

    1. На виконання наказів Міністерства фінансів України від 07.06.2023 № 302, від 24.10.2023 № 572, від 13.12.2023 № 699:
    J0100125 – Податкова декларація з податку на прибуток підприємств з додатками до неї (J0110325; J0110625, J0111325, J0111425, J0111525, J0111625, J0111725, J0111825, J0112025, J0112825, J0114425, J0114825, J0114925, J0115025, J0115925;
    J0100525 – Податкова декларація з податку на прибуток підприємств (виробників сільськогосподарської продукції) з додатками до неї (J0150325, J0150625, J0151325, J0151425, J0151525, J0151625, J0151725, J0151825, J0152025, J0152825, J0154425, J0154825, J0154925);
    J0100925 – Податкова декларація з податку на прибуток підприємств (для інститутів спільного інвестування) з додатками до неї (J0190325, J0190625, J0191325, J0191425, J0191525, J0191625, J0191725, J0191825, J0192025, J0192825, J0194425, J0194825, J0194925);
    F0100725 – Податкова декларація з податку на прибуток підприємств (фізичної особи – підприємця, у тому числі такої, яка обрала спрощену систему оподаткування, або фізичної особи, яка провадить незалежну професійну діяльність) з додатками (F0171525 – Додаток ПН, F0171725 – Додаток ВП).

    2. На виконання наказу Міністерства фінансів України від 28.08.2023 № 467:
    F0100214 – Податкова декларація про майновий стан і доходи з додатками до неї (F0121214, F0121414, F0121614, F0121814, F0121914, F0122214, F0122314);
    F0100414 - Податкова декларація про майновий стан і доходи (довідкова) з додатками (F0141914, F0142014, F0142114).

    3. На виконання наказу Міністерства фінансів України від 07.09.2023 № 487:
    F/J 0800108 – Податкова декларація з рентної плати (квартальна) з додатками до неї (F/J 0810108, F/J 0810208, F/J 0810308, F/J 0810508, F/J 0810608, F/J 0810708, F/J 0810808, F/J 0810908).

    4. На виконання наказу Міністерства фінансів України від 07.09.2023 № 488:
    F/J 0302006 – Податкова декларація екологічного податку з додатками до неї (F/J 0320106, F/J 0320206, F/J 0320306, F/J 0320406, F/J 0320506, F/J 0320606).

    5. На виконання наказу Міністерства фінансів України від 07.09.2023 № 487:
    F/J 0800207 – Податкова декларація з рентної плати (місячна) з додатками до неї (F/J 0820207, F/J 0820407, F/J 0821007, F/J 0821107).

    6. На виконання наказу Міністерства фінансів України від 26.09.2023 № 519:
    J0302107 – Податкова декларація з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки з додатками до неї (J0312107, J0312207).

    7. На виконання наказу Міністерства фінансів України від 26.09.2023 № 520:
    F/J 0602008 – Податкова декларація з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності).

    8. На виконання наказу Міністерства фінансів України від 06.10.2023 № 527:
    J0303604 – Податкова декларація з транспортного податку.

    9. На виконання наказу Міністерства фінансів України від 04.07.2023 № 366 (із змінами і доповненнями, внесеними наказом Міністерства фінансів України від 27.07.2023 № 408):
    J0108209 – Розрахунок частини чистого прибутку (доходу), дивідендів на державну частку (період квартал) з додатком до нього (J0118209);
    J0108409 – Розрахунок частини чистого прибутку (доходу), дивідендів на державну частку (період рік) з додатком до нього (J0118409).

    10. У відповідності до форм, які опубліковано на сайті Державної служби статистики України додано нові версії документів:
    S3001015 – № 1-ПВ (місячна) Звіт із праці;
    S2702014 – № 9-сг (річна) Звіт про Використання добрив і пестицидів;
    S2702317 – № 24 (річна) Звіт про виробництво продукції тваринництва, кількість сільськогосподарських тварин і забезпеченість їх кормами;
    S2702916 – № 29-сг (річна) Звіт про площі та валові збори сільськогосподарських культур, плодів, ягід і винограду;
    S0404515 – № 2К-П (місячна) Обстеження ділової активності промислового підприємства;
    S0603306 – № 2К-Т (квартал) Обстеження ділової активності підприємства оптової та роздрібної торгівлі, з ремонту автотранспортних засобів і мотоциклів;
    S0703006 – № 2К-Б (квартальна) Обстеження ділової активності будівельного підприємства;
    S2601106 – № 2К-СП (квартальна) Обстеження ділової активності підприємства сфери послуг;
    S2703606 – № 2К-С (квартальна) Обстеження ділової активності сільськогосподарського підприємства.
    Повний перелік змін та доповнень розміщений на вебпорталі ДПС України за посиланням
    https://tax.gov.ua/elektronna-zvitnist/spetsializovane-klientske-program/


    Сервіс «Пульс» Державної податкової служби України

    Головне управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує.
    Сервіс «Пульс» приймає звернення фізичних осіб та суб’єктів господарювання (далі – Заявники) щодо неправомірних дій або бездіяльності працівників податкової служби, а також про можливі корупційні дії з їхнього боку (далі – Інформація).
    Надати інформацію можна, здійснивши наступне:
    Крок 1. Наберіть номер телефону 0800-501-007.
    Крок 2. Прослухавши інтерактивний голосовий автовідповідач щоденно з 8:00 до 19:00, у п’ятницю з 8:00 до 18:00 (крім суботи та неділі) – послідовно оберіть напрямок «5» та натисніть «1».
    Крок 3. Зачекайте з’єднання з працівником та залиште Інформацію.
    При наданні Інформації назвіть своє прізвище, ім’я, по батькові (найменування суб’єкта господарювання), контактний телефон, місце проживання/реєстрації, а також прізвище, ім’я, по батькові та посаду працівника органу ДПС, з яким пов’язана подія, дата, місце і суть події, конкретні обставини, зауваження, прохання чи вимоги. Якщо Заявник не бажає називати своє прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання/реєстрації, Інформація реєструється як анонімна.
    У разі звернення представника Заявника обов’язково надаються відомості стосовно його повноважень здійснювати представництво законних інтересів та ведення справ Заявника, пов’язаних із сплатою податків, на підставі закону або довіреності. Якщо представник Заявника не надає такі дані, Інформація на сервіс «Пульс» не приймається.
    Крок 4. У неробочий час з 19.00 до 8.00, у п’ятницю з 18:00 (також у суботу та неділю) Інформацію можна залишити на інтерактивний автовідповідач.
    Також її можна надіслати на електронну пошту idd@tax.gov.ua .
    Звертаємо увагу, що реєструючи звернення Ви даєте згоду на запис розмови технічними засобами та обробку і використання персональних даних згідно з законодавством.
    Про результати розгляду Інформації Заявники повідомляються невідкладно або протягом 3 робочих днів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання може бути подовжено.
    Не повідомляються Заявникам результати розгляду анонімної Інформації та повідомлень про наявність на вебпорталі/субсайтах ДПС недостовірної/застарілої інформації; методологічних чи технічних проблем в роботі електронних сервісів, систем та відомості щодо мінімізації сплати податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, що надходять електронною поштою.


    Центри обслуговування платників на Дніпропетровщині: проведена робота впродовж 2023 року

    У Головному управлінні ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) станом на 01.01.2024 адміністративні послуги надаються у 33 центрах обслуговування платників (ЦОП) при державних податкових інспекціях (ДПІ), мобільному ЦОПі та ГУ ДПС.
    В умовах введення в Україні воєнного стану центри обслуговування платників ГУ ДПС здійснюють сервісне обслуговування платників податків (платників єдиного внеску), зокрема, надають адміністративні послуги, інші функції сервісного обслуговування платників незалежно від місця обліку платника податків.
    Платники можуть отримати широкий спектр послуг: інформаційних, консультативних та адміністративних. ЦОПами забезпечується надання 81 адміністративної послуги, 55 з яких надається безкоштовно.
    Протягом січня – грудня 2023 року до ЦОПів Дніпропетровської області надійшло понад 324,1 тис. звернень у сфері надання адміністративних та інших послуг, що у порівнянні з 2022 роком на майже 59,2 тис. звернень більше. З них в електронному вигляді надійшло майже 141,8 тис. звернень, або 43,7 відс. від загальної кількості. Це майже на 36,0 тис. звернень більше 2022 року.
    Впродовж 2023 року платниками податків отримано майже 308,0 тис. адміністративних послуг, що на понад 51,7 тис. послуги більше ніж у 2022 році. З них в електронному вигляді суб’єктами звернень отримано понад 124,1 тис. адміністративних послуг, або 40,3 відс. від загальної кількості отриманих послуг, та на майже 26,0 тис. послуг більше ніж у 2022 році.
    Протягом минулого року здійснено понад 1,4 тис. виїздів мобільного ЦОПу до територіальних громад Дніпропетровської області для надання адміністративних послуг їх мешканцям, в тому числі здійснені 730 адресних виїздів до мало мобільних груп населення.


    Про оформлення трудових відносин

    Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області  територія обслуговування – Павлоградський регіон) повідомляє.
    Трудовий договір – це документ, який регулює відносини між працівником і роботодавцем. Він визначає права і обов’язки обох сторін, умови праці, заробітну плату, термін дії, порядок зміни і розірвання.
    Трудовий договір може бути укладений у письмовій формі і підписаний обома сторонами або оформлений шляхом видання наказу про прийняття працівника на роботу. Трудовий договір може бути строковим або безстроковим, з повним або неповним робочим часом, основним або за сумісництвом залежно від характеру роботи і бажання сторін.
    З моменту підписання трудового договору найманий працівник – це працівник, який має трудові права й соціальні гарантії, а саме:
    - гідні та безпечні умови праці;
    - нормований робочий час;
    - оплачувані та неоплачувані відпустки;
    - регулярна виплата зарплати не нижче мінімальної;
    - можливість навчатися та підвищувати кваліфікацію;
    - захист від незаконного звільнення;
    - страхові виплати в разі непрацездатності;
    - пільги для неповнолітніх;
    - додаткові соціальні гарантії для жінок та працівників з дітьми;
    - захист прав, тощо.
    Порядок оформлення трудових відносин з найманими працівниками є однаковим для всіх роботодавців. Він включає три основні кроки:
    - укладення трудового договору;
    - оформлення наказу про прийняття на роботу;
    - повідомлення Державної податкової служби.
    Повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту подається власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом (особою) чи фізичною особою (крім повідомлення про прийняття на роботу члена виконавчого органу господарського товариства, керівника підприємства, установи, організації) та/або резидентом Дія Сіті до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку їх як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за формою згідно з додатком до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором та/або до початку виконання робіт (надання послуг) гіг-спеціалістом резидента Дія Сіті засобами електронного зв’язку з використанням електронного підпису відповідальних осіб, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу.
    За відсутності технічної можливості подання повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту засобами електронного зв’язкув електронній формі таке повідомлення подається у формі документа на папері згідно з додатком разом з копією в електронній формі.
    У разі подання повідомлення засобами електронного зв’язку із використанням електронного цифрового підпису працівник може бути допущений до роботи одразу після відправлення такого повідомлення.
    Своєчасне оформлення трудових відносин – це запорука фінансової стабільності бізнесу. До того ж, фінансові ризики і наслідки використання незадекларованої праці значно перевищують витрати, які виникають у разі оформлення трудових відносин із працівниками відповідно до законодавства.

    e-finance.com.ua

    Увага!!! При передруку матеріалів з E-FINANCE.COM.UA активне посилання (не закрите в теги noindex або nofollow, а саме відкрите!!!) на портал "Фінансові новини E-FINANCE.COM.UA" обов'язкове.

    WARNING! When reprinting materials from E-FINANCE.COM.UA, it is mandatory to include an active link (not closed in noindex or nofollow tags) to the portal "Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA" that remains open.

    WARNUNG!!! Beim Nachdruck von Materialien von E-FINANCE.COM.UA ist ein aktiver Link (nicht geschlossen in Noindex- oder Nofollow-Tags, sondern offen!!!) zum Portal „Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA“ obligatorisch.

    OSTRZEZENIE!!! Podczas przedrukowywania materialow z E-FINANCE.COM.UA, aktywny link (nie zamkniety w tagach noindex lub nofollow, ale raczej otwarty!!!) do portalu "Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA" jest obowiazkowy.

    Внимание!!! При перепечатке материалов с E-FINANCE.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Финансовые новости E-FINANCE.COM.UA" обязательна.

    E-FINANCE.COM.UA
    E-mail: info@e-finance.com.ua

    © E-FINANCE.COM.UA. Усі права захищені. При використанні інформації в електронному вигляді активне посилання на e-finance.com.ua є обов'язковим. Думки авторів можуть збігатися з позицією редакції. За зміст реклами відповідальність несе рекламодавець. Права на інформацію належать e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. Alle Rechte vorbehalten.
    Bei der Nutzung von Informationen in elektronischer Form ist ein aktiver Hyperlink zu e-finance.com.ua erforderlich. Die Meinungen der Autoren stimmen möglicherweise nicht mit der redaktionellen Haltung überein. Für den Inhalt der Anzeigen ist der Werbetreibende verantwortlich. Die Informationsrechte liegen bei e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. All rights reserved.
    When utilizing information in electronic format, an active hyperlink to e-finance.com.ua is required. The opinions of the authors may not align with the editorial stance. The advertiser is responsible for the content of advertisements. Information rights belong to e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. Wszelkie prawa zastrzeżone.
    Podczas korzystania z informacji w formacie elektronicznym wymagane jest aktywne hiperłącze do e-finance.com.ua. Opinie autorów mogą nie pokrywać się ze stanowiskiem redakcji. Za treść ogłoszeń odpowiada reklamodawca. Prawa informacyjne należą do e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. Все права защищены.
    При использовании информации в электронном формате активная гиперссылка на e-finance.com.ua обязательна. Мнения авторов могут не совпадать с позицией редакции. Рекламодатель несет ответственность за содержание рекламных объявлений. Права на информацию принадлежат e-finance.com.ua.